Debbie Skrevet 20. November 2017 Rapporter Share Skrevet 20. November 2017 For en herlig og grusom reise. Og den første dommeren du møtte, vel hun er særdeles ufin på de fleste utstillinger. Hun var beryktet når jeg stilte ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. November 2017 Rapporter Share Skrevet 21. November 2017 Oj for en reise. Godt du kom hjem tilslutt. Og gratulerer med resultatene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 21. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2017 13 timer siden, Debbie skrev: For en herlig og grusom reise. Og den første dommeren du møtte, vel hun er særdeles ufin på de fleste utstillinger. Hun var beryktet når jeg stilte ut. Derfor var det litt ekstra morsomt i gruppefinalen neste dag og stå rett overfor henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2017 Rapporter Share Skrevet 21. November 2017 å herregud for en forferdelig tur [emoji23] jeg hadde dødd av stress! Gratulerer med titler da [emoji3] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 21. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2017 Takker så mye for alle gratulasjoner Lærdom: Fjern alt som ikke har noe i bilen å gjøre når du skal på tur. Jeg hadde heldigvis ribbet den for alt av jobbeutstyr til ettersøk (liner, seler, vester mm som henger på buret til vanlig) og andre unødvendige ting. Tenk deg om - MÅ du ha med deg ditt og datt? Det er så lett å bare slenge ting bak i bilen men brått står du der og må håndtere slikt manuelt. Da kan man angre på alle dilletingene man helst ikke har lyst å kaste men som man kanskje må dumpe for å lette på vekta. Det lønner seg å ha et sporingssystem (mobil, bil, GPS osv) som kan gi deg koordinater dersom uhellet er ute. Veldig greit å ha forsikringer/medlemskap mm i orden - min bilforsikring er kun kasko og dekker brann og tyveri. Så der reddet NAF meg. Ha full sjekk av bilen i god tid før avreise - dersom noe går galt så har du ditt på det tørre. Registerreima blei skiftet på mandagen og røyk på fredagen og det skal jo naturligvis ikke kunne skje. Ergo har verkstedet noe å svare for her heldigvis. Pust med magen og tenk at det nytter ikke å svartmale situasjonen - det hjelper så himla lite der og da. Se mulighetene i stedet Vi ble kjent med masse hyggelige folk som hjalp oss med informasjon og bærehjelp rundt om på stasjonene og vi fikk sett Praha på en litt annen måte enn bare inne på et utstillingsområde 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 15. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Storm har blitt pappa til seks nydelige valper Fire jenter og to gutter! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Grattis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Gratulere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 Gratulerer. Så søte. Staby er bare så søøøte da. Er en nydelig hund i hundeparken som bare er så skjønn som er samme rase. Herlig hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 14 hours ago, jaktlykke said: Storm har blitt pappa til seks nydelige valper Fire jenter og to gutter! Gratulerer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2018 Valpene er blitt 2 uker og vokser som bare det Dessverre døde den ene tispa etter en ukes tid; vekten bare stoppet opp. Men her er i alle fall G-gjengen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2018 Skal du ha en valp? ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 28. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2018 2 timer siden, Shlush skrev: Skal du ha en valp? ?? Dessverre så passer det ikke inn i år med ny turnus og vanskelig å få fri Men en av tispevalpene flytter til Bergen så da får jeg mulighet til å treffe henne og det blir kjekt! Om et år eller to blir det forhåpentligvis valp; da er det på tide å starte opptreningen av ny ettersøkshund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2018 Akkurat nå, jaktlykke skrev: Dessverre så passer det ikke inn i år med ny turnus og vanskelig å få fri Men en av tispevalpene flytter til Bergen så da får jeg mulighet til å treffe henne og det blir kjekt! Om et år eller to blir det forhåpentligvis valp; da er det på tide å starte opptreningen av ny ettersøkshund Ah, så kjipt ? Men bra du får fulgt den ene valpen tett da ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts