Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Jeg har en firben nevø! Han heter Kiro og er en welsh terrier. Tok noen bilder av ham i sommer som jeg har lyst å dele med dere Sitte bamse er hans favorittriks Litt langhåret, men fin likevel! Stram kar Han ser mest ut som en levende kosebamse, synes jeg *dele opp* 3 Siter
Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Hilse pent Den teddybamsen 4 Siter
Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 han var kuuul Han er veldig kul! Tøffere enn toget og med attityd deretter, men vil helst ligge på rygg i fanget og kose 1 Siter
lucy Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Åh, han var flott! Skikkelig stram herremann! 1 Siter
Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Åh, han var flott! Skikkelig stram herremann! Ja, han er en fin fyr! Artig å ta bilde av en litt annerledes rase Siter
Guest Yellow Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Virkelig en kjekkas, ja! Så mye sjarm i han. Hvor stor er han egentlig? Synes han så ganske liten ut utifra bildene. Siter
Navnløs Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Utrolig koselige bilder, personligheten hans lyser gjennom skjermen! Her må du fremkalle og gi i julegave til eierne. Jeg hadde blitt overlykkelig for så uttrykksfulle bilder av min hund Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Så utrolig flott han er! Elsker de ørene. Siter
Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 (endret) Virkelig en kjekkas, ja! Så mye sjarm i han. Hvor stor er han egentlig? Synes han så ganske liten ut utifra bildene. Han er ikke så stor, men til welsh å være er han visst litt for stor. Jeg vet ikke målene, men ser på nett at de ikke skal være høyere enn 39 cm og veie mellom 9-9,5kg. Utrolig koselige bilder, personligheten hans lyser gjennom skjermen! Her må du fremkalle og gi i julegave til eierne. Jeg hadde blitt overlykkelig for så uttrykksfulle bilder av min hund Takk! Du det var jo en kjempeidè! Synd jeg nettopp la dem alle ut på facebook og tagget eier! Men kan kanskje gi i gave likevel? Så utrolig flott han er! Elsker de ørene. Ja, han er herlig! Virkelig en trivelig hund. Sporty, stødig og med på alt. EDIT: Har spurt eier og hun sier Kiro er en stor welsh som er ca 12 kg og 43 cm høy. Endret 19. Oktober 2012 av Poter Siter
Stine Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Han så superkul ut! Ordentlig kjekk gutt Siter
Debbie Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 For en personlighet- det skinner igjennom. Vakker herreman. Siter
Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Han så superkul ut! Ordentlig kjekk gutt Han er skikkelig kul! Veldig artig fyr som jeg godt kunne tenkt meg å kidnappe og trene med For en personlighet- det skinner igjennom. Vakker herreman. Ja, man lar seg merke med ham Rart at rasen ikke er mer populær, egentlig. Siter
Poter Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Sånn vil jeg ha! Ja, liker man terriere, tror jeg absolutt sånne her kan passe! Innmari kul! Kuleste firbente nevøen ever :snuser: Også gav jeg linken hit til eier slik at hun kunne se all skryten, men da fikk hun visst i samme slengen vite hva hun får i julegave... Siter
WheatenMali Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 En hund etter min smak^^ bartehunder er best! Siter
MegaMarie Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Wow! Det der så ut som et bilde du bare kunne hive rett inn i en rasebok! Herlige bilder Siter
Mardina Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Åhhh, welsh terrier Elsker bartehunder Ser ut som en liten Airedale i miniatyr Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.