SaraS Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Haha! Jeg ler meg ihjel av blikkene hunder sender når vi setter dem i situasjoner de mener er unødvendige Jeg ble inspirert av WheatenMali sitt bilde i Akkurat nå-tråden, og håper det er greit at jeg quota hennes innlegg inn i denne tråden? Må ta med et sånt bilde av Selma også da Vis meg dine bilder av hunder med blikk som sier mer enn tusen ord! 2 Siter
LilleZara Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Haha,hunder legger ihvertfall ikke sjul på hva de føler Siter
Ganzie Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 "Seriøst, gulrøtter? Jeg er da ingen kanin!" "Redd meg" 1 Siter
Red Merle Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Ikke veeeldig interessert i å dele tennisballen med dachsen Anton Siter
LilleZara Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Prøvde å ta noen fine mobilbilder av meg og Zara for noen måneder siden. Tror ikke Zara syntes det var helt nødvendig 3 Siter
Maria Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Chessea er ikke helt enig i at hun ligger i veien i sofaen Mens Leja stiller seg uforstående til at hun får kjeft for å tygge på pennen til Johan 2 Siter
LiloPilo Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Smil til kamera Lilo... Er vi ferdig nå si??? Ikke vanskelig å se på frøkna at et par blits i fleisen var mer enn nok. Makan til sørgmodig blikk Første gang jeg har fått DÅRLIG samvittighet av å ta bilder av noen Siter
Margrete Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Fefferene ser alltid dumme og lykkelige ut de, men denne derimot hadde en del blikk som sa meg mye *fnis* Ikke heeelt fornøyd med skjermen 9 Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg har en haug med "vil ikke dele"-Norris-bilder Også har jeg et "shit, hva gjør jeg nå"-bilde av Asti (Og Margrete - de ser ikke alltid dumme og lykkelig ut *ler*) Også har jeg et "det kan du bare drite i"-Dina og "ops, det var dumt gjort"-Asti-bilde Og til slutt, bare for at mine hunder ikke bare skal se gærne ut, så har jeg ett bilde av Dina som ler Og et av Norris der hun gleder seg stort over vinter og snø Norris har forøvrig verdens beste "skjer a?"-tryne Siter
Margrete Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg har en haug med "vil ikke dele"-Norris-bilder Også har jeg et "shit, hva gjør jeg nå"-bilde av Asti (Og Margrete - de ser ikke alltid dumme og lykkelig ut *ler*) Også har jeg et "det kan du bare drite i"-Dina og "ops, det var dumt gjort"-Asti-bilde *ler* Ok da, de skal ha det, de har litt flere uttrykk 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 *ler* Ok da, de skal ha det, de har litt flere uttrykk *ler* Ja, ihvertfall Arti-mannen Siter
mushi Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Har noen morsomme jeg også. Hun har et utrolig repertoar med uttrykk "Hjelp" Føler seg litt syk hehe 6 Siter
Bananen Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Må legge ut av min forrige hund, jeg. Han hadde mange blikk i forskjellige situasjoner. Legg merke til den makulerte duntøffelen han ligger oppå, som han har makulert litt (ser litt fjær foran labben). SuperMongo. I'll watch over you, bebeh kitten! Kiss? BALL! Om jeg spør veldig pent og ser veldig stakkarslig ut, kan kan jeg få de da? Chillin'. In here. Happy, fornøyd og tilfreds! 9 Siter
Margrete Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 *ler* Det der var bare slemt *lerogler* 1 Siter
Turb Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Gliset sitt det Man kan ikke alltid se like smart ut Gamle hunden - Jeg gremmes... Siter
Emilie Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 *ler* Det der var bare slemt *lerogler* Mihihihihihihihi, jeg tror bikkja er enig med deg der 1 Siter
Puttiva Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Ikke hund, men passer definitivt inn her. Glapusen min <3 Før føner: Etter føner: 14 Siter
Mud Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Ditt onde menneske ! * hikster av latter * 2 Siter
Ozzy Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Blikket hans sier vel at han liker is.. 2 Siter
Recommended Posts