Betty Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Mener temmelig bestemt at ett nr fungerer begge dagene. Det er i alle fall verdt å prøve. Kommer jeg ikke inn på det startnummeret jeg har fått låne, får jeg heller betale der og da. Det funket fint i fjor i alle fall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Skal også kun på søndag :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Någon som har ett nummer att låna ut till mig? :angel: Edit: Glömde skriva att det är till lördagen jag tänkt ta turen dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Skal også kun på søndag :angel:/> Du kan låne mitt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Du kan låne mitt:) PM? (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Som tidligere skrevet: JA, man kommer inn på et startnr både lørdag og søndag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Vi får vite på Fredag om vi har et ledig startnr til Lørdag, søndag er det opptatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Da har Zummetonen fått blåst litt skog, dritt og lort ut av pelsen sin. Og slemme meg ga henne en liten pelsvask også, så nå har jeg en hund som er omtrent dobbelt så brei som hun egentlig er Bra at man da kan bruke blåsa igjen i morra og få pelsen skikkelig ned Hadde jeg ikke fått låne den blåsa hadde jeg måttet bade henne for 1,5 uke siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Æsj, tenkte først å dra søndag. Men så fant jeg ut at jeg ville se masse på lørdagen. Men ingen kan jobbe for meg på lørdag, så må dra Søndag likevel Er det noen raser jeg MÅ se (og ta bilde av) på søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Æsj, tenkte først å dra søndag. Men så fant jeg ut at jeg ville se masse på lørdagen. Men ingen kan jobbe for meg på lørdag, så må dra Søndag likevel Er det noen raser jeg MÅ se (og ta bilde av) på søndag? Shetland sheepdog :angel: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Æsj, tenkte først å dra søndag. Men så fant jeg ut at jeg ville se masse på lørdagen. Men ingen kan jobbe for meg på lørdag, så må dra Søndag likevel Er det noen raser jeg MÅ se (og ta bilde av) på søndag? Mops? :angel: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg gleder meg Skal bare se siden Bris er for ung til å stilles, men han skal få være med inn på lørdagen Venninna mi skal stille en gordon setter, så vi kommer til å være der når de stilles og gå rundt og se resten av dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg gleder meg Skal bare se siden Bris er for ung til å stilles, men han skal få være med inn på lørdagen Venninna mi skal stille en gordon setter, så vi kommer til å være der når de stilles og gå rundt og se resten av dagen Om jeg ikke tar helt feil så kommer det en Gordon som er 12,5 år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Når jeg leser om røytehundene så priser jeg meg igjen lykkelig over å ha en hund jeg bestemmer når skal være i pels dvs hele tiden Sånn er det med 50 % av hundene her i huset også Dogs4All er forøvrig EN utstilling som går over to dager. Da skal startnummeret gjelde for hele helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Ooooh.. Si fra om noen har et nr. til meg da! Skal bare på søndag jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 En må ha med vaksinskortet for å komme inn med hund? *må lete mer i flytte eskene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 En må ha med vaksinskortet for å komme inn med hund? *må lete mer i flytte eskene* Ja, det er dem faktisk ganske flinke på å sjekke der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 En må ha med vaksinskortet for å komme inn med hund? *må lete mer i flytte eskene* Men teoretisk sett kan det ettersendes. Evt. vil jeg tro at et skriv fra veterinæren om siste vaksine også vil holde. De er jo interessert i å vite at hunden er vaksinert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Æsj, tenkte først å dra søndag. Men så fant jeg ut at jeg ville se masse på lørdagen. Men ingen kan jobbe for meg på lørdag, så må dra Søndag likevel Er det noen raser jeg MÅ se (og ta bilde av) på søndag? Ja, Bouvier des flandres i ring 4 i hall C etter 12 en gang Jeg skal stille en championhanne som har oppmøte 12 og skal inn som hund nummer 79! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Da har jeg et startnr ledig for Lørdag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Skaffe handler til Talli eller ikke stille Talli? Jeg vet Blaze viser seg mye bedre om hun får være med meg hele tiden og ikke "kastes" inn i ringen etter at jeg har vært inne med Talli. Noen som evt kjenner henne som har lyst? *tenke tenke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Noen her som skal dit på søndag og ikke skal stille hund? Som har veeeeeeldig lyst til å stille en beauceron ...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Noen her som skal dit på søndag og ikke skal stille hund? Som har veeeeeeldig lyst til å stille en beauceron ...? Når har den oppmøte da? Jeg skal bare stille en bouvier som det er 7 av i rasen, så skal godt gjøres om de to krasjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg dør, gråter og har litt hysterisk latter her. Prøvestelte Talli nå bare for å se resultatet, ergo enda mer pels skal av innen søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Når har den oppmøte da? Jeg skal bare stille en bouvier som det er 7 av i rasen, så skal godt gjøres om de to krasjer. Oppmøte klokka 11, Hall C, ring 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts