Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm 24-25. november


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dere bør elske meg litt nå, fordi jeg irriterte meg slik over at ringoppsettningen forsvant i hallkartet har jeg nå oppdatert siden sikkert 100 ganger for å greie trykke printscreen akkurat tidsnok ti

Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget

Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal

Posted Images

Greit jeg ikke meldte på Issi for det ser ut som hun har skabb :-P Doffen derimot ser ut til å ha bittelitt mer!

Æsj, Marvin ser ut som noe sånt noe han også. Kort underull igjen enkelte steder og tynn i pelsen. Han som har så flott pels til vanlig, det er litt kjipt at jeg ikke får vist ham fram når han er på sitt beste. Det rare er at han ikke har røytet sånn skikkelig før han ble rundt fire år. Før det slapp han litt her og der gjennom hele året, og var dermed alltid i flott pelskondisjon. Jaja, bare så typisk at dette skjer før spesialen og før D4A..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Marvin ser ut som noe sånt noe han også. Kort underull igjen enkelte steder og tynn i pelsen. Han som har så flott pels til vanlig, det er litt kjipt at jeg ikke får vist ham fram når han er på sitt beste. Det rare er at han ikke har røytet sånn skikkelig før han ble rundt fire år. Før det slapp han litt her og der gjennom hele året, og var dermed alltid i flott pelskondisjon. Jaja, bare så typisk at dette skjer før spesialen og før D4A..

Linux hadde sin dårligste pels på d4a i fjor, og greide allikevel å bli BIR, så dette går bra uansett vet du:) Marvin må bare leke gaselle istedenfor bulldoser, så går aaalt fint:)

Red; ombestemte meg; ikke gaselle, mer... kooiker

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linux hadde sin dårligste pels på d4a i fjor, og greide allikevel å bli BIR, så dette går bra uansett vet du:) Marvin må bare leke gaselle istedenfor bulldoser, så går aaalt fint:)

Red; ombestemte meg; ikke gaselle, mer... kooiker

Hehe ja mer kooiker. Det var det da, han blir jo helt idiot i ringen. Det er så festlig at han tar helt av. Vi får se hva vi får til :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg skal jo dit egentlig bare for å frakte Hermine og for å handle Harley Noahsønn - i dag kom sms fra eier til Harley, hun ville betale inngang fordi jeg kom for å stille hunden. Hellandussen - jeg svarte høflig at eier av Hermine har meldt på nok hunder til at jeg får gå inn på hennes nummer så det ordner seg - jeg hadde uansett ikke tatt imot tilbud om å betale inngangen - men veldig søtt da :)

Nå er det få dager igjen til det braker løs.

Planlegger å være på plass grytidlig som vanlig, jeg hæles ikke å kjøre i parkeringskø så jeg skal være på plass så tidlig at jeg slipper å stresse med det. Få plass ved ringen skal jeg også. Hvilken ring vet jeg ikke, men jeg får vel parkere bulldoggen ved ring 11 så oppdretter finner henne *fnis*. Hvilket minner meg på - jeg får kanskje kjøpe ett lite tøybur beregnet på fralle der.... Dette kan bli en dyr helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg GLEDER meg! Murermannen skal vaske og "føne opp" stabijen på fredag (jeg jobber :( ), og så får vi bare satse på at det sitter igjen et fjon eller to etter endt vaskerunde. Herregud, jeg gruer meg til å se resultatet...

Haha, unnskyld altså, men det der bør nesten foreviges med kamera! Murermannen har ingen murerkompiser som kan dokumentere seansen hvor han groomer Malle, da? Pliis, pliis? :teehe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om røytehundene så priser jeg meg igjen lykkelig over å ha en hund jeg bestemmer når skal være i pels :D dvs hele tiden :D

HELT enig! :D

Jeg begynner å glede meg sånn at jeg ikke klarer å være fokusert på skoleoppgaven som først skal inn på fredagen, før jeg i det hele tatt burde tenke på det som skjer i helgen! Damn it..

Og når det gjelder nummerlapp/deltakerlapp - jeg låner også mer enn gjerne hvis noen har til overs. Jeg bruker gladelig 150 på noe annet, altså :P (selv om jeg skjønner det er litt teit og, siden de som har meldt på betaler mye mer enn 150..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket minner meg på - jeg får kanskje kjøpe ett lite tøybur beregnet på fralle der.... Dette kan bli en dyr helg.

Kanskje jeg har et som passer? Grått fra Dogman i Medium. Passer en basenji, men jeg satser ikke på å ha ham der. :lol:/> Prøvd å ha ham i det én gang, så det ikke brukt. Men det er et bittelite rift i det, for basselusker liker ikke kanvasbur. ;)/>

Dette: http://www.hapoo.no/produkt/bur-transport/tekstilbur/dogman-kanvasbur-medium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Kanskje jeg har et som passer? Grått fra Dogman i Medium. Passer en basenji, men jeg satser ikke på å ha ham der. :lol:Prøvd å ha ham i det én gang, så det ikke brukt. Men det er et bittelite rift i det, for basselusker liker ikke kanvasbur. ;)

Dette: http://www.hapoo.no/...anvasbur-medium

Perfekt størrelse, jeg blir bare litt bekymret for om frallefrøken finner riften *ler* - gjør hun det så går hun lett ut (kan fint lage sttørre hull)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner igjen om at undertegnede blir veldig glad for et startnummer om noen har et til overs! Skal dit bare på søndag, så om noen bare skal på lørdag trenger det ikke å være et ekstra et engang, jeg kan bare "låne" et som noen brukte dagen før? :innocent:

Jeg skal bare på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner igjen om at undertegnede blir veldig glad for et startnummer om noen har et til overs! Skal dit bare på søndag, så om noen bare skal på lørdag trenger det ikke å være et ekstra et engang, jeg kan bare "låne" et som noen brukte dagen før? :innocent:

De skal scanne startnr, vet ikke om det er gjort tidligere år også. Men tenker det kanskje vil da by på problemer hvis du bruker fra lørdagen. Uten at eg vet. Bare tenkte jeg skulle nevne det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal scanne startnr, vet ikke om det er gjort tidligere år også. Men tenker det kanskje vil da by på problemer hvis du bruker fra lørdagen. Uten at eg vet. Bare tenkte jeg skulle nevne det :)

det har fungert før å bruke samme nummer lørdag og søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare på lørdag :)

Takk, men det har ordnet seg. :)

De skal scanne startnr, vet ikke om det er gjort tidligere år også. Men tenker det kanskje vil da by på problemer hvis du bruker fra lørdagen. Uten at eg vet. Bare tenkte jeg skulle nevne det :)

Mener temmelig bestemt at ett nr fungerer begge dagene. Det er i alle fall verdt å prøve. Kommer jeg ikke inn på det startnummeret jeg har fått låne, får jeg heller betale der og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
    • Hvis hunden klør ville jeg sjekket for allergi hos dyrlege. Og om hunden er konstant sulten kan du tilføre feks litt kokt ris, kokt brokkoli eller gulrøtter i foret for å gi mer metthetsfølelse uten mye kalorier.  Ang bæsjespising ville jeg vært nøyere på å ha kortere kobbel og mer kontroll på tur . Trene på å avlede med en kommando og godbiter. 
    • Hei Jeg har en hund som er 2 år og Og jeg har følgende utfordringer med min hund.  - hun er ca. 2 - 3 kg for mye  - hun kan ha tendens til å klø  - hun spiser bæsj ute når vi går tur. Akkurat som hun går å leter  - hun er for tiden veldig opptatt av å stjele og søke etter mat - hun virker for tiden veldig stresset Nå bruker vi pure natural fra Musti. Jeg valgte en med kun lam for å se om det hjalp på kløen. Det synes jeg det har gjort. Men hun har blitt ekstrem til å spise bæsj ute når vi går tur, og ellers veldig stresset og matgal. Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med foret? Er det noen som kan anbefale et for dere tror kan passe min hund, og om dere tror dette kan ha en sammenheng?  Det er en engelsk springer spaniel.     
    • Joda, men synes det var en rar kommentar, ingen andre fikk det.. Fått dårlige nyheter om gamla, første gang jeg har gammel hund- og det er vondt når de får aldersplager.
    • Det virker jo som at de det er snakk om i artikkelen tar godt hensyn til valpenes behov og utøver god dyrevelferd, og det er vel og bra. Uansett synes jeg det er skummelt med slike trender som involverer dyr, spesielt fordi man aldri vet hvordan det kan utvikle seg. Med en såpass stor etterspørsel, kan vi liksom ikke se bort ifra at det kan skapes mange useriøse aktører som ikke setter valpenes velferd i absolutt første rekke. Forholdene man har sett i utlandet som blir beskrevet i artikkelen er jo ren tortur…
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...