Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dere bør elske meg litt nå, fordi jeg irriterte meg slik over at ringoppsettningen forsvant i hallkartet har jeg nå oppdatert siden sikkert 100 ganger for å greie trykke printscreen akkurat tidsnok ti

Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget

Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal

Posted Images

Skrevet

Dobbelpost - beklager!

Lexi er nr 45 i ringen, så da venter jeg spent etter å høre når de andre shibadamene skal i ilden :angel: Og evt shibahanner :angel:

Skrevet

Går det forresten ann å finne ut hvor mange av de 17 som er juniorer?

Ikke med mindre du har noen andre å telle med, sånn som Bikipile og jeg alltid gjør. :)

Lexi er nr 45 i ringen, så da venter jeg spent etter å høre når de andre shibadamene skal i ilden :angel: Og evt shibahanner :angel:

Imouto er nr 50, så dette betyr at det høyst sannsynlig er ganske mange hannhunder...? Iogm at det er 22 am. akitaer og 35 shibaer...? Er i alle fall 5 damer etter knertis, det er jo ikke så mange...
Skrevet

12 kooikere, samme som i fjor hvis jeg ikke husker feil. Skuffende lite, men ikke overraskende... Skulle også gjerne sett et kart, så jeg kan ha litt oversikt over hvor ringen er ift standen til kooikerklubben som jeg skal stå på...

Guest Belgerpia
Skrevet

Meeeeeen...

Har de snudd hele bøttebaletten i år?

Har ikke finaleringen vært i hall E tidligere?

Meg veldig forvirret. Belgeren har jo alltid gått i hall C - så også i år, ingen forandring der, i tillegg er jo alle involverte raser (for meg) i samme hall så da trenger jeg bare å finne den liksom. Men det er jo lydighet og sånn som har gått i hall B tidligere - så nå er jeg bevirret. Men det er jo stas da om det blir bedre plass rundt standsene.

Skrevet

Æsj, dalmatiner og kelpie krasjer. Jaja, Opsis er ikke påmeldt, men hadde vært gøy å få sett resten! Klima skal inn og herje i juniorklassen, jeg har null forhåpninger for lille skrangle, men det blir sikkert gøyalt. :ahappy:

Skrevet

22 Lundehunder det er jo egentlig helt rått(når det er så mange skal selvsagt ikke vesla inn i ringen :no: ) og 61 sheltier :D Hadde egentlig regna med fler da de var 66 på Hamar liksom,men det er vel fler enn meg som mangler litt pels på de små :innocent:

  • Like 1
Skrevet

Meeeeeen...

Har de snudd hele bøttebaletten i år?

Har ikke finaleringen vært i hall E tidligere?

Meg veldig forvirret. Belgeren har jo alltid gått i hall C - så også i år, ingen forandring der, i tillegg er jo alle involverte raser (for meg) i samme hall så da trenger jeg bare å finne den liksom. Men det er jo lydighet og sånn som har gått i hall B tidligere - så nå er jeg bevirret. Men det er jo stas da om det blir bedre plass rundt standsene.

Nå har jeg ikke tittet på kartene, men jeg HÅPER de har klart å tilrettelegge oppsamlingsringen bedre. De har jo vært ALT for små! Det er jo flott til forhåndsbedømming.

I forfjor måtte man jo gå igjennom alle standene for å komme til oppsamling, det var jo kjempe lett *ironi*

Skrevet

Imouto er nr 50, så dette betyr at det høyst sannsynlig er ganske mange hannhunder...? Iogm at det er 22 am. akitaer og 35 shibaer...? Er i alle fall 5 damer etter knertis, det er jo ikke så mange...

Er det ikke 7 damer etter knertis? 22 shibaer foran Lexi. Sikkert noen juniortisper, men det kan jo se ut som det er en del hannhunder ja :)

Guest Belgerpia
Skrevet

Nå har jeg ikke tittet på kartene, men jeg HÅPER de har klart å tilrettelegge oppsamlingsringen bedre. De har jo vært ALT for små! Det er jo flott til forhåndsbedømming.

I forfjor måtte man jo gå igjennom alle standene for å komme til oppsamling, det var jo kjempe lett *ironi*

Tja.... i og med at de fortsatt har stands i samme hallen (selv om de har byttet hall) så kan det vel være at det blir litt bedre plass, hallen er jo større :)

Skrevet

Tja.... i og med at de fortsatt har stands i samme hallen (selv om de har byttet hall) så kan det vel være at det blir litt bedre plass, hallen er jo større :)

Æsj, trodde de hadde alt annet i hall E jeg, også rasetorg o.l. i den hallen. Jaja... da spørs det om det er så mye bedre. I fjor var oppsamlingen ett mareritt for å si det mildt.

Skrevet

Ikke med mindre du har noen andre å telle med, sånn som Bikipile og jeg alltid gjør. :)

Imouto er nr 50, så dette betyr at det høyst sannsynlig er ganske mange hannhunder...? Iogm at det er 22 am. akitaer og 35 shibaer...? Er i alle fall 5 damer etter knertis, det er jo ikke så mange...

Kuma er nummer 33 i ringen, så da er han shiba nummer 11 ut, så jeg trur det er bra mange tisper :P. Går champions før eller etter veteraner?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...