Ia Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Jeg vet ikke hvordan dette er sett på her inne. Men nå skal jeg tigge litt. Det er en konsert jeg har utrolig, vanvittig lyst til å få med meg. Jeg har aldri vært på en konsert hele mitt liv. Ja, det er sykt, jeg vet det. Men jeg har aldri hatt spesielt lyst heller, før nå. Saken er at jeg mangler 700 kroner. Det dumme er at jeg hadde bursdag for fire dager siden, og helt glemte å ønske meg penger/billett. Det FINE er at jeg nå har høstferie, så jeg har en hel uke til å gjøre ting! Og det burde vel ikke være umulig å tjene noen hundre kroner på en uke? Det er 100 kroner dagen, og det synes jeg faktisk jeg burde få til. Så, kjære soniser - om dere skulle ha noe dere trenger å gjøre, hadde jeg blitt veldig glad for å gjøre det. Barnepass, hundelufting, hestepassing, boksmøkking, vasking, maling... Jeg er ikke superhandy, men jeg vil gjøre mitt beste hva enn det skulle være! Føler meg passe tragisk nå. Og blakk. Men det er verdt et forsøk. Om dere har andre tips også til hva jeg kan gjøre, vennligst rop ut! Takk for oppmerksomheten. Heh. Siter
Zitka Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Er det ingen utstillinger du kan skrive på i nærmeste fremtid? Da tjener du jo litt ;-) Sent from my GT-I9100 Siter
Wanderlust Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Du har ikke noe som bare ligger å støver ned, som du kan selge da? Siter
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Du kan få 700 kr - eller gjerne 1000 kr - om du kommer opp til meg og hjelper til med husvask? Det er en kort busstur fra Oslo (buss nr 336 eller 331 til Kopperudmoen/Maura - begge stopper like ved huset mitt, stoppen heter Håkenstad) - jeg kan dekke billetten fram og tilbake . Eller.... kort og kort busstur - den tar vel ca 50 min . 13 Siter
tulip Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Siri og Ia, dette er jo perfekt Da kan dere få vasket vinduer utvendig, ut av skap , listverk, dører og karmer, ja alt slikt som er greitt å få unna en stund før man flytter ut. Siter
Anette Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Er det ingen utstillinger du kan skrive på i nærmeste fremtid? Da tjener du jo litt ;-) Sent from my GT-I9100 Er ikke alltid man får det, får også vin ol. Men husvask var genialt. Siter
tm100021 Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Har du noe planer lørdag den 27 oktober? Og lyst til å være valpe-hundevakt hos oss mens vi gifter oss ? Må sjekke litt ang få noen til å hente og kjøre deg isåfall fra oslo 1 Siter
mokken Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Ser ut som det går i orden med konsertbillett Ia! Siter
Ia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 SONEN! Du kan få 700 kr - eller gjerne 1000 kr - om du kommer opp til meg og hjelper til med husvask? Det er en kort busstur fra Oslo (buss nr 336 eller 331 til Kopperudmoen/Maura - begge stopper like ved huset mitt, stoppen heter Håkenstad) - jeg kan dekke billetten fram og tilbake . Eller.... kort og kort busstur - den tar vel ca 50 min . Herlighet, Siri! Det hadde jo - som tulip sier - vært perfekt! Jeg har busskort innen Oslo/Akershus, så det skal vel ikke bli den store utgiften der. Tusen takk, dette blir sikker en koselig dag, til og med! Alle dager etter i morgen står åpne for min del, så bare gi meg en tid, du! Har du noe planer lørdag den 27 oktober? Og lyst til å være valpe-hundevakt hos oss mens vi gifter oss ? Må sjekke litt ang få noen til å hente og kjøre deg isåfall fra oslo Åå, det vil jeg kjempegjerne! Det er nok litt for sent når det kommer til billettbestilling, men jeg gjør det så gjerne alikevel! Det hørtes fryktelig koselig ut! 3 Siter
Tricolor Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Hehe, jeg skulle gjerne ha fått rundvasket hele huset, pusset sølv, gnidd vinduer. Men det blir vel litt drøyt å ta nattoget over halve Norge for en konsertbillett. Siter
Zitka Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Er ikke alltid man får det, får også vin ol. Men husvask var genialt. Jeg har fått betaling + vin jeg Sent from my GT-I9100 Siter
xxx12345 Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 OT, men det er vel satser for hva man skal ha betalt på utstilling - som dommer, ringsekretær og skriver. Siter
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Siri og Ia, dette er jo perfekt Da kan dere få vasket vinduer utvendig, ut av skap , listverk, dører og karmer, ja alt slikt som er greitt å få unna en stund før man flytter ut. Jepp, det var det jeg tenkte - også er det så mye artigere å gjøre det sammen med andre . SONEN! Herlighet, Siri! Det hadde jo - som tulip sier - vært perfekt! Jeg har busskort innen Oslo/Akershus, så det skal vel ikke bli den store utgiften der. Tusen takk, dette blir sikker en koselig dag, til og med! Alle dager etter i morgen står åpne for min del, så bare gi meg en tid, du! Yeyyy! Da kan vi avtale dag neste uke eller? Jeg kan ta en feriedag enten mandag eller torsdag til uka . Om du trenger pengene fort, kan jeg sette dem inn på konto til deg i dag, jeg . Siter
simira Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Si fra om du trenger mer penger da. Vi har masse epler som skulle vært plukket - og jeg har høydeskrekk... 1 Siter
Lemen Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Si fra om du trenger mer penger da. Vi har masse epler som skulle vært plukket - og jeg har høydeskrekk... Det er ikke meningen å kuppe tråden til Ia, men siden det så ut til å ordne seg med konsertpenger så tenkte jeg at det går ann å tipse Simira om http://epleslang.oslo.no/ De kommer og plukker eplene dine gratis, mot at du gir de frukten gratis - og ikke minst får en hel del herlige folk en fin dag med arbeid ut av dette. 1 Siter
Ia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Jepp, det var det jeg tenkte - også er det så mye artigere å gjøre det sammen med andre . Yeyyy! Da kan vi avtale dag neste uke eller? Jeg kan ta en feriedag enten mandag eller torsdag til uka . Om du trenger pengene fort, kan jeg sette dem inn på konto til deg i dag, jeg . Det kan vi absolutt! Hvordan funker mandag? Vil (som du åpenbart har forstått) gjerne få gjort det før billettene blir utsolgt. Og tusen takk for tilbudet, men jeg synes jeg bør jobbe før jeg får pengene - du må jo vite at jeg var verdt det! Si fra om du trenger mer penger da. Vi har masse epler som skulle vært plukket - og jeg har høydeskrekk... ! Det kunne jo vært skikkelig morsomt! Bare å tilkalle meg, man trenger vel alltids litt mat og drikke på en slik konsert? 1 Siter
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Det kan vi absolutt! Hvordan funker mandag? Vil (som du åpenbart har forstått) gjerne få gjort det før billettene blir utsolgt. Og tusen takk for tilbudet, men jeg synes jeg bør jobbe før jeg får pengene - du må jo vite at jeg var verdt det! Hahahaha, jeg tipper jeg får det jeg er ute etter, jeg, men vi kan godt si mandag . Hvor tidlig kan du være der da tro? Vi trenger sikkert ikke å bruke hele dagen heller, men det vil jo vise seg, det er ikke så stort hus liksom, men om du kommer opp litt tidlig formiddag? Siter
Ia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Hahahaha, jeg tipper jeg får det jeg er ute etter, jeg, men vi kan godt si mandag . Hvor tidlig kan du være der da tro? Vi trenger sikkert ikke å bruke hele dagen heller, men det vil jo vise seg, det er ikke så stort hus liksom, men om du kommer opp litt tidlig formiddag? Jeg setter nå i det minste av hele dagen, så får du disponere meg som du vil! Passer det om jeg tar bussen som er hos deg 10:36? Siter
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Jeg setter nå i det minste av hele dagen, så får du disponere meg som du vil! Passer det om jeg tar bussen som er hos deg 10:36? Det passer helt supert, det . Siter
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Forresten - hva liker du å spise? Vi må vel ha litt mat i løpet av dagen, liksom . 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Alle dager etter i morgen står åpne for min del, så bare gi meg en tid, du! Blir mye vasking her, men om du har lyst til å vaske ut av en liten, rein og velholdt leilighet på Eidsvoll på søndag, så har du mulighet til det. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Skulle ha pusset opp/ordnet kjellerstue. Utjevning av gulv, sette opp vegg, utforing, bekledning, skjultanlegg mm. Når skal du til Trondheim? 3 Siter
Ia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Siri: Vegetarianer og allergisk mot nøtter, men ellers er jeg ikke så kresen! Sandra: Å, skulle gjerne (!), men med planer både i morgen og på mandag, tror jeg det er lurt å bruke søndagen til å la kroppen være kyssesyk Karpe: Jeg kan ikke gi noen garanti for hvordan en leilighet ville sett ut hvis jeg fikk renovere den, men hvis du vil ta sjansen står du fri til å spandere Trondheimstur på meg! Siter
Djervekvinnen Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Hehe plutselig har hun fått seg fulltidsjobb med oppdrag for sonisene 2 Siter
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Siri: Vegetarianer og allergisk mot nøtter, men ellers er jeg ikke så kresen! Hahahahaa... Noe sier meg at ostesmørbrød blir menyen da Kom jo ikke på at du var vegetarianer . Spiser du egg? Sopp? Siter
Recommended Posts