Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har noe de trenger å få gjort for en bitteliten sum penger?


Ia
 Share

Recommended Posts

Jeg vet ikke hvordan dette er sett på her inne. Men nå skal jeg tigge litt.

Det er en konsert jeg har utrolig, vanvittig lyst til å få med meg. Jeg har aldri vært på en konsert hele mitt liv. Ja, det er sykt, jeg vet det. Men jeg har aldri hatt spesielt lyst heller, før nå.

Saken er at jeg mangler 700 kroner.

Det dumme er at jeg hadde bursdag for fire dager siden, og helt glemte å ønske meg penger/billett. Det FINE er at jeg nå har høstferie, så jeg har en hel uke til å gjøre ting! Og det burde vel ikke være umulig å tjene noen hundre kroner på en uke? Det er 100 kroner dagen, og det synes jeg faktisk jeg burde få til.

Så, kjære soniser - om dere skulle ha noe dere trenger å gjøre, hadde jeg blitt veldig glad for å gjøre det. Barnepass, hundelufting, hestepassing, boksmøkking, vasking, maling... Jeg er ikke superhandy, men jeg vil gjøre mitt beste hva enn det skulle være!

Føler meg passe tragisk nå. Og blakk. Men det er verdt et forsøk.

Om dere har andre tips også til hva jeg kan gjøre, vennligst rop ut!

Takk for oppmerksomheten. Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få 700 kr - eller gjerne 1000 kr - om du kommer opp til meg og hjelper til med husvask? Det er en kort busstur fra Oslo (buss nr 336 eller 331 til Kopperudmoen/Maura - begge stopper like ved huset mitt, stoppen heter Håkenstad) - jeg kan dekke billetten fram og tilbake :).

Eller.... kort og kort busstur - den tar vel ca 50 min :).

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SONEN! :blissysmile:

Du kan få 700 kr - eller gjerne 1000 kr - om du kommer opp til meg og hjelper til med husvask? Det er en kort busstur fra Oslo (buss nr 336 eller 331 til Kopperudmoen/Maura - begge stopper like ved huset mitt, stoppen heter Håkenstad) - jeg kan dekke billetten fram og tilbake :).

Eller.... kort og kort busstur - den tar vel ca 50 min :).

:bow:

Herlighet, Siri! Det hadde jo - som tulip sier - vært perfekt!

Jeg har busskort innen Oslo/Akershus, så det skal vel ikke bli den store utgiften der. Tusen takk, dette blir sikker en koselig dag, til og med! Alle dager etter i morgen står åpne for min del, så bare gi meg en tid, du!

Har du noe planer lørdag den 27 oktober? Og lyst til å være valpe-hundevakt hos oss mens vi gifter oss ? :) Må sjekke litt ang få noen til å hente og kjøre deg isåfall fra oslo :D

Åå, det vil jeg kjempegjerne! Det er nok litt for sent når det kommer til billettbestilling, men jeg gjør det så gjerne alikevel! Det hørtes fryktelig koselig ut! :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri og Ia, dette er jo perfekt :) Da kan dere få vasket vinduer utvendig, ut av skap , listverk, dører og karmer, ja alt slikt som er greitt å få unna en stund før man flytter ut.

Jepp, det var det jeg tenkte - også er det så mye artigere å gjøre det sammen med andre :).

SONEN! :blissysmile:

:bow:

Herlighet, Siri! Det hadde jo - som tulip sier - vært perfekt!

Jeg har busskort innen Oslo/Akershus, så det skal vel ikke bli den store utgiften der. Tusen takk, dette blir sikker en koselig dag, til og med! Alle dager etter i morgen står åpne for min del, så bare gi meg en tid, du!

Yeyyy! Da kan vi avtale dag neste uke eller? Jeg kan ta en feriedag enten mandag eller torsdag til uka :). Om du trenger pengene fort, kan jeg sette dem inn på konto til deg i dag, jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra om du trenger mer penger da. Vi har masse epler som skulle vært plukket - og jeg har høydeskrekk... :P

Det er ikke meningen å kuppe tråden til Ia, men siden det så ut til å ordne seg med konsertpenger så tenkte jeg at det går ann å tipse Simira om http://epleslang.oslo.no/ De kommer og plukker eplene dine gratis, mot at du gir de frukten gratis - og ikke minst får en hel del herlige folk en fin dag med arbeid ut av dette. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var det jeg tenkte - også er det så mye artigere å gjøre det sammen med andre :).

Yeyyy! Da kan vi avtale dag neste uke eller? Jeg kan ta en feriedag enten mandag eller torsdag til uka :). Om du trenger pengene fort, kan jeg sette dem inn på konto til deg i dag, jeg :).

Det kan vi absolutt! Hvordan funker mandag? Vil (som du åpenbart har forstått) gjerne få gjort det før billettene blir utsolgt. Og tusen takk for tilbudet, men jeg synes jeg bør jobbe før jeg får pengene - du må jo vite at jeg var verdt det! :D

Si fra om du trenger mer penger da. Vi har masse epler som skulle vært plukket - og jeg har høydeskrekk... :P

:lol: !

Det kunne jo vært skikkelig morsomt! Bare å tilkalle meg, man trenger vel alltids litt mat og drikke på en slik konsert? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi absolutt! Hvordan funker mandag? Vil (som du åpenbart har forstått) gjerne få gjort det før billettene blir utsolgt. Og tusen takk for tilbudet, men jeg synes jeg bør jobbe før jeg får pengene - du må jo vite at jeg var verdt det! :D

Hahahaha, jeg tipper jeg får det jeg er ute etter, jeg, men vi kan godt si mandag :). Hvor tidlig kan du være der da tro? Vi trenger sikkert ikke å bruke hele dagen heller, men det vil jo vise seg, det er ikke så stort hus liksom, men om du kommer opp litt tidlig formiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, jeg tipper jeg får det jeg er ute etter, jeg, men vi kan godt si mandag :). Hvor tidlig kan du være der da tro? Vi trenger sikkert ikke å bruke hele dagen heller, men det vil jo vise seg, det er ikke så stort hus liksom, men om du kommer opp litt tidlig formiddag?

Jeg setter nå i det minste av hele dagen, så får du disponere meg som du vil! :D Passer det om jeg tar bussen som er hos deg 10:36? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Vegetarianer og allergisk mot nøtter, men ellers er jeg ikke så kresen! :lol:

Sandra: Å, skulle gjerne (!), men med planer både i morgen og på mandag, tror jeg det er lurt å bruke søndagen til å la kroppen være kyssesyk :)

Karpe: :lol: Jeg kan ikke gi noen garanti for hvordan en leilighet ville sett ut hvis jeg fikk renovere den, men hvis du vil ta sjansen står du fri til å spandere Trondheimstur på meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...