Prikkesara Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Hei, tenkte slenge meg med her. Jeg har to dalmatinertisper, på 8 og 5 år. De brukes mest på spor og masse tur, samt den yngst er N uch, pensjonert ( igjen) For tiden tygger jeg på rasebytte, til Stabyhoun... så om noen her har tips, info eller erfaring tar jeg gjerne imot. Gleder meg til å bli kjent med Hundesonen:) mvh Line, aka Prikkesara 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Lovende brukernavn tenkte jeg. Også var det deg! Velkommen, koselig å se deg her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Bra du tok nesa innom hehe! Velkommen :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Hellu!! Hvorfor er det Staby som frister? Jeg er bare nysgjerrig altså Jeg valgte jo selv og bytte til springer og har ikke angret en dag etterpå :) Velkommen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikkesara Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Thanks får sjekke ut det her litt, siden jeg vurderer å svikte rasen " vår"...Blir jo uansett dalmis senere. men... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikkesara Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 ...Staby frister mer enn springer ganske enkelt fordi alle de springere jeg har møtt har luktet vondt :bug: Men bortsett fra det,så liker jeg de Var seriøst inne på springer, men etter å hatt et par av de i bilen min..vel. sorry... kommer ikke til å skje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Velkommen til sonen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Da har du ikke luktet på min Jeg kjenner jeg absolutt ikke savner dalmispelsen Kom inn en dalmis på jobb i går, og jeg klart knapt og vaske av bordet etter han. Og klærne til eieren.... Jups, glad jeg slipper kort-korte stikker-seg-inn-over-alt-hår Men jeg bader min med veldig jevne mellomrom jeg da, og i starten syntes jeg det var et herk og få han tørr. Jeg vurderte og kjøpe meg blåser og alskens luftegreier. Så ga oppdretter meg et silkedekken og ga meg beskjed om å ta det på våt hund. Altså, han håndkletørres og så får han på seg silkedekkenet.. Neste morgen er han knusktørr og har silkeglatt og blank pels! Fantasktisk! ( og lettvindt! ) Men jeg er enig i at pelshunder som ikke blir stelt luker. Huff, jeg kjenner en del goldiser som har denne karakteristiske lukta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikkesara Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Da har du ikke luktet på min Jeg kjenner jeg absolutt ikke savner dalmispelsen Kom inn en dalmis på jobb i går, og jeg klart knapt og vaske av bordet etter han. Og klærne til eieren.... Jups, glad jeg slipper kort-korte stikker-seg-inn-over-alt-hår Men jeg bader min med veldig jevne mellomrom jeg da, og i starten syntes jeg det var et herk og få han tørr. Jeg vurderte og kjøpe meg blåser og alskens luftegreier. Så ga oppdretter meg et silkedekken og ga meg beskjed om å ta det på våt hund. Altså, han håndkletørres og så får han på seg silkedekkenet.. Neste morgen er han knusktørr og har silkeglatt og blank pels! Fantasktisk! ( og lettvindt! ) Men jeg er enig i at pelshunder som ikke blir stelt luker. Huff, jeg kjenner en del goldiser som har denne karakteristiske lukta Høres bra ut, for din del Luktet masse fra munnen på de jeg har møtt, voksne hanner 5 år og oppover. Så står over det altså. Og er realist på pelsstell, alt med måte. Mine to dalmiser røyter ikke noe særlig faktisk, muligens fordi de er ekstremt mye ute? Og så får de selolje. Men lukt er viktigere for meg enn pels overalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Velkommen! Kjekt med noen flere dalmatinertisper her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Velkommen hit Fine prikkedyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Hei hei! Velkommen inn :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Velkommen:) Og så ikke den rasen komme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts