buddy13 Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Når kan man egentlig forvente at valpebiting går over...? *lei* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Får melde meg inn i denne tråden jeg også :-) den 16. november henter jeg min valp, en groenendael tispe som nå er 7 uker http://s23.postimg.org/j9wtk46vf/image.jpg Valpen til venstre. Hun har ikke fått navn enda, men det blir snart avgjort 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Får melde meg inn i denne tråden jeg også :-) den 16. november henter jeg min valp, en groenendael tispe som nå er 7 uker http://s23.postimg.org/j9wtk46vf/image.jpg Valpen til venstre. Hun har ikke fått navn enda, men det blir snart avgjort Så herlig hvilken oppdretter kommer hun fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Hun er fra kennel Cichla sitt O-kull http://www.kennelcichla.com/O-litter.htm Rosa tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Lille prinsessen har rukket å bli 6,5 mnd allerede Hun er selvfølgelig verdens herligste. Stella er "hele" 32 cm og veier 5,5 kg- altså bare halvparten så stor som sin mor på 11 kg. Blir spennede å se hvor "stor" hun blir 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Koios vokser som et uvær for tiden, og man kan omtrent se han vokse. Han har gått fra dette (ca 8 uker) til dette (ca 3 mnd) 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CharlotteP Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Får være med i gjengen jeg også! 6 november fikk jeg og min samboer en herlige liten mops! Han var 9 uker på dagen, og han er bare det mest fantastiske vesenet jeg vet om! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Vi har virkelig fått oss valp med godt sovehjerte. Meesha sovnet rundt midnatt i går og våkna ikke før kl. 12 i dag (da måtte sambo tvinge han opp). Ut på toalettet, inn for litt frokost – så sovnet han først i sengen, før han kosa litt med meg i sofaen, og nå ligger han i sengen og sover igjen. Deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Åh, mopsekvalpen! Vi har virkelig fått oss valp med godt sovehjerte. Meesha sovnet rundt midnatt i går og våkna ikke før kl. 12 i dag (da måtte sambo tvinge han opp). Ut på toalettet, inn for litt frokost – så sovnet han først i sengen, før han kosa litt med meg i sofaen, og nå ligger han i sengen og sover igjen. Deilig Så deilig! Min har ikkje bestemt seg for om han er A eller B hund tydeligvis. I dag forsov han oss. Me har vore heime på garden i helga og han har fått utfolda seg meir eller mindre fritt, så han var tydeligvis sliten og vakna ikkje før nærare ti i dag, og då fekk eg brått dårlig tid sidan me skulle til dyrlege kvart på tolv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Blitt stor 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Så søøøt en mops! Har du teipet ørene hans? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CharlotteP Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Så søøøt en mops! Har du teipet ørene hans? Vis det er min lille gutt du mener så ja Teipen er av litt nå, men sjefen selv skal få bestemme om teipen skal på igjen, Sjefen og Reseve mamma @Synnøve passer på at både vi og Emilio har det best mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Hvor er valpen min blitt av? Nuka er blitt hele 6 måneder, faktisk snart 7! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 6 dager igjen! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Lille prinsessen har rukket å bli 6,5 mnd allerede Hun er selvfølgelig verdens herligste. Stella er "hele" 32 cm og veier 5,5 kg- altså bare halvparten så stor som sin mor på 11 kg. Blir spennede å se hvor "stor" hun blir Du verden, så vakker! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Vi har virkelig fått oss valp med godt sovehjerte. Meesha sovnet rundt midnatt i går og våkna ikke før kl. 12 i dag (da måtte sambo tvinge han opp). Ut på toalettet, inn for litt frokost – så sovnet han først i sengen, før han kosa litt med meg i sofaen, og nå ligger han i sengen og sover igjen. Deilig Haha, sånn er vår og! Han sover glatt 11-12 timer på natta om han får lov Er egentlig ganske deilig noen ganger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Haha, sånn er vår og! Han sover glatt 11-12 timer på natta om han får lov Er egentlig ganske deilig noen ganger Herlig I natt ble det "bare" 8 timers søvn på Meesha og jeg måtte dra han ut av senga....... Han krøp under dyna da jeg kom inn for å hente han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 15. November 2013 Rapporter Share Skrevet 15. November 2013 Hva gjør man med valpis som ikke spiser jevnlig? Vår på 7 mnd spiser bare nå og da… Han har alltid vært sånn. Prøvd flere typer fôr, men får nå en blanding av RC mini junior og mini adult (for å venne han til voksenfôr) + at vi erstatter måltider i blant med vom og hundemat med laks. Noen dager spiser han bare tørrfôret som en helt, andre dager snuser han ikke på det en gang. Andre dager sluker han bare vom-måltidet, andre dager spiser han begge. Og noen dager igjen spiser han ikke vommen, men derimot tørrfôret. Ergo ikke noe mønster her Han får ha maten i 20 min, deretter fjernes maten. Det har vi gjort siden han var 2 mnd. Han er hannhund, og midt i fjortisalderen, damer er veldig fine om dagen nemlig Han er litt tynn, men dyrlege sa at litt rykk og napp spising var helt normalt. Gode tenner og fin pels, vanlig avføring. Men jeg er bekymret når han ikke spiser på typ tre dager, mtp at han er superaktiv… BLÆH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. November 2013 Rapporter Share Skrevet 15. November 2013 Hva gjør man med valpis som ikke spiser jevnlig? Vår på 7 mnd spiser bare nå og da… Han har alltid vært sånn. Prøvd flere typer fôr, men får nå en blanding av RC mini junior og mini adult (for å venne han til voksenfôr) + at vi erstatter måltider i blant med vom og hundemat med laks. Noen dager spiser han bare tørrfôret som en helt, andre dager snuser han ikke på det en gang. Andre dager sluker han bare vom-måltidet, andre dager spiser han begge. Og noen dager igjen spiser han ikke vommen, men derimot tørrfôret. Ergo ikke noe mønster her Han får ha maten i 20 min, deretter fjernes maten. Det har vi gjort siden han var 2 mnd. Han er hannhund, og midt i fjortisalderen, damer er veldig fine om dagen nemlig Han er litt tynn, men dyrlege sa at litt rykk og napp spising var helt normalt. Gode tenner og fin pels, vanlig avføring. Men jeg er bekymret når han ikke spiser på typ tre dager, mtp at han er superaktiv… BLÆH. Sånn veldig enkelt så ville jeg selv foretrukket vom, å da kanskje droppet jeg et tørrfôr måltid fordi da fikk jeg vom i neste. Om det er tilfellet vet jeg ikke men noen hunder kan være slik. Men ingen hunder dør av sult. Har selv hatt tidvis anoretiker hund og det er ikke gøy men det kommer seg etterhvert. Hva med å bare fore han på vom? Da får han iallefall i seg godt med næring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 15. November 2013 Rapporter Share Skrevet 15. November 2013 Sånn veldig enkelt så ville jeg selv foretrukket vom, å da kanskje droppet jeg et tørrfôr måltid fordi da fikk jeg vom i neste. Om det er tilfellet vet jeg ikke men noen hunder kan være slik. Men ingen hunder dør av sult. Har selv hatt tidvis anoretiker hund og det er ikke gøy men det kommer seg etterhvert. Hva med å bare fore han på vom? Da får han iallefall i seg godt med næring. Han hopper jo over vom ganske ofte også, jeg har ikke funnet noe mønster i hva han faktisk spiser og hva han dropper… Veterinær sier det er vanlig med unghunder, men tre dager på bare vann er ikke bra for en hyper tass i mine øyne Vurderer å prøve fullfôring på vom, men vi er mye på reise, så han bør også kunne spise litt tørt i blant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Da kan jeg melde meg inn her:-) henter valp i romjulen;-) 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Da kan jeg melde meg inn her:-) henter valp i romjulen;-) Gratulerer! Hvilken rase havnet du på? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Da kan jeg melde meg inn her:-) henter valp i romjulen;-) Enda en retriever @Henriette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Har planlagt en "maskot" i mange år, og nå kom et tilbud om en av drømmehundene mine, rasen er langt fra retriever eller lignende:-p Så i romjulen henter jeg en Norsk Lundehund tispe;-) 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Har planlagt en "maskot" i mange år, og nå kom et tilbud om en av drømmehundene mine, rasen er langt fra retriever eller lignende:-p Så i romjulen henter jeg en Norsk Lundehund tispe;-) Å så gøy!! Gleder meg til så bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts