Lene T. Mevik Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Da er jeg på vei til Sverige for å hente lille Linus 4 Siter
Argyr Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Skrevet 17. Mai 2013 På mandag reiser jeg til Finland for å hente hjem nurket mitt. 4 Siter
Kartoffel97 Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Onsdag 15.5 hentet jeg denne lille karen Lille, feite, labradorvalpen Basse 4 Siter
Alzenas Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 I går ble vi lykkelige valpeeiere igjen, akkurat i siste liten for å kapre drømmegutten ;-) Lillegull (som enda er navnløs) kommer hjem i morgen. Herregud som jeg gleder meg:-) Hils på Courtborne Scorpio etter Skyborne Crossing The Atlantic og N S Uch S Bis NV-12, SV-12 Courtborne Hera:-)) Sent from my LT25i using Tapatalk 2 7 Siter
Lene T. Mevik Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Hils på Linus Og han er akkurat så fantastisk som han ser ut til...! 9 Siter
puddellover Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Hils på Linus Og han er akkurat så fantastisk som han ser ut til...! Noe så vanvittig nydelig 1 Siter
Caro Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Nå har vi valgt oss valp fra kullet vi har fulgt, hu er ei lita søt snelle som kommer til å hete Shaylee! Se bilder av henne på hjemmesiden vår 4 Siter
mærra Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 bildet er lånt fra oppdretter fine lillegutten som kommer til oss om to uker! er midt i eksamenstid så har nesten ikke tid til å glede meg, men 8.juni... oh gosh! 5 Siter
sham Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Da er jeg også medlem av valpegjengen 2013 Ble litt tidligere enn forventet, men jippi! Om ca 2 uker kommer det en liten border collie i hus 6 Siter
Caro Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Da er jeg også medlem av valpegjengen 2013 Ble litt tidligere enn forventet, men jippi! Om ca 2 uker kommer det en liten border collie i hus Weeeei! enda flere BC valper!! Hvor er din ifra? 1 Siter
sham Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Weeeei! enda flere BC valper! Hvor er din ifra? Hvis jeg ikke tar helt feil etter å sett hva du har skrevet er den nok fra samme kull som din Siter
Caro Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil etter å sett hva du har skrevet er den nok fra samme kull som din Det er det ja!! Tenkte egentlig det siden de er leveringsklare om ca 2 uker og ble bekrefta at alle var solgt i går Tispe eller hann? 1 Siter
sham Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Det er det ja! Tenkte egentlig det siden de er leveringsklare om ca 2 uker og ble bekrefta at alle var solgt i går Tispe eller hann? Hann! Har 2 hannhunder fra før av, så enklest med 1 til Ikke helt sikker på hvem det blir enda, men blir nok enten Albert eller Harry Ser fra bloggen din hvem du skal ha! Nydelig litta jente det 3 Siter
Elisabeth00 Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 bildet er lånt fra oppdretter fine lillegutten som kommer til oss om to uker! er midt i eksamenstid så har nesten ikke tid til å glede meg, men 8.juni... oh gosh! Han ser kjempefin ut! 1 Siter
IrisV Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Åååh, bare 2,5 uker igjen til jeg henter bc jenta mi. Skal velge valp på søndag, fy søren tiden kan bare ikke gå fort nok nå 3 Siter
lykkelig Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Hann! Har 2 hannhunder fra før av, så enklest med 1 til Ikke helt sikker på hvem det blir enda, men blir nok enten Albert eller Harry Ser fra bloggen din hvem du skal ha! Nydelig litta jente det Jeg skal ha Frøya fra samme kullet. Noe som jeg er veldig godt fornøyd med hun er bare helt nydelig:) Men alle valpene fra samme kullet er aldeles nydelige:) Siter
Tommy Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Fikk nettopp beskjed om at tispa jeg skulle ha valp av mistet løpetiden, og at valpene vil komme for sent for meg...Heldigvis finner man motivasjon i denne tråden, og valp - det skal det bli Siter
sham Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Jeg skal ha Frøya fra samme kullet. Noe som jeg er veldig godt fornøyd med hun er bare helt nydelig:) Men alle valpene fra samme kullet er aldeles nydelige:) Kult! Samma hvordan han ser ut, bare han er brukanes Siter
PhoNuLi Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Skrevet 25. Mai 2013 Så mange nydelige valper Her er jentene jeg kan velge mellom, 5,5 uker gamle! Et utrolig vanskelig valg! Synes de er like nydelige begge to. Den ene er rolig og glad i kos mens den andre er "vilter" og glad i lek. 3 Siter
IrisV Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Da er babyen min valgt, utrolig vanskelig valg da kullet er jevnt og bare bagateller skiller gemytt fra hverandre. Men etter hard tenking under laaaangt valpebesøk i dag, så endte man opp med sable tispe - bare 16 dager igjen til hun kommer hjem Er det mulig å være så søt?! 14 Siter
Mosatrollet Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Hei! Slenger meg på denne tråden og introduserer meg selv. Jeg heter Hannah, 22 år fra Oslo. Har akkurat skaffet meg min første valp, Samojeden Torkel som blir 14 uker på torsdag. Torkel hentet jeg i Sverige, hos Ann som driver Polarvargens kennel. Da var han 8,5 uker gammel. Anskaffelsen av Torkel var hovedsakelig for å få et familiemedlem og en fin turkamerat. Vi håper likevel på å kunne stille han ut litt senere dersom han egner seg, og muligens trekke litt kickbike når han blir stor. Blogger litt om hverdagen vår med Torkel her; Torkelsdagbok.wordpress.com 3 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Masse nusselige knøtt her Så da får jeg også legge inn av mitt knøtt. 6 uker og 3 dager gammel: Taco 9 Siter
VildeJ Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Hei. Det her er min første post i forumet, men jeg har sneket litt rundt her før jeg registrerte meg Såå mange søte valper i denne tråden. Tenkte jeg skulle slenge meg på også. Skal hente valpen min om under to uker. 7 juni er den store dagen! Jeg gleder meg sååå mye! Hun er en Kanindachs som egentlig klar for levering 1. juni, men siden jeg har ferie fra 7. juni så må jeg vente til da. Hun er da 9 uker. Var og besøkte valpene da de var 5 uker gamle og de var(selvfølgelig ) verdens fineste! Ble ikke tatt så mange bilder når vi var på besøk, men her er et par som oppdretter har lagt ut på facebook (Her er hun ca 1 uke eldre enn hun var når vi var på besøk). 5 Siter
Recommended Posts