pippin Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Idag har vi vært på tur i ca 3 timer, og da ble det en del bilder. Fortsatt veldig uvant og jeg er litt ut av trening merker jeg. Det er litt annerledes fra 50D, men det kommer seg! Flere...eh MANGE bilder på bloggen.. Ekorn! Se! Der oppe..! Pinnen er aaaakkurat utenfor rekkevidde... 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Fine bilder av fine hunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Kjempe fine bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Masse fine bilder ja:) Gleder meg til bloggen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Takk! Kjempegøy å komme seg ut i skogen å få tatt litt bilder igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Fine bilder! Mana er en utrolig flott Husky! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHW Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Flotte bilder! Det er alltid gøy med nytt kamera:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Kjempepen :D Flink til å ta bilder du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Fine bilder! Mana er en utrolig flott Husky! Takk! Flotte bilder! Det er alltid gøy med nytt kamera:) Ja det er det Kjempepen :D Flink til å ta bilder du! Takktakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Kjempefine bilder av en flott hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Så fine bilder! Mana ser ut som en lykkelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Stilig! Jeg vil også ha 60D! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Hun er så kul med de der laaange beina! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. September 2012 Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Hun er så kuuul . Herlig uttrykk og beina....kapittel for seg selv! Ser ut til å være bra kvalitet på bildene. Hvordan syns du hvitbalansen er, det er en del fargestikk på de fleste av dem? Jeg sliter litt med det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 13. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2012 Så fine bilder! Mana ser ut som en lykkelig hund Jeg tror hun er veldig lykkelig Stilig! Jeg vil også ha 60D! Løp å kjøp! Ikke sååååå dyrt? Hun er så kul med de der laaange beina! Hihi! Frøken Langebin ja! Morfaren hennes (hvis det var det) heter Langbein Vet hvor hu har fått de fra Hun er så kuuul . Herlig uttrykk og beina...kapittel for seg selv! Ser ut til å være bra kvalitet på bildene. Hvordan syns du hvitbalansen er, det er en del fargestikk på de fleste av dem? Jeg sliter litt med det selv. Hvitbalansen er grei den. Det er bare jeg som har overjustert bildene litt Litt glad i å ta i hardt Tar alltid bildene i RAW slik at jeg får justert akkurat som jeg vil uten å tape kvalitet i ettertid. Jeg liker den varme gløden, og synes bildene er kjedelige uten.. Og så er jeg litt for glad i kontrast Kan legge ut så får du se forskjell. Hvitbalansen var satt på overskyet vær. Uredigert: Redigert: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Så utrolig fine bilder! Hvor i Oslo er det? Ser fint ut der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Flotte bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Masse flotte bilder av den langbeinte snuppen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Så utrolig fine bilder! Hvor i Oslo er det? Ser fint ut der Det er i Østmaka Verdens fineste skog! Nesten... Det er så fint her og det er tusenvis av små koselige stier. Og ofte veldig frodig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Det er i Østmaka Verdens fineste skog! Nesten... Det er så fint her og det er tusenvis av små koselige stier. Og ofte veldig frodig! aha, spørs om jeg ikke må bevege meg litt vekk fra sørkedalen og maridalen,og utforske østmarka gitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. September 2012 Rapporter Share Skrevet 15. September 2012 Ahh da gir det mening ja enig at det ser ut som det skal jeg syns også at de kan være litt kjedelige rett fra kameraet når lyset er litt uinteressant ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts