Bananen Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Oi, må si mamma Luna vokste seg stooor på ei uke, altså! Siter
Yodel Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 He he, gjennomsnittsstørrelsen på basenji ligger på 4,2 eller noe slikt mener jeg å ha lest. Det meste jeg har fått noen gang er 8, og det er vel også "rekord" i Norge såvidt jeg vet. Det minste jeg har fått er 2. Vanligvis ligger det på 4-6. Hva ligger kullstørrelsen på når det gjelder Shiba da SEC? Det er nå den store veksten starter. Om en uke er hu nok ei dundre i forhold til nå! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 I snitt 3 stk, trur jeg. Ofte kommer bare 1, og noen linjer er mer fruktbare enn andre. Verdensrekorden er på 11, og det finnes også et norsk kull på 11. Siter
Teserere Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 For en lekker hannhund! Du må jo ha en King of the Ring! 1 Siter
Yodel Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 I snitt 3 stk, trur jeg. Ofte kommer bare 1, og noen linjer er mer fruktbare enn andre. Verdensrekorden er på 11, og det finnes også et norsk kull på 11. Ok, det går nok mye på linjer her også. Linjene som kommer fra Centa (den øverste hunden) får generelt store kull. Hun fikk 8 og 6. Hennes datter Mille fikk 7- også 2. Men på kullet med to lurer jeg på om vi har parret på feil tidspunkt o.a. Linjene til Tara har ligget jevnt over mellom 4-6. Hverken mer eller mindre 1 Siter
Yodel Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 For en lekker hannhund! Du må jo ha en King of the Ring! He he, utrolig kult, men prøver å unngå King-navn siden vi har kennelnavnet Kingwanas Siter
Ane Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Her er de håpefulle etter daten på lørdag: Så fine de er! 1 Siter
Wednesday Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Det er så spennende med alle basenjimagene for tida! Det kryr av dem på facebook! Snart kryr det av valpebilder, og det er da jeg for alvor pleier bli kvalm Blir seriøst fysisk dårlig av det 4 Siter
Yodel Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 Ha ha, skjønner deg godt W! Heldigvis er det god medisin å ha en bunch som biter deg i storetåa, tisser og bæsjer! Siter
Wednesday Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Ha ha, skjønner deg godt W! Heldigvis er det god medisin å ha en bunch som biter deg i storetåa, tisser og bæsjer! Tror jeg ikke noe på! Må jo være fantastisk! 1 Siter
Raksha Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Det blir 6 valper, tre av hver. Og jeg vil ha... *sukk* 2 Siter
Bananen Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Men om Tara følger sin mors fotspor, kommer det jo bare en hann og resten tisper? Eller? 1 Siter
Shlush Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Jeg tipper 6 valper. Tara ser litt større ut enn sin mor på dag 32 :-P 6 valper, 4 tisper og 2 hannhunder. Får du "bare" røde? eller kan du få andre farger også? Tror jeg har en hemmelig basenjiforelskelse. De virker så herlige og fulle av personlighet! Har ikke møtt de live enda og tror jeg bare skal la vær å møte de live også :-P så jeg ikke ender opp med en selv! Siter
Maren Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Tipper 7 valper 2 hanner 5 tisper Siter
Kaja Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Tipper 7 valper 2 hanner 4 tisper Og en tvekjønnet? Jeg tipper 6 valper, 4 hanner og 2 tisper! 3 Siter
Raksha Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Suuuuuurt at jeg ikke kan ha valp nå, for Tara er virkelig en fantastisk liten dame. 1 Siter
Yodel Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2012 Det blir 6 valper, tre av hver. Og jeg vil ha... *sukk* Just say it Men om Tara følger sin mors fotspor, kommer det jo bare en hann og resten tisper? Eller? Det hadde passet fint! Eller, helst må jeg ha iallefall 2 hannhunder og gjerne 4-5 tisper. Men minst 2 hanner og 3-4 tisper. For at alle som står på valpeliste nå skal bli fornøyde Ønskeliste: 2-3 tri tisper 2-3 røde tisper 2 røde og/eller tricolor hannhunder Siter
Bananen Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Suuuuuurt at jeg ikke kan ha valp nå, for Tara er virkelig en fantastisk liten dame. Menneh atte, basselusker gjør jo ikke så innmari mye ut av seg, gjør de det, da? Bare de ikke heter Kamar, da, for han fyrer plutselig opp under ilden og drar lett med seg alle hundene i lek og løper rundt som noen oioier. Men du bor jo på landet, du kan jo bare pælme de utenfor rett som det er! Dette går fiiint, du trenger en basselusk til! Siter
Yodel Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2012 Suuuuuurt at jeg ikke kan ha valp nå, for Tara er virkelig en fantastisk liten dame. He he, skjønner deg. Og for å være med på skrytinga. Tara ER fantastisk, med et helt utrolig laydback, godmodig og herlig temperement. Helt unik er hun, og godtar absolutt alt fra alle Også er hun vakker og med god helse i tillegg Hannhunden er likedan, så da er jeg superspent på kullet! Vi skal beholde en tispe i nærheten på deleie, og en hannhund skal til en utstillingsinnteressert person i nærheten som vi kjenner godt- hun kjenner også Tara godt, det er derfor hun ønsker valp fra dette kullet Ellers skal KANSKJE en valp til en sonis ( ) også har jeg 1-2 andre interessenter i Norge samt to utstillingsinteresserte i utlandet. Ene (utenlandske) vil ha tispe, den andre en hannhund. 2 Siter
Raksha Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Kasko gjør allerede masse utav seg han *sukk* Så desverre så holder fornuften på å kvele meg. Men kanskje et barnebarn av tara eller noe kan komme hit etterhvert. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Åå, dette kullet altså! Hannhunden ser bare sååå smashing ut, og Tara har jeg jo alltid likt Jeg tipper det kommer 6 valper. 1 tri tispe 1 tri hannhund 1 rød hannhund 3 røde tisper Prøvde å finne noen eventyr navn, men her var de eneste som ikke hadde King i seg. Kachi-kachi Yama Kallo and the Goblins Kate Crackernuts Katie Woodencloak Kisa the Cat The Knights of the Fish Og de navnene var ikke så fine akkurat Men det var 6 navn Kanskje prøve å ta utdrag fra eventyr? Kill the Dragon Know its True Knight in Shiny Armour Knight and Day Kiss the Frog Kiss of Life Kind of Truth 1 Siter
Yodel Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2012 Kanskje prøve å ta utdrag fra eventyr? Kill the Dragon Know its True Knight in Shiny Armour Knight and Day Kiss the Frog Kiss of Life Kind of Truth Uh oh- KULT!! *føye til eventyrutdrag på lista* 2 Siter
Recommended Posts