Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder med stor radius


Frida og fuglehundene
 Share

Recommended Posts

Min er blanding av jakthunder, så han har naturlig nok stor radius.

Stort sett har jeg han i langline. Er han løs, passer jeg på å kalle han inn med jevne mellomrom. Kommer han ikke med en gang, så løper jeg enten i motsatt retning eller jeg later som jeg finner noe VELDIG interessant på bakken... :D:P

Da kommer han stort sett som en kule.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har tendenser til stor radius samtidig som han kan være litt drittunge i blandt og lukke ørene :P Det er alltid like morsomt å gjemme seg når han stikker av, for når han kommer tilbake så ser han like forskrekket ut over at jeg ikke er der hver gang :P Enda morsommere er det at han ikke er særlig flink til å spore meg opp..

Haha, ja :) Mine er heller ikke serlig gode på og tenke logisk når jeg forsvinner, men de trenger ikke det heller, for de finner meg alltid når jeg begynner og le pga utrykket deres. Mulig det er litt dårlig gjort og le, men det er komisk :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja :) Mine er heller ikke serlig gode på og tenke logisk når jeg forsvinner, men de trenger ikke det heller, for de finner meg alltid når jeg begynner og le pga utrykket deres. Mulig det er litt dårlig gjort og le, men det er komisk :P

Man MÅ jo bare le litt, haha! Jeg klarer ihvertfall ikke å la være :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, når jeg gjemmer meg for min blir han ikke verken forskrekket over at jeg er vekke eller fra seg av glede for å finne meg, han blir mer sånn "Dust, har du gått deg vill igjen! Herregud :rolleyes2: "

Amigo bare konstanterer at der var jeg og fortsetter løpingen ....

Bryr seg med andre ord svært lite om det

Han er en j.... på spor, så han finner meg alltid. Ser han jo på GPS'n og når han ikke har helt kontroll på meg starter han å løpe i store sirkler for da krysser han sporet av meg på et tidspunkt og kan følge det ...ganske så rutinert og smart.

I vinter var han borte i 25min, fant oss og bare fortsette som ingenting.

De andre viser stor gjensynsglede om vi blir borte, og holder seg hakket mer i nærheten etterpå. Men ikke Amigo ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...