Sanne Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Åååh! Jeg er jo fersk tante! Så herfra kommer det garantert en bestilling etterhvert Du lager så utrolig mye flott! 1
turbogutten Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Duu, en kollega av meg fikk en gutt i går og som gave tenkte jeg automatisk på converse skoene fra deg, har du fortsatt de blå? Eventuelt mulighet for å lage noen i sort? Eventuelt hvor lang tid vil det ta å sende de nedover til oslo? 1
Synnikken Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Jeg har en hals Mari har laget! Jeg elsker den! Fått masse komplimenter over den halsen! Btw, jeg vil også kjøpe Heljar 1
Mari Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2012 Duu, en kollega av meg fikk en gutt i går og som gave tenkte jeg automatisk på converse skoene fra deg, har du fortsatt de blå? Eventuelt mulighet for å lage noen i sort? Eventuelt hvor lang tid vil det ta å sende de nedover til oslo? Blå er ledig og klar til sending. Får jeg sendt de i morgen så bør de være i Oslo senest tirsdag. De koster 37,- å sende. Jeg kan også hekle i sort, ikke noe problem. Det hadde blitt kjempekult tror jeg. Men det tar litt lengre tid da jeg må bestille garn og har også noen prosjekter jeg må få gjøre ferdig før jeg starter på et nytt, bare så du vet. Si fra om du er interessert du, og hva du har mest lyst til. Synnøve, så koselig å høre! Du vet du har en rabattbong hos meg, bare å si fra om det er noe nytt du har lyst på.
Mari Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2012 Jo! I dag er Heljar til salgs, så det er bare å starte budrunden. Føles som jeg har stått opp til albuene i bæsj i dag, så han går billig. 2
turbogutten Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Hmm, hvor lang tid tar det eventuelt før du kan hekle sorte da? Begge foreldrene er forholdsvis rocka og har en følelse av at sort ville falt best i smak hehe. Men dersom det tar lang tid tar jeg gjerne de blå Kollegaen min (far til barnet) er iallefall tilbake på jobb om 2 uker, så er jo rundt den tiden en gave burde være på plass
Mari Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2012 Jeg er veldig usikker på om jeg får de ferdig og i Oslo om fjorten dager. Garnet tar gjerne noen dager også. Jeg tør ikke love noe dessverre. Vil du safe, ta de blå. Om du er litt mer lax på tiden så vent på sorte. Jeg kan garantere å være ferdig om tre uker, mulig fortere, men det vil jeg ikke love. Jeg kan sjekke garnstasjet om jeg har sort garn i riktig tykkelse forresten. Det er isåfall ull og ikke bomull da.
turbogutten Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Så lenge det funker på en liten gutt så er det vel bare fint med ull? Sånn mht varme og sånt? Jeg ekke så stressa egentlig jeg, så tror faktisk jeg venter på de sorte
Mari Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2012 Ull er gull. Da setter jeg et par sorte på lista! Holder deg oppdatert på om jeg.
Garmen Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Jo! I dag er Heljar til salgs, så det er bare å starte budrunden. Føles som jeg har stått opp til albuene i bæsj i dag, så han går billig. Åh, jeg er så glad for at jeg skal få en sånn en som bare bæsjer regnbuer 1
turbogutten Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Ull er gull. Da setter jeg et par sorte på lista! Holder deg oppdatert på om jeg. Herlig!
tulip Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Kan du hekle et par converse for meg også? Mosegrønne, str baby som ble født nå på tirsdag. Ingen hast, jeg skal ikke på barselbesøk før om en måned eller så.
Mari Skrevet 15. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2012 Kan du hekle et par converse for meg også? Mosegrønne, str baby som ble født nå på tirsdag. Ingen hast, jeg skal ikke på barselbesøk før om en måned eller så. Selvsagt! Jeg skriver deg på lista. En måned håper jeg holder.
tulip Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Selvsagt! Jeg skriver deg på lista. En måned håper jeg holder. Om det blir knappt med tid, kan de ev hekles litt større, og så kan Amund få de i tidlig julegave vettu
Mari Skrevet 15. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2012 Om det blir knappt med tid, kan de ev hekles litt større, og så kan Amund få de i tidlig julegave vettu De er ganske rause i størrelse, 0-6 måneder. Jeg vil tippe at de sannsynligvis kan bruker lengre også. Du har pm med garn-forslag.
soelvd Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 *Har sendt Mari en hekleutfordring på facebook*
Mari Skrevet 15. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2012 *Har sendt Mari en hekleutfordring på facebook* Du har svar. 1
LØJ Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 WOW! Så mye flott Mari Jeg bestiller et par babyconverse, unisex-farge, blir tante i november så du har god tid... 1
AnnChristin Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Åååå, den ugle lua burde kommet til voksne altså! Hmph! 3
Mari Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2012 WOW! Så mye flott Mari Jeg bestiller et par babyconverse, unisex-farge, blir tante i november så du har god tid... Jeg har et par i turkis stående om du er interessert. Evt, send meg pm med fargeønske om du vil ha noe annet. Åååå, den ugle lua burde kommet til voksne altså! Hmph! Jeg kan fint hekle en i voksenstrørrelse. Send meg en pm om du er interessert.
mokken Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Åh! Jeg vil ha lilla uglelue Sender bestilling når bilen er eu godkjent, enten okt eller nov. 1
Mari Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Nyfødtkjole. Heklet i ren, økologisk merinoull. (Kløfri) Størrelse 0-6 måneder. 400 kr Detalj med knapp på ryggen. Sett med hals og pulsvanter. Heklet i ren, økologisk, håndfarget merinoull. Multifarget garn i fersken, brun og natur, ganske tykk ull. 450 kr. Sett med skjerf og pulsvanter. Feminint og enkelt med bølgemønster. Heklet i 50/50 silke og merino ull. Det høye silkeinnholdt gir garnet en fin glans. Jeg klarer ikke fange fargen på garnet i det hele tatt, så jeg stjeler bilde fra produsenten. Fargen heter Ravelry Red og er en semi-solid rød med innspill av rosa. (Sorry Instagram-bilder) 450 kr Hals heklet i ren, økologisk merinoull. Multifarget garn med toner i mørk blå, mørk grå mot sort. Heklet med en teknikk som gjør halsen ganske kompakt. 400 kr Bumper denne og fjerner det som er solgt. 1
lucy Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Hvor mye skal du evt ha for den halsen i brun/fersken/natur uten vantene til, om det er en mulighet...
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Hvor mye skal du evt ha for den halsen i brun/fersken/natur uten vantene til, om det er en mulighet... Kan si 300,- for den. Send meg en pm om du er interessert.
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Mari! Jeg har sååå lyst på den blå halsen, men jeg har ikke mulighet til å betale før den 10. (når jeg får lønn). Om den ikke er solgt innen da, kan jeg kjøpe den?
Recommended Posts