Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndarbeidstråd!


Annegru
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sjekk ut min kule pappa med sin nye jakke!

Sånn ble den!  Guttungen var nok synlig i barnehagen i dag   Garnet ble veldig kult heklet opp. Forsøkte å ta nærbilde, men fargene ble litt wonky. 

Jeg elsker jobben min men jeg hater jobben min. Nå skal de kjøre sånn superteit greie med Hatteonsdag på førstkommende onsdag. Jeg kan virkelig ikke fordra sånt! Men man blir jo pokker meg straffa for

Posted Images

Jeg har håndleddet på samme sted (sånn i enden av armen liksom :P ), og jeg syns ikke de er plagsomt store altså, langefingeren min stopper akkurat i sømmen. Men jeg vet ikke om du har større eller mindre hender enn meg. Men jeg strikket jo i et annet garn også. Så summa summarum: veit ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine :) Hvordan er de med lys inni, ser man noe eller er det helt tett? :)

Den lilla lyser enda litt mer enn det synes på bildet, men helt klart best i den hvite. Litt derfor jeg lurer på om den lilla burde vært hvit den også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fornoe fint kan man lage på symaskin?

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg symaskin så jeg kan strikke litt mer allsidig (ting så må sys og klippes opp). Bestemor er fra seg av glede for at jeg har samme interesse for håndarbeid som henne og vil nok med stor glede gi meg en symaskin til bursdagen min i Januar, men jeg synes jeg burde ha noen flere ideer på ting jeg kan lage? Ikke bare bruke den til strikkearbeid-sysaker! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fornoe fint kan man lage på symaskin?

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg symaskin så jeg kan strikke litt mer allsidig (ting så må sys og klippes opp). Bestemor er fra seg av glede for at jeg har samme interesse for håndarbeid som henne og vil nok med stor glede gi meg en symaskin til bursdagen min i Januar, men jeg synes jeg burde ha noen flere ideer på ting jeg kan lage? Ikke bare bruke den til strikkearbeid-sysaker! :P

Potesokker, dekken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whyy? Jeg holder på med min første nå, akkurat ferdig med bolen og har startet på første ermet. Tar lang tid, men det er jo gøy!

Jeg har måttet rekke opp så mange ganger at jeg har mistet troen på at den noen gang blir ferdig. :P Jeg fikk litt feile instrukser ifh til hvordan jeg skulle lese mønster-arket (og jeg er så noob at det jeg ikke forstod en dritt selv) så det ble en smule nedtur når jeg nesten var ferdig med "hovedmønsteret" og alt var helt feil. Hjalp ikke at jeg også i starten måtte rekke opp veldig mange omganger, da jeg oppdaget at genseren ble alt for stor (takk til min mor som insisterte på at bror bare måtte ha large). Det er helt sikkert glemt når genseren blir ferdig og mottakeren fornøyd. Sånn til jul 2020 eller noe. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måttet rekke opp så mange ganger at jeg har mistet troen på at den noen gang blir ferdig. :P Jeg fikk litt feile instrukser ifh til hvordan jeg skulle lese mønster-arket (og jeg er så noob at det jeg ikke forstod en dritt selv) så det ble en smule nedtur når jeg nesten var ferdig med "hovedmønsteret" og alt var helt feil. Det er helt sikkert glemt når genseren blir ferdig og mottakeren fornøyd. Sånn til jul 2020 eller noe. :aww:

Ånei, så kjedelig :( Det er enda en stund til jeg skal begynne på mønsteret, men jeg har hele tiden sett frem til det. Selv om det kommer til å ta en evighet siden jeg skal strikke vrangt istedet for med annen farge. Men jeg skal beholde genseren selv da, så etter alt slitet kommer jeg til å nyte sluttresultatet selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og sokker altså!!!

Jeg tar av meg hatten for alle som klarer å strikke sokker som sitter godt på foten og som ikke er slaskete/siger.

Nå strikker jeg i alpakka, men uansett.. vrangborden blir håpløs hver eneste gang, uansett hva jeg gjør :gaah:

Fikk garn i posten i dag da- enda mer alpakka :sint_01::heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg blir så IN LOVE med alle vottene og sokkene dere strikker :love: . Kan dere ikke sende over magisk inspirasjon slik at jeg gidder å strikke noe med sånne fæle pinner man strikker sokker og votter med... :P .

*Sende magisk inspirasjon* :sorcerer: (<-- Meg med magisk inspirasjonsstrikkepinnetryllestav)

Hehe, det første jeg strikket(strømper) var med slike pinner, så jeg synes at det er helt supert å strikke med jeg. Er vel en vanesak kanskje? Sånn magic loop som en del her strikker med gav jeg opp nærmest før jeg hadde forsøkt. Holder meg til strømpepinner hvis jeg kan. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...