Mari Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg vet ikke hvordan man gjør det Men kjære meg, du har da vel YouTube! Jeg lærte å strikke og hekle via videoer på nett, det er helt genialt. Knallfine, Sandy! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Men kjære meg, du har da vel YouTube! Jeg lærte å strikke og hekle via videoer på nett, det er helt genialt. Knallfine, Sandy! Haha, sant! Men jeg er redd jeg gjør enda mer feil! Nå har proffhjelpen kommet hjem, håper jeg får rukket å få hjelp av henne før hun reiser igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Haha, sant! Men jeg er redd jeg gjør enda mer feil! Nå har proffhjelpen kommet hjem, håper jeg får rukket å få hjelp av henne før hun reiser igjen Videoene er dritbra de! Og så kan man spole og se at man har skjønt greia. Da vet du det til neste gang eksperten er borte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Forslag til noe jeg kan hekle med disse? De fleste oppskrifter er forståelige for meg, så kjør på! Edit: Er Rowan alpaca cotton, anbefalt pinnestørrelse 5mm. Edit2: Ser det ser ut som fem nøster, men det er seks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Videoene er dritbra de! Og så kan man spole og se at man har skjønt greia. Da vet du det til neste gang eksperten er borte. Jo, ja, jeg burde jo! Men jeg er litt perfeksjonist og litt pyse, ihvertfall når det kommer til denne jakken Men jeg venter på proffhjelpen as we speak 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jeg hadde forresten ikke gjort noe feil Jeg bare så på feil sted i oppskriften. Gjør det noe om jeg har et par masker for mye? Det står i oppskriften at jeg skal ha 132 masker. Jeg har 137. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 26. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jeg har strikket en genser. Men jeg har klart å felle halsen for stramt og den skal liksom kunne gå over hodet, da, og den gjør ikke det Noen som har tips til hvordan jeg kan rekke opp uten at det blir alt for klønete og stygt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Jeg har strikket en genser. Men jeg har klart å felle halsen for stramt og den skal liksom kunne gå over hodet, da, og den gjør ikke det Noen som har tips til hvordan jeg kan rekke opp uten at det blir alt for klønete og stygt? Ingen tips på hvordan rekke opp pent. Det er det som er kjipern med å rekke opp, enten blir det fint, ellers så synes det litt. Men vær litt forsiktig og ta det litt lungt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Aw, jeg blir litt rørt av å tenke på små babyarmer inni denne jakken 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Aw, jeg blir litt rørt av å tenke på små babyarmer inni denne jakken Bare vent til det er din egen du skal putte inni der du (om du vil ha barn, that is ), DA skal jeg love deg du blir rørt da. Så jevnt og fint du strikker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Se hva du får til, MegaMarie! Jakken blir kjempefin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Bare vent til det er din egen du skal putte inni der du (om du vil ha barn, that is ), DA skal jeg love deg du blir rørt da. Så jevnt og fint du strikker! Hihi, det kan jeg tenkte meg En dag skal jeg sikkert ha barn, om mange år, om jeg er i stand til å produsere da Og takk Jeg er litt stolt selv! Armene ble skrekkelig stramt strikket da, men håper det går fint ellers må de dampes litt Se hva du får til, MegaMarie! Jakken blir kjempefin! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 I dag hadde sanitetskvinnene husflidsutsalg, og jeg så de mest ubersøte bittebittesmå selbuvottene du kan tenke deg, MED tommel! Jeg holdt på å kjøpe de, mønsterskrekk som jeg har, men tok meg i det. Jeg har funnet mønster og hopper i det! too be continued! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ferdig med Oslo anorakken og det var artig å strikke. Ble i den minste str (var den som var gratis) og strikket i litt diverse garn Så er spent på str. Samboer har ett barnebarn som blir 1 år til vinteren så da får man satse på at hun passer i den. Mangler knapper da..' 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Hei folkens, sjekk hva jeg fikk i posten i går, da! (ehm, ja. Kameraet mitt er visst ødelagt fremdeles, men bare se for dere en diger haug med strikkepinner, og et par heklenåler innimellom) Tusen takk, Mari! Nå klarte jeg å kaste papiret, så du må si hva du vil ha i porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Oslo-anorakken ble kjempefin! Helt enig i at den er artig å strikke. Vims, så bra de kom fram! Jeg husker ikke porto helt selv må jeg innrømme, men sjekker Posten og tar det derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Det begynner å ligne på noe ihvertfall. Håper jeg blir ferdig til 8. September. Satser på at den verste delen er der jeg er nå, hvor jeg skifter farge og øker masker hele tiden Nå føler jeg meg også såpass trygg på å strikke at jeg kan gjøre en del hjemme selv, uten proffhjelp, så da tror jeg det skal gå unna Har foreløpig bare jobbet med den 3 ganger, og det var korte 3 ganger. Hvilke oppskrift strikker du etter? Den tror jeg at jeg skulle klart også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Hvilke oppskrift strikker du etter? Den tror jeg at jeg skulle klart også! Det er Melkers hentesett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Trallala, da holder jeg på å bestille garn igjen Om jeg bare får nettbanken til å samarbeide med meg nå. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 OY! Det hadde jeg aldri trodd! Jeg bestilte garnet den 8 juli, i går fikk jeg mail om at pakken var sendt, og i dag datt den overraskende ut av postkassen min Gjett om jeg ble glad! Jeg elsker å få pakker i posten Ihvertfall når jeg ikke tror de er kommet enda. Garnet var kjempe mykt og godt! Jeg har visst gjort en god dyd for Peru ved å kjøpe det også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 OY! Det hadde jeg aldri trodd! Jeg bestilte garnet den 8 juli, i går fikk jeg mail om at pakken var sendt, og i dag datt den overraskende ut av postkassen min Gjett om jeg ble glad! Jeg elsker å få pakker i posten Ihvertfall når jeg ikke tror de er kommet enda. Garnet var kjempe mykt og godt! Jeg har visst gjort en god dyd for Peru ved å kjøpe det også Pickles? De er rå på å sende fort:) Nå er snaaart dåpskjolen ferdig (takk og lov, dåpen er søndag om en uke)! Bilde kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Pickles? De er rå på å sende fort:) Nå er snaaart dåpskjolen ferdig (takk og lov, dåpen er søndag om en uke)! Bilde kommer Ja, pickles! Jeg kan ikke huske at de var like raske forrige gang, men jeg var nok også litt mer utålmodig da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Tok sin tid, men FÆDI! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Jeg har 77 gram colorway og et helt hespe (113 gram) grå trim i Gaia Organic Merino Worsted (strikkes på pinne 4-5 kanskje?) og tenkte å strikke barselgave til naboen over gangen med termin i slutten av august. Noen som har noen tips til hva jeg kan strikke? edit: Det er en gutt. edit 2: Jeg har 36 gram med grønn trim igjen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Oh, det var stilige farger, Mari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts