Hermes Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 En liten bildesamling fra gårsdagen. Jeg hadde dessverre ikke anledning til å være der i dag. Bildene er tatt av min samboer, Krokus. Zeta, mor til Lupin og co. Tøfflus sin Hottie i hvitt: Afghanerne kan også løpe: Faraohund: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Etnahund. Nowiclee sin Lundii i rødt: Nowisclee sin Martin: Borzoi: Faraohund: Mocca følger med fra sidelinjen: Største og minste rasen: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Flotte hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Løpehunder! Men, er det veldig mange der som løper uten munnkurv, eller ser det bare slik ut på bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Fine bilder Hun tok ingen bilder av de hvite borzoiene i par 19? Russkiy Azart Optimist Premier Maksimum & Fils Du Vent Du GF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Løpehunder! Men, er det veldig mange der som løper uten munnkurv, eller ser det bare slik ut på bildene? Det ser bare sånn ut,maskene er veldig lette. Løper de single får de løpe uten,men ikke i par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Fine bilder Hun tok ingen bilder av de hvite borzoiene i par 19? Russkiy Azart Optimist Premier Maksimum & Fils Du Vent Du GF? Har masse bilder, jeg skal se igjennom de en gang til. Ble nok mest saluki og etnahund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Hei, min samboer er visst ikke så interessert i borzoiene, hehe. Hun tok heller ikke så mange bilder i andre runde, da hun var opptatt med noe annet (noe som var synd, for det var flere gode borzoi-løp i andre runde, syns jeg). Har et par bilder av løpet til Tzarina av Fjascho, det som ble brutt. Legger de inn nedenfor, det ene bildet akkurat i det Stina klarer å ta luren. Bildet av borzoien ovenfor er slutten av omløpet de fikk på slutten av første runde, da Stina ikke ville løpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Fine bilder! Kan tenke meg at de har det gøy! Men er det ingen greyhounds som er med på slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Herlige bilder! Håper jeg får slengt meg med neste gang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Var tre greyhounds. To av de samme som var på vårprøven. Har dessverre ikke resultatlisten, og den er ikke lagt ut enda, husker ikke navnet på hundene. Ellers må jeg si grattis til Carro92 og hennes Anastasia, som ble tredje beste whippettispe med cert i dag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Hvis andre har bilder, så bruk gjerne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Det ser bare sånn ut,maskene er veldig lette. Løper de single får de løpe uten,men ikke i par. På prøver er det påbudt med løpsmaske uansett om det er singel eller par-løp, og den skal ikke taes av før hundene er gått av feltet. Grattis Carro92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 På prøver er det påbudt med løpsmaske uansett om det er singel eller par-løp, og den skal ikke taes av før hundene er gått av feltet. Etnahundene hadde fått unntak denne gangen, men da må vel slikt avklares på forhånd på en eller annen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 ser ut som om hundene storkoser seg. flotte hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Etnahundene hadde fått unntak denne gangen, men da må vel slikt avklares på forhånd på en eller annen måte. Da er regelverket brutt for munnkurv er obligatorisk på prøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Var der i dag og fikk knipsa ein goood del. Var kjempekjekt og endeleg få sett LC i verkelegheita 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Hvis andre har bilder, så bruk gjerne tråden Legger ut dei redigerte bildene lenger bak/framme i tråden. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Da er regelverket brutt for munnkurv er obligatorisk på prøver. Det var snakk om at de hadde fått dispensasjon. Fikk ikke med meg hele saken. EDIT: Ser på bilder at etnahundene løper med munnkurv, så da aner ikke jeg hva jeg hørte snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Den svarte, med 2-tall på dekkenet, er Torshammarens Grimar, eller Messi som han også heter? Så han ble beste hannhund i dag, som han også ble på vårprøven. Rå hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Det var snakk om at de hadde fått dispensasjon. Fikk ikke med meg hele saken. Altså, jeg bryr meg ikke, ingen skade skjedd, men regelverk er regelverk og jeg er nå en gang en regelrytter jeg da, hehe. Men er dispen ok fra kennelklubben så er den vel det da. Den svarte, med 2-tall på dekkenet, er Torshammarens Grimar, eller Messi som han også heter? Så han ble beste hannhund i dag, som han også ble på vårprøven. Rå hund. Rått Torshammaren har jo hatt noen riktig gode hunder opp gjennom årene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Rått Torshammaren har jo hatt noen riktig gode hunder opp gjennom årene Jepp, de satser jo på både racing og lure coursing, har fulgt litt med de Gode seler har de også, hehe (det tipset fikk jeg vel fra deg en gang i tiden). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Har redigert litt bilder til bloggen: http://tjesm.wordpress.com/2012/09/09/lc-pa-trogstad/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 for et herlig bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Hei, min samboer er visst ikke så interessert i borzoiene, hehe. Hun tok heller ikke så mange bilder i andre runde, da hun var opptatt med noe annet (noe som var synd, for det var flere gode borzoi-løp i andre runde, syns jeg). Har et par bilder av løpet til Tzarina av Fjascho, det som ble brutt. Legger de inn nedenfor, det ene bildet akkurat i det Stina klarer å ta luren. Bildet av borzoien ovenfor er slutten av omløpet de fikk på slutten av første runde, da Stina ikke ville løpe. Huff, stakkars lille Fjolla mi <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts