Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Knallfine bilder, soelvd. Spesielt det hvor hun smiler i kamera. Modellbaby! Stakkar lille Soph. Omgangssjuka er hard for både store og små. Hvordan er det med minsten? Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Stakkars dere Lill! Håper dere alle er helt bra snart. Må være mareritt å få på en så liten unge..

Kjempefine bilder av Tuva Marie :wub: Er herlig når de begynner å syntes at ting er gøy! :)

Og morsomt ang dåpen! :ahappy: Hva sa hun til å få vann på hodet da?

Johanne skal døpes 9 juni. :)

Ingenting :lol: Så nesten ut som hun tenkte "Åja, men bestemor holder meg og hun sier ingenting, så da får jeg bare ligge her og kikke meg rundt!" :P Spennende! Har dere alt klart?

Knallfine bilder, soelvd. Spesielt det hvor hun smiler i kamera. Modellbaby!

Takk :D Hyggelig for ho mor å høre, selvsagt :lol: Jeg har alltid vært fryktelig svak for babyøyne. Det er noe utrolig flott ved de glitrende øynene med så klare farger. Og Tuva er intet unntak. Tenk at det går an å stirre SÅ lenge :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere legger ut sånne fine bilder, herlige unger! :wub:

Jeg skulle foreslå om akkurat det samme som soelvd har fortalt om nå, sånne barneutstyrsgrupper på facebook :ahappy: Oppdaga det bare for et par måneder siden, der kan man gjøre diverse kupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting :lol: Så nesten ut som hun tenkte "Åja, men bestemor holder meg og hun sier ingenting, så da får jeg bare ligge her og kikke meg rundt!" :P Spennende! Har dere alt klart?

Nja, vet ikke om vi får plass i kirken vår før 9 mai, ettersom vi ikke sogner til den lenger. Men har kirke her i reserve.

Ellers er vi få nok til å ha det i huset til foreldrene mine (med 5 hunder :P), og faddere og kjolen er klar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere - sykkling, er det lov under graviditet? Tenker mest på om det er greit i forhold til bekkenløsning. Har syklet mye i min tid, så er ikke så redd for å ramle. Bekkenet liker ikke at jeg driver å går med hunder som trekker og vimser i bånd, så tenkte å sykle litt med en eller to innimellom for litt avveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling er jo en veldig forsiktig måte å bevege seg på. Vil tro det er bedre for bekkenet enn å gå. :)

Flott! Er det jeg og tenker. Og slipper "holde igjen" bevegelsene som virker som bekkenet ikke liker.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Er det jeg og tenker. Og slipper "holde igjen" bevegelsene som virker som bekkenet ikke liker.

Jeg er 99% sikker på at fysioterapeuten jeg gikk til med bekkenløsninga mi sa at sykling/spinning var finfint. Støvsuging, tunge handlevogner, løfting, skifte sengetøy, sånne store bevegelser, er fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker på at fysioterapeuten jeg gikk til med bekkenløsninga mi sa at sykling/spinning var finfint. Støvsuging, tunge handlevogner, løfting, skifte sengetøy, sånne store bevegelser, er fy.

Takk! :D støvsuging og løfting av tunge ting har jeg gitt opp. :aww: Men klarer heldigvis mye enda før det gjør vondt, men akkurat tur med hundene i bånd sliter jeg skikkelig med, blir for mye vridninger og lene seg bakover og sånt, tror jeg. De er noen forbaska svimehuer alle tre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så nydelige unger dere har her :wub:

Ang. dåpsbarn og prester... eldste nevøen min smilte så enormt til presten da han begynte å ta vann på hodet hans at presten begynte å le. Han var nemlig bare vant til at ungene enten bare gren eller var stille. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak! Gått igjennom det første :) når har du termin igjen? Skal få svigermor til å ta med seg jenteklær i den minste størrelsen :) første er 50-56 i nøytralt, noe turkist og grønt på også. Nr to er ymse størrelser.. sender med en sovepose i rosa om du vil ha? Jeg synes den var kjekk når hun sparket av seg dynen og det var kaldt :) også. Et par stonz også om du vil ha? De er kjekke før ungene begynner å gå , men er med ut i all slags vær :) var litt usikker på om du trengte de dressene i fleece og varmt stoff? Tolga er kanskje ikke varmeste plassen og dere kan jo få tidlig høst :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak! Gått igjennom det første :) når har du termin igjen? Skal få svigermor til å ta med seg jenteklær i den minste størrelsen :) første er 50-56 i nøytralt, noe turkist og grønt på også. Nr to er ymse størrelser.. sender med en sovepose i rosa om du vil ha? Jeg synes den var kjekk når hun sparket av seg dynen og det var kaldt :) også. Et par stonz også om du vil ha? De er kjekke før ungene begynner å gå , men er med ut i all slags vær :) var litt usikker på om du trengte de dressene i fleece og varmt stoff? Tolga er kanskje ikke varmeste plassen og dere kan jo få tidlig høst :)

attachicon.gifuploadfromtaptalk1367685497902.jpg

attachicon.gifuploadfromtaptalk1367685565786.jpg

Bankende :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak! Gått igjennom det første :) når har du termin igjen? Skal få svigermor til å ta med seg jenteklær i den minste størrelsen :) første er 50-56 i nøytralt, noe turkist og grønt på også. Nr to er ymse størrelser.. sender med en sovepose i rosa om du vil ha? Jeg synes den var kjekk når hun sparket av seg dynen og det var kaldt :) også. Et par stonz også om du vil ha? De er kjekke før ungene begynner å gå , men er med ut i all slags vær :) var litt usikker på om du trengte de dressene i fleece og varmt stoff? Tolga er kanskje ikke varmeste plassen og dere kan jo få tidlig høst :)

attachicon.gifuploadfromtaptalk1367685497902.jpg

attachicon.gifuploadfromtaptalk1367685565786.jpg

Ååååååååh! du er en engel! :D Sier jatakk til alt jeg, så får du det tilbake etterhvert :D Her er det fort surt og kaldt i ... eh hele året (kom det tørt fra Bonden på sidelinjen) :lol: Så dresser kommer veldig godt med. Har termin 21. august. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg innom iløpet av sommeren med tingene :) Fant noen flere slike dresser, og har opp til str 68 i dem. Pakker også ned regnjakke i størrelse et år og litt sånn yttertøy.

Også snakket vi om det istad at du kan få det. Det som har sentimental verdi for oss ligger allerede pakket ned i en fin eske, og det blir ihvertfall 3-4 år til neste OM det i det hele tatt blir noe neste :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg innom iløpet av sommeren med tingene :) Fant noen flere slike dresser, og har opp til str 68 i dem. Pakker også ned regnjakke i størrelse et år og litt sånn yttertøy.

Også snakket vi om det istad at du kan få det. Det som har sentimental verdi for oss ligger allerede pakket ned i en fin eske, og det blir ihvertfall 3-4 år til neste OM det i det hele tatt blir noe neste :)

Ååh! du er gæern - men tusen tusen takk :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bankende :heart:

Soniser :ahappy::heart: Jeg får så mye av sonen i form av støtte og samhold at det blir naturlig å hjelpe med det man kan. Kjempefint at noen får bruk for det :D !

Ååh! du er gæern - men tusen tusen takk :hug:

Bare veldig hyggelig! Kanskje vi kan få med oss en kanin eller to hjem i sommer da :lol: ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniser :ahappy::heart: Jeg får så mye av sonen i form av støtte og samhold at det blir naturlig å hjelpe med det man kan. Kjempefint at noen får bruk for det :D !

Bare veldig hyggelig! Kanskje vi kan få med oss en kanin eller to hjem i sommer da :lol: ?

Garantert! bare si farge og kjønn du, eller kom og velg selv. :) Og antall - kaniner "liker" å dø, så spesielt om du tenker avl så kan det være greit å ha en å gå på. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen :heart:

Stakkars lille E. Jeg trente triks med Santo i stad, og E fulgte nøye med. Da jeg ba Santo om å danse (snurre rundt på to bein), gjorde hun det samme. Lenge.. Til slutt falt hun og slo panna si i kanten på tvbenken, så nå har hun Donaldkul og blåmerke i halve panna. Det gikk fort over da heldigvis. Stakkars lille tullejenta.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen :heart:

Stakkars lille E. Jeg trente triks med Santo i stad, og E fulgte nøye med. Da jeg ba Santo om å danse (snurre rundt på to bein), gjorde hun det samme. Lenge.. Til slutt falt hun og slo panna si i kanten på tvbenken, så nå har hun Donaldkul og blåmerke i halve panna. Det gikk fort over da heldigvis. Stakkars lille tullejenta.. :wub:

Dakar!! Håper hun og fikk gobit?

Her feirer vi nådd uke 25 på samme måte som de andre, med å spy. :aww: Lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget brått at det er sterkt frarådet å la barn under 5 år stå på skateboard. Uffda, Ask har vel rundt et par timer til sammen på brettet, han er helt hekta. Nå er jeg litt usikker på hva vi gjør, men tenker egentlig at han kan fortsette å skate på sponplater her hjemme enn så lenge.Å nekte han å skate nå blir helt umulig.

Skateparken som han maser etter får vi vente med så lenge som mulig. Vi har vært der å kikket, det får holde.

Damn. Ingen skal få beskylde meg for å være hysterisk i hvertfall :lol:

Har tenkt at det er bra for balanse og mototrikk jeg. Han tryner jo nesten aldri og står som et fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Charleen!

Var det ikke noen som sa at menssmerter kunne bety at fødsel var nært forestående? Kan det bety noe annet også? Noe helt ufarlig, helst? *håpe* Jeg er jo bare (nesten) i uke 26, men har menssmerter... I magen og ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg alltid med store forventninger og våkner opp like skuffet :P *jeg er klar*

Åh spennende :D

Spennende Charleen!

Var det ikke noen som sa at menssmerter kunne bety at fødsel var nært forestående? Kan det bety noe annet også? Noe helt ufarlig, helst? *håpe* Jeg er jo bare (nesten) i uke 26, men har menssmerter... I magen og ryggen.

Kan vel bety kynnere tror jeg, men ring jordmor om de varer *bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...