Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Kan det tenkes at Charleen har lyst til 堩nformere familien sin om hvilket kjnn det er fr hun sier det til oss? Uhrt! :shocked:

Edit: Grattis med lita snuppe Charleen!!

Vi har jo lov til 堶沥 spente for det :D

Det bor ei lita jente i magen min! :heart:
Grattis :D jeg hadde rett p堧jettingen min! (At det er 50% for det spiller ingen rolle :aww: ) Grattis!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble visst født 18 dager over termin jeg! Da fant jeg ut noe nytt i dag. Jeg er også keiserinne. Sikkert derfor jeg har allergi :lol:

Det er visst noen som sa (veit ikke hvor, har bare hørt det fra folk) at om man ikke blir født på den naturlige måten og ikke får ehhh slim fra et visst sted i nesa så får man astma og allergi. Det høres... helt rart ut og kanskje litt perverst å si det på DEN måten :lol: Det ligger vel ikke noe bak det tror dere? Sambis er også keiser og har asta og allergi.

Vi er alle tre kidsa her i hus keiserbarn :) Ingen av oss har blitt allergiske før godt oppi voksen alder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo lov til 堶沥 spente for det :D

Grattis :D jeg hadde rett p堧jettingen min! (At det er 50% for det spiller ingen rolle :aww: ) Grattis!!

Gratulerer så masse! :heart: Hvor sikre var de? :D

Gratulerer Charleen! Det må være en utrolig følelse å få vite noe sånt :wub:

Takk :) Det var helt fantastsik å få en sniktitt inn i magen å se henne! Ultrlydmannen lovet at han skulle finne kjønn på under 10 sekunder (og det gjorde han) Han zoomet rett inn i skrevet hennes og viste oss i 3D.. Ingen tvil på at det var jente... Kjente til og med at jeg ble litt flau at hun ble så blottet på den måten :P

Veldig herlig å se at hun tok hendene opp i ansiktet og åpnet og lukket munnen og lagde grimaser. Det er et menneske der! Hel fiks ferdig :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Det var helt fantastsik å få en sniktitt inn i magen å se henne! Ultrlydmannen lovet at han skulle finne kjønn på under 10 sekunder (og det gjorde han) Han zoomet rett inn i skrevet hennes og viste oss i 3D.. Ingen tvil på at det var jente... Kjente til og med at jeg ble litt flau at hun ble så blottet på den måten :P

Veldig herlig å se at hun tok hendene opp i ansiktet og åpnet og lukket munnen og lagde grimaser. Det er et menneske der! Hel fiks ferdig :wub:

Herlig! Tenker du får utfordringer når a blir eldre - ikke mye sjenert :teehe: Det er så fint med sånne øyeblikk. Plutselig er det verdt alt det som ikke er så morsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får snart Charleen vite hva det blir!! :D Så spent man kan være på andre sine vegne :lol:

Og da var jeg ferdig på kontroll for denne uken! Og det er litt spennende, må jeg innrømme... Hodet er festet, jeg er moden (for et uttrykk :lol: ) og har 2 cm åpning! Hun mente det kan starte når som helst, men det betyr jo alt ifra timer til uker :lol: Det burde virkelig vært en lov mot jordmødre og leger fikk si sånt altså. Tenk om jeg går 7 dager overtid og forventer fødsel fra nå av :lol: Fikk beskjed om å leve som normalt og fortsette dagen som jeg gjør.... Så vi reiser på utstilling i helgen og holder bursdagselskap til Soph, og jeg prøver å ikke tenke på det :aww:

Oioi, enda en som sikkert føder før meg! :lol:

Nei du får prøve å ikke tenke på det hvis ikke kan ukene bli utholdelig lange!

Det bor ei lita jente i magen min! :heart:

Så gøy at dere fikk vite det! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tenkte det samme! Jeg er alvorlig bekymra for hvor det skal ende :aww: Men fin Lill! :D

Er litt lei meg jeg. For jeg går glipp av basenjispesialen i år, for første gang siden jeg fikk basenji! Men det er lurt å være litt realistisk, med tanke på at jeg har tvillinger og kommer til å være i uke 30 da... :aww: Da tror jeg ikke det er kjempelurt å reise i mange timer for så å overnatte på ymse steder :P I allefall ikke med tanke på at man blir rutinemessig sykemeldt i uke 20 med tvillinger, fordi man skal ta det med RO! :lol:

Pfffffff dåårlig når det er VI (du også) som arrangerer :P

Åh jeg som lurer på om vi skal dit liksom. Nedtur! Men skjønner den veldig godt altså. :hug:

Charleen: Vi holder pusten i spenning! :D :D

Rak skal, ferdig bestemt å sånn er det!

Det er ikke rart ingen av dere popper, alle sonenbarna skal ferie bursdag sammen med meg, den 19 :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et så vanskelig tema at det kanskje ikke trenger noen heftig diskusjon, men jeg kopierer inn denne for det. Mannen og jeg er heldigvis skjønt enige i denne saken, det må være fryktelig vanskelig for de som ikke er enige..

Fra dagens aftenposten:

603901_10151425826264375_1683143962_n.jp

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tenkte det samme! Jeg er alvorlig bekymra for hvor det skal ende :aww: Men fin Lill! :D

Er litt lei meg jeg. For jeg går glipp av basenjispesialen i år, for første gang siden jeg fikk basenji! Men det er lurt å være litt realistisk, med tanke på at jeg har tvillinger og kommer til å være i uke 30 da... :aww: Da tror jeg ikke det er kjempelurt å reise i mange timer for så å overnatte på ymse steder :P I allefall ikke med tanke på at man blir rutinemessig sykemeldt i uke 20 med tvillinger, fordi man skal ta det med RO! :lol:

Pfffffff dåårlig når det er VI (du også) som arrangerer :P

Åh jeg som lurer på om vi skal dit liksom. Nedtur! Men skjønner den veldig godt altså. :hug:

Charleen: Vi holder pusten i spenning! :D :D

Rak skal, ferdig bestemt å sånn er det!

Det er ikke rart ingen av dere popper, alle sonenbarna skal ferie bursdag sammen med meg, den 19 :D

Er du også 19. barn? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja nå er det veldig virkelig! Gøy å diskutere navn når vi VET at vi diskuterer noe som faktisk skal ende med navnet til datteren vår :)

Husker vi hadde det sånn og. Plutselig var det en baby inni der, liksom. Selv om jeg hadde kjent spark lenge, så ble det liksom ikke virkelig før vi fikk vite litt mer om henne:) Gratulerer forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Men sånn må det nesten bli :P Men Rak skal ja!! Hadde gledet meg til å møte Rak, men håper vi får en ny sjanse senere!

Det kommer forhåpentligvis flere spesialer :D Da skal jeg kidnappe ett styk Rakbebis og to stykk Wedbebiser :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et så vanskelig tema at det kanskje ikke trenger noen heftig diskusjon, men jeg kopierer inn denne for det. Mannen og jeg er heldigvis skjønt enige i denne saken, det må være fryktelig vanskelig for de som ikke er enige..

Fra dagens aftenposten:

603901_10151425826264375_1683143962_n.jp

Viktig å tenke over. Syntes nesten det var vanskeligere beslutte på vegne av barnet enn meg selv. (Vil være donor om det blir aktuelt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å tenke over. Syntes nesten det var vanskeligere beslutte på vegne av barnet enn meg selv. (Vil være donor om det blir aktuelt.)

Enig. Det er vel på en av de tingene som ikke er like hyggelige som foreldre. Og kanskje derfor er det viktig å ta et standpunkt på forhånd - ikke når man står oppi det. For min del har det aldri vært noe tvil om at jeg selv vil være donor. Og sånn blir det med jenta vår også - selv om det sikkert er grusomt når man står oppi det. SAmtidig forstår jeg kjempegodt de som ikke har det samme standpunktet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...