Gå til innhold
Hundesonen.no

Parkour dog from Ukraine


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Tror det var en tråd om denne hunden her inne en gang. Det var hvertfall lagt ut flere videoer som denne her. Sykt kult å se på! Men den må jo få belastningsskader av all den hoppinga? Eller?

Det ser nå hvert fall ut som om den koser seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var en tråd om denne hunden her inne en gang. Det var hvertfall lagt ut flere videoer som denne her. Sykt kult å se på! Men den må jo få belastningsskader av all den hoppinga? Eller?

Det ser nå hvert fall ut som om den koser seg! :)

Tror den har det mye bedre enn mange andre hunder, og vil tro denne er ganske godt grunntrent :)

jeg syns det der var bare utrolig stilig, noe jeg må begynne å trene med mine hunder kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er råkul :D Er ikke filmtriks. Han har vel planer om å legge ut instruksjonsvideoer etterhvert... http://tret-training.com/ (men er vel ett år siden den siden der ble laget så..)

Det jeg synes er litt "rart" er at hunden ikke ser ut som en muskelbunt så mye som den hopper og spretter og klatrer. For den ser jo ut som en helt vanlig trent hund bare. Men spørs jo hvor mye den faktisk hopper og spretter slik da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...