Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund(er) jeg har/skal eller passer for øyeblikket i sommer :)


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Tenkte det hadde vært gøy om folk la ut hundene de åpner hjemmet sitt for i sommer imens eierne er på ferie :)

Ps: spør om tillatelse fra eierne først :)

Jeg passer to Tibetansk spanieler som heter Simba & Nala :) De skal bo her i 2 uker :)

Simba

Juni2012100.jpg

Nala

Juni2012132.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å spørre eierne først om det er greit at de legger ut bilder, da :)

Helt enig og den tillatelsen har jeg fått og her er bilder av Tinka goldendoodlen til min venninnes mor. Og ja, hun er oppkalt etter selveste Tinka phalene!

DSC_0234.JPG

DSC_0247.JPG

La også inn et blogginnlegg om tiden hun var her, der er det også mer bilder :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passer for øyeblikket min yndlings tispe, Maja :) Eieren skal være borte i 3 uker, men jeg vet ikke om jeg orker å passe henne så lenge. Det er nokså slitsomt med lille valpen i tillegg :P

Sorry, men jeg måå bare bildespamme litt.... :innocent:

IMG_5079.jpg

IMG_5091.jpg

IMG_5096.jpg

IMG_5528.jpg

IMG_5080.jpg

IMG_5530.jpg

Vakre Maja :wub:

Edit: Fikk jeg til bildene riktig? :icon_confused:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har passet hunden vi hadde tidligere (omplassert for to år siden), Oliver. Passet han fem dager forrige sommer, og to uker denne sommeren. Herlige hunden, full av energi men snill som dagen er lang. Han er blanding av Samojed (far) og pointer/engelsk setter/gordon setter/labrador (mor).

545005_10151898149380725_359582268_n.jpg

599952_10151898154515725_1704334588_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er passet av goldendoodlen Tinka over, og jeg skal nå passe en corgi tispe på 12 år fremover i to uker.

Jeg har ikke spurt eier om tillatelse til å legge ut bilder, og siden hun er utilgjengelig så dropper jeg det.

Men hun er altså en søt gammel dame, og veldig glad i tur! Også digger samboeren henne, og det er en god måte å få han på glid til å skaffe oss en hund i fremtiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe med at ikke alle kanskje ønsker bilder av hunden sin på nett, og derfor er det fint å spørre først :)

Sikkert ikke så mange som har noe imot det, men da får man vel uansett ja til svar.

Joda, det er pent å spørre, men å spørre pent er ikke noe jeg tenker over så ofte når jeg er ute med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er pent å spørre, men å spørre pent er ikke noe jeg tenker over så ofte når jeg er ute med kamera.

Så rart. Her er jeg vant til å spørre - og blir spurt - når vi tar bilder på kurs, treff og linknende. Som SiriE sier, så sier de fleste ja, men jeg ser på det som normal høflighet å spørre før man legger ut bilde av andre, andres hunder, andres barn etc.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Her er jeg vant til å spørre - og blir spurt - når vi tar bilder på kurs, treff og linknende. Som SiriE sier, så sier de fleste ja, men jeg ser på det som normal høflighet å spørre før man legger ut bilde av andre, andres hunder, andres barn etc.

Vel - det var noe annet du skrev i en annen tråd, da var det bare koselig. Men uansett, da er jeg uhøflig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - det var noe annet du skrev i en annen tråd, da var det bare koselig. Men uansett, da er jeg uhøflig da.

Hæ? Jeg aner ikke hva du snakker om. Har jeg tatt bilder av noen og lagt ut uten å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passet to hunder i sommer:

post-9065-0-17719400-1342967175_thumb.jp

ooog

320321_10151943151200341_740479732_n.jpg

Øverste hadde jeg en dag, 4 mnd lagotto romagnolo-valp, en fantastisk liten sjarmør :D Nederste er mammaen til min hund, hadde henne i litt over en halv uke, og tilbrakte flesteparten av dagene på fjellet. Herlig :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Jeg passer denne lille australske terrier gutten på 12 uker for min søster fra i dag til onsdag. =) Han er bare hærlig men er skikkelig i bitetrass alderen og skikkelig rampete. Så skal få litt å gjøre på nå ja. =)

391250_10151941224930123_549429613_n.jpg

306878_10151898635545123_126822714_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...