Justisia Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Artikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 "- Det regnet så utrolig mye. Jeg hadde blitt klissvåt om jeg hadde gått ut, sier Ramberg om den dramatiske halvtimen. Så begynte regnet å roe seg, og Ramberg vasset ut i vannet som sto en halv meter over bakken." Makan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 For Ramberg var det å gå ut av butikken igjen utelukket den første halve timen.- Det regnet så utrolig mye. Jeg hadde blitt klissvåt om jeg hadde gått ut, sier Ramberg Er vel grenser for hvor bekymret hun var for hunden om det kunne vente til regnet roet seg tenker jeg da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 "- Det regnet så utrolig mye. Jeg hadde blitt klissvåt om jeg hadde gått ut, sier Ramberg om den dramatiske halvtimen. Så begynte regnet å roe seg, og Ramberg vasset ut i vannet som sto en halv meter over bakken." Makan.. uhm,jeg hadde løpt ut jeg ikke stått og sett på bilen min halvveis drukne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 WTF? Gud bedre, tenk å bli våt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Jeg hadde ikke nølt et sekund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Herregud... Kan ikke ha vært så veldig redd for valpen nei. Jeg hadde ikke tvilt et sekund. Jeg hadde værtbekymret for om valpen lå inni buret å var redd. Det kan bli ganske kraftig lyd når det regner. Det er ikke barebare for en liten tass på 8uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Hehe valpen var mer fornuftig enn eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Hun kunne ikke gå ut å bli våt når det regnet, men vasse etterpå kunne hun ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 I alle dager, hadde hun gått ut så hadde hun kanskje også reddet bilen! Unødvendig med potensielt redd valp OG vannskader på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Haha herre er det virkelig mulig. Jeg ville blitt klissvåt? Jaha, så? MYYYYYYE bedre med ødelagt bil, ser den altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Dama er nok ikkje vanntett 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 ok- er man bekymret for om valpen drukner i bilen, så løper man ut. Selv om man blir blaut. Klær kan tørkes. halooooo????? (...kanskje damen er veldig redd vann eller noe, man vet jo ikke) nyyydelig valp da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nettan Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Hadde aldri i verden ha innrømmet å være få dum til noen... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Nei, huff! Tenk å bli våt, da.. Er jo mye bedre med en mulig redd valp, og vannskader i bilen. Jah, ser den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 Dette må være en av de dummeste sakene jeg har sett på lenge. Kjære vene. Aldri om jeg hadde tenkt at om dette skjedde meg, hadde det vært avisstoff. Og ei heller ville jeg fortalt at jeg var redd for å bli våt så alle kunne se at jeg egentlig var ganske dum (mine ord om vedkommende, ja), som valgte å holde meg tørr fremfor å redde bikkja min. Hvis jeg var redd den skulle komme til skade, liksom. Nei, dette var hverken en nyhet eller noe særlig til god reklame for en hundeeier spør du meg. Jaja, godt vi er forskjellige... Og bra det gikk fint med valpen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 Herregud for en spesiell sak.. Så redd var eier for den valpen liksom Men den valpen der, den kan jeg gjerne ta altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts