pippin Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Idag har vi vært på søskentreff! Det var kjempekoselig og alle gikk fint overens. Alle kunne desverre ikke komme, men det var mor og 3 av søsknene. Vi var på Havstein og fikk bruke området der. Var jo faktisk ganske fint der! Tok MANGE bilder, og det ligger ca 100 på bloggen Her kommer noen: Mana fant en tennisball og det var lykken selv Mana og bror Lobo Bearhug! Mor Tikaani Søster Kamp kom Alle fremmøtte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 De bærer ikke så mye preg av mammaen sin, disse lekre, blåøyde. Har du noe bilde av far? (bare nysgjerrig;-)) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Fantastiske bilder som alltid Pippin! Og jeg syns Mana er vakrest av dem, hun har noe spesielt ved seg som gjør henne så nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Fiiine! Enkelt å se søskenlikheten hvertfall. Jeg syns jo Mana er høy og stor, men broren er jo enda større? Kule! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 De bærer ikke så mye preg av mammaen sin, disse lekre, blåøyde. Har du noe bilde av far? (bare nysgjerrig;-)) Faren er sorthvit ja, så ingen likner på mora egentlig Ligger et bilde av han på sida til Mana. Under kategorien "Mana": http://www.redferret.no/mana/mana.html Fantastiske bilder som alltid Pippin! Og jeg syns Mana er vakrest av dem, hun har noe spesielt ved seg som gjør henne så nydelig! Takk! Jeg er helt enig Fiiine! Enkelt å se søskenlikheten hvertfall. Jeg syns jo Mana er høy og stor, men broren er jo enda større? Kule! Ja herregud, broren var ekstremt lang og høy! Haha! Ble litt sjokkert jeg! Folk sier Mana er så langbeint, de skulle sett Lobo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Flotte bilder Mana er flott som vanlig, men må si at jeg falt veldig for Lobo også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Åh! Ikke vis meg sånne bilder da Hanne.. Nydelige hunder alle fire! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Guri de var like fine de var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Så koselig! Det må være gøy å kunne få møtt mor og søsken igjen! Fine var de, alle sammen, men Mana finest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Faren Eine (kikket på bildet) ser jo nesten ut som en border collie Men det er tydelig hvem avkommet har arvet utseende og øyne fra, det var ikke mye "spor av mor" der i gården. Nydelige voffser! ♥ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Bearhug! Mange blinkskudd her, men dette var jo ubetalelig, hihi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Fine! Virket det som de kjente hverandre igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Nydelige de er alle sammen! Og så sier jeg det igjen, du er helt rå på å ta bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 Takk alle sammen! Elsker jo virkelig å ta slike bilder jeg Veldig morsomt å se de sammen! Jeg tror ikke de kjente igjen hverandre på den måten. Men mor og Mana, de kjente igjen hverandre! Det var helt nydelig å se på. Mana var ikke så ivrig som vanlig, men var tydelig annerledes i møtet, og Tikaani (mora) ble like glad og oppførte seg likens. Så de tror jeg kjente igjen hverandre. Veldig gøy og fascinerende! Og ikke tvil om at de har arvet det meste fra faren. Hehe! Men noen som vet om fargegen som sort/hvit er veldig dominerende i slike kull? Er ikke sort/hvit veldig dominerende generelt eller tar jeg helt feil der? Noen som vet? Er jo veldig fascinerende å tenke på, samt at det interesserer meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 *Ååå...sette på ønskelisten en sort og hvit tispe med blå øyne etter akkurat samme foreldre* Helt nydelige hele gjengen og gøy å se mammaen i lek med barna også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts