Kaja Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Vi har vært i fotostudio i dag og disse plukket jeg ut og kjøpte. Noen skal bestilles så jeg rammet inn 8 Siter
Ia Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Så flotte bilder! Og så utrolig bra du ser ut, Kaja! Siter
Kaja Skrevet 9. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Takk! Ser at facebook dreper kvaliteten, de er mye skarpere på dataen min altså. Og Ia, det er koselig og høre, jeg er nemlig veldig lite fornøyd for tiden (aldri vært missfornøyd før, så det føles rart), hehe Siter
Zitka Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Så kjempe fine bilder Må si at jeg personlig synes de bildene med hvit bakgrunn var finest 1 Siter
SiriEveline Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Flotte bilder av flott jente og hunder! Siter
Poter Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Så fine bilder Må si jeg ble nysgjerrig på hvilken tattovering du har på armen Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Kjempestilige! Men hva har skjedd med dette? Ser ut som hver hund er klippet ut i en firkant og flyttet på? Var liksom veldig røfft gjort, skygger og alt har det jo gått surr i? Synd, for ellers var bildet råstilig (men er kanskje en forklaring på dette.) 1 Siter
Kaja Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Lol, jeg som lekte med bildet og gav opp fordi dataen klikka, jeg la ut feil kopi:p Kua sto nemlig litt lenger unna 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Lol, jeg som lekte med bildet og gav opp fordi dataen klikka, jeg la ut feil kopi:p Kua sto nemlig litt lenger unna Puh! Det var da enda godt Siter
shira Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Nydelige bilder. har så lyst å få ordnet såne bilder av datteren vår og hundene Siter
soelvd Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Puh! Det var da enda godt Enig, jeg stussa også veldig Veldig fine bilder! Siter
Kaja Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Dataen her er så himla treig nemlig, men så skal jeg ha en del av dissa bildene på veggen og vil at de skal se så bra ut som mulig så jeg begynte å skulle fikse med gav opp og lasta opp feil, det er ikke gjort noe mer med enn å flytte litt på hundene altså, de står ved siden av hverandre. Skal ordne bildene på en annen data før de skal på vegge ser jeg, haha Siter
LinL Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Fine bilder Likte spesielt det første bilde av dere alle 4, hvor kua fanter litt DP'n sin det! Siter
Recommended Posts