simira Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Han ser ut som han har tårer i øynene på det timeout-bildet! Og ganske teit ut på det siste trappebildet. Han ser utrolig flott ut nå som han begynner å vokse til! Spørs om jeg må innom London en tur neste gang jeg skal over også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Takk! Hehe, du ser vel at han liiiider, klart han har tårer i øynene! Litt sånn Scooby Doo-uttrykk på trappa der ja . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blafra Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Marvel er jo bare Marvelous! Sikkert dumt spørsmål men hvorfor har boerbelen ekstra tær? Var ikke klar over det. Tiger kunne sikkert hatt det knallkjekt med den tassen ja :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Neida, det er ikke et dumt spørsmål Jeg vet faktisk ikke selv! Altså, ulveklør er jo vanlig hos mange raser, og også å ta dem vekk. Jeg visste før vi kjøpte ham at hans oppdretter ikke tar vekk ulveklør, så det er jo greit. Men en hel ekstra TÅ er jo litt annerledes . For meg er han jo vanlig så jeg tenkte faktisk ikke over det før Simira var her på besøk og kommenterte det. Jeg har sett gjennom masse bilder på BB-forumet og ingen der har fem tær. Vet ikke om de som blir født med fem kanskje får dem fjernet når de tar ulveklørne (er jo mer vanlig å fjerne ulveklørne), eller om bare veldig få blir født med fem tær. Jeg tror dette er nok grunnlag for å lage en post der og spørre, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Marvel er nok helt ekstraordinær! Har du spurt oppdretter om det med tærne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Han er helt skjønn fortsatt,gleder meg til å se ham vokse seg enda flottere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Haha, for en tulleblikk han har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blafra Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Ja hvis du finner ut hvorfor så må du fortelle det her. Hva ble de brukt til i gamle dager? Hadde de bruk for ekstra tær da? Jeg liker jo best når hundene får beholde det de ble født med, så er glad Marvel fikk beholde alle sine tær :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Det eneste jeg har funnet ut om tærne foreløpig er at det er en stor utgave av ulveklo? Hvertfall sier folk det, men jeg føler mer at det er en TÅ, ikke sjans at man bare kan ta den av uten å rett og slett amputere. Idag gikk vi tur veldig tidlig med halvbroren til Marvel, Vinnie, og entlebucheren Bella. Etter en time og tjue minutter var de ganske så slitne! Vinnie har samme pappa og er 7 mnd, Marvel er 4 mnd. Marvel blir nok litt høyere fordi hans mamma er en litt høy tispe, mens Vinnie's mamma er en lavere tispe. Jeg syntes Marvel så litt annerledes ut på dette bildet, og så innså jeg at det er jo Vinnie, Marvel er bak! Haha! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Fine bilder og fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Herlig! Men, han har jo ikke bare ulveklo, han har jo en ekstra tå også. De fleste hunder har fire tær på bakbeina. Marvel har 5 + ulveklo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Herlighet for en fantastisk nydelige "liten" sak dere har fått dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Herlige bilder. Marvel er bare supersøt! (Har dere kastrert han forresten? Syntes ikke at jeg har sett noen baller, og de pleier jo å være litt store ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Det ser så idyllisk ut der dere møter hunder og mennesker i parken og alle bare er avslappet og koser seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Simira: Ja, jeg vet! Derfor skjønner jeg ikke helt når folk tror det er en stor ulveklo og vi må fjerne den?? Dette forblir et mysterium . De små ulveklørne, greit nok, men i den femte tåa er det jo bein og alt. Ozzy: Nei, han har bare små baller enda! Poter: Det er veldig fint . Det "verste" jeg har sett i den parken var en dalmatiner med munnkurv, men munnkurven var jo der så da er det jo ikke egentlig noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Så herlige bilder! Slike bilder som får meg til å savne England, selv om jeg ikke hadde hund der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Oioioi så fin Og STOR!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Han ser herlig ut ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Prøver å spise, og deretter drepe en hundeis: https://dl.dropbox.com/u/42127960/VIDEO0055.mp4 Kan hoppe over de første ti kjedelige sekundene . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Kjempesøt Og for en kraftkar han kommer til å bli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Bare legger til; han får ikke vanligvis herje rundt med metall men av en eller anne grunn valgte vi å fryse det ned i en kaffekopp . Holdt den for ham så han kunne slikke frem til den falt ut av koppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Så smart! Jeg har helt lik kopp, den er utrolig dårlig og lekker Neste gang kan du jo bruke et engangsglass og brekke den ut derfra før du gir den til han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Det var bra forslag! Våre kopper er faktisk ganske bra, vi fikk dem til jul i fjor og de er helt tette. Kanskje du var uheldig med din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Fra idag! Først gikk vi tur i parken i ca 1 time og 20 minutter, så hjem et par timer, deretter bursdagsgrilling hos familien til Steve. Marvel har ikke vært "på besøk" enda, og masse folk var det der! Han var kjempeflink og gjorde ikke så mye ut av seg, det var nok lurt med en tur i parken først . Han var våken i ca tre timer der før han sloknet. Bilder i litt tilfeldig rekkefølge! Begynner med grillingen mens jeg laster opp de andre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts