Mirai Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Hehe, moroklumpen Og må bare få si, du har en stødig kamerahånd! Jeg var mest bekymret for at Steve skulle kaste pinnen rett i hodet på meg . Skikkelig slyngel det der Kjenner igjen blikket og holdningen fra Eine De blir heldigvis voksen! Jeg håper på en måte det! En eller annen gang i fremtiden må det vel roe seg liiiiiitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Så stor han e no, men vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Må legge ut noen bilder fra turen her om dagen, siden jeg nesten ikke gidder å ta bilder lenger! For å gi et slags inntrykk av størrelse så er Steve ca 1,70-1,72 . Pen bakfra også.. Cheez pleez Patruljere litt i skogen for å sjekke ut noen interessante trefellingslyder Ååå så pent i England da gitt, grønt og kjekt Moar cheez pleez 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Aïda gleder seg til helgens playdate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Fra dette: Til dette: På 6 mnd.. Ganske morsomt å se egentlig! Skikkelig stor og fin er han! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Han er så kjekk altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Og når du flytter tilbake til Norge igjen vil jeg gjerne hilse på han hvis du flytter i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Det kan vi sikkert lett få til når vi er innom mamma i Horten, tviler på han blir noen bestis for Ozzy, men du kan jo alltids få klå . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Nja, Ozzy trenger ikke hilse. Men jeg trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Skal dere flytte til Norge igjen? Forsatt vakker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Ja, vi skal flytte så fort huset her selger . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 For en fin skog! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Han er så nydelig Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Hehe, ja, han liker å føle seg litt spesiell når mamma løper etter og prøver å få tak i leken, ja . Ulempen er jo at han er umulig å fange om man faktisk trenger å fange ham og han ikke har langline på, hehe! Og nei, absolutt ikke noe enkel hvermansenhund vil jeg si, jeg ville IKKE anbefalt rasen til noen med mindre man har hatt noe liknende tidligere eller har ubegrenset med tålmodighet . Vi var i Abbey woods igjen idag, og det gikk kjempefint. Det er godt å få noen fine turer også, han er vanskelig å ha i hus om dagen. Vi møtte først to damer med rottweiler, gigantisk staff og en mindre hvit sak. Vi tenkte "ahh rottweiler, de er vant til store hunder" så vi lot ham løpe bort. Damene ble litt halvhysteriske med en gang, mens Marvel og staffesaken ble nesten rent forelsket i hverandre og ville leke. De hoppet og spratt rundt og den ene damen klamret seg i den andre, og ropte "you better call your dog!". Sukk. Det kom ikke et eneste knyst fra noen av hundene? Vi gikk uansett videre. Turen var stor suksess og vi hadde ingen raptuser hvor han skulle hoppe og bølle Dessverre helt på slutten så glapp konsentrasjonen vår et halvt sekund da vi fikk øye på noen papegøyer i trærne, så han rakk å hoppe på en jogger. Jaja! 9/10 vil jeg si. Kan og bør sees i HD Må flire litt av turen med sjarmtrollet, og videoen var jo bare søt - alt går i så slow motion i forhold til mine Men han er råflott! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Legger inn et bilde av pappa'n, bare fordi han er kjekk! Han er litt tyngre og større foran enn det jeg syns er "perfekt", men fin lell. Også så glad at han ser kupert ut Jeg håper Marvel arvel en del fra ham, men også at han ikke blir like tung og stor foran. Faren er jo langt fra tjukk, men diger er han! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Synes faren så mye finere ut på det bildet enn de andre du la ut for en stund siden, der så han liksom så kort og feit ut. Men her var han jo flott! :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Staselig pappa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Han så flott ut her, synes jeg. Fint hode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 nyyyyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Fikk rabiessprøyte og bestilte hundepass i går, så da måtte han veies. Han brydde seg nada om stikket og ble samtidig bestukket med lever. 53,3 kg Ikke rart vi flakser rundt. Så nå skal vi bestille grime. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Wow, 53 kilo! Det... Wow. Jeg er helt satt ut, jeg. Jeg hadde ikke hatt sjans til å holde ham igjen. Aldri i livet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Nesten like mye som meg jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ja, det er ikke rart det er litt tungt når han ligger på oss i sofaen . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Oi, da er han jo stoooor!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 53 kg?! Wow, han er jo virkelig enorm jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts