Lillelerh Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Hei. Tenkte jeg kunne få introdusert meg og hunden her. Navnet er Lars, jeg er 19 år og fra Aust-Agder. Nettopp ferdig med 4 år på Videregående som "naturbruk/landbruk/skogbruk og naturforvaltnings student. Om i overkant av en måned skal jeg i førstegangstjeneste, noe som beklageligvis medfører at hunden må bli igjen på Sørlandet et år. Heldigvis er han i gode hender. Brage er hundens navn, og er en 2 år gammel Labrador Retriever. Han er i utgangspunkt turkamerat og selskap, men mye tid går også både til apport og sportrening. Brage er i overkant aktiv, oppmerksomhetssyk og engasjert. Ikke minst veldig lærevillig. Noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen hit Brage og eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen! Nydelig gutt du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen hit, og lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen Nydelig hund ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen hit. Håper du vil trives og slenge deg med i seriøse diskusjoner og tullprat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen hit, Lars og Brage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen,og en nydelig hund du har. Gøy at det er flere søringer her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Velkommen! Håper du vil trives her inne! Herlig hund du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Velkommen! Brage var en pen gutt! Dere kommer nok til å trives her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Velkommen Hvor skal du inn i førstegangstjeneste? Tenker du å bli hundefører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillelerh Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Velkommen Hvor skal du inn i førstegangstjeneste? Tenker du å bli hundefører? Jeg skal inn i Garnisonen i Sør-Varanger, opprinnelig som Grensejeger, men de har en egen spesialavdeling der hvor de trener opp 2-3 hundeførere per innrykk. Så planen er å prøve seg som hundefører der oppe ja 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Jeg skal inn i Garnisonen i Sør-Varanger, opprinnelig som Grensejeger, men de har en egen spesialavdeling der hvor de trener opp 2-3 hundeførere per innrykk. Så planen er å prøve seg som hundefører der oppe ja Dærsken, så kult! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tilla7 Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2012 Nydelig labrador! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts