tm100021 Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Har har det ikke travelt mener han, og sier at naturen får bruke tiden sin Jeg har mareritt og angst om alt fra at borrelioseinfeksjonen smittet valper så det ikke er noe levende igjen der eller bare deformerte, til at hun absorberte de sent i drektigheten ( ?! ) til tja.. Alt. Prøver å distansere meg fra det nå før jeg blir gal fordi tankene mine er bare utrolig teite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Lill! PUST MED MAGEN! De kommer når de kommer uansett :-) Så lenge bikkja er i fin form (alt relativt, det begrenser seg hvor gode de er i formen så sent i drektigheten ) - så puster vi med magen enda. HEIIA HEIIA! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Lill! PUST MED MAGEN! De kommer når de kommer uansett :-) Så lenge bikkja er i fin form (alt relativt, det begrenser seg hvor gode de er i formen så sent i drektigheten ) - så puster vi med magen enda. HEIIA HEIIA! Jeg er liksom litt redd for at hun er litt for GOD i form til å være så sent i drektigheten Enda en ting jeg bekymrer meg for Nei nei nei. Du har rett. slutt med det her nå og puste igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 5 valper. 4 tisper, en hannhund. Hannen er tri, det samme med en av tispene, de to andre er merle. Er premien en collie-valp? Ok, lol. Prøver igjen, 5 valper. 4 tisper. Hannen er tri, det samme med en av tispene, de TRE andre er merle. Og de kommer i morgen. Klem til utålmodig Lill! Skjønner deg godt jeg. Hadde fått helt spader om det var meg som måtte gå og observere og vente. For et mareritt liksom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Imorgen går greit. Helst på morgenen, please? Hun har forresten fått melk, det fikk hun igår ettermiddag/kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Forsetter og heie på valper og ber Lyra så pent om å sette i gang snart før jeg dør av spenning :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Jaja, da får du prøve å ikke tenke sånne tanker og gjøre som Lars og dyrlegen sier Holder med Mari, i morgen, da kommer de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Det er på tide at de små valpisene kommer ut snaaart, slutte å bølle slik med den utålmodige oppdretteren :angel: Du får sikkert skikkelig bøllette valper! hehe Håper det skjer noe snart, men at hun har fått melk? Det må da bety at det er rett rundt hjørnet vell?? *lov å håpe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Kan de ikke bare forte seg å komme sånn at de er akkurat skikkelig søte når vi kommer for å feire bryllup? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 TreigeLyr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Kjenner meg så igjen i den utålmodige ventingen din Det kommer tilå gå bra, hun setter i gang når hun og valpene er klare Anya født på dag 69 etterførste parring, uten at det var noe problem, ikke for annet enn oppdretteren som var på randen av nervøsitet;) Lykket til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Ikkeno nå heller? Jaja, lyra vet nok når de er klare for å komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Ble det 6 valper, 3 tisper og 3 hanner i natt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 ingen ting enda........ Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 åå, hjalp å høre.. Takk! jeg føler jeg er på randen av et nerve sammenbrudd Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Kjenner meg så igjen i den utålmodige ventingen din Det kommer tilå gå bra, hun setter i gang når hun og valpene er klare Anya født på dag 69 etterførste parring, uten at det var noe problem, ikke for annet enn oppdretteren som var på randen av nervøsitet;) Lykket til! åå, hjalp å høre.. Takk! jeg føler jeg er på randen av et nerve sammenbrudd Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Puuuste, lill! puste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 haha, du er så utålmodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 er det rart Da! dag 63 etter siste parring, , har mistet troen på valper snart tror Jeg! Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 De kommer, de kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Kom igjen Lurefrøken Lyra! Få ut valpeneeee :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 er det rart Da! dag 63 etter siste parring, , har mistet troen på valper snart tror Jeg! Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Er vel nettopp det som er poenget, dag 63! Og Lyra ble jo parret veldig tidlig i løpetiden, så kan jo hende hun tok seg den siste dagene for alt vi vet Jeg ser nå fordelen med å ha bare parret over to dager, da vet jeg mer når de kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Er vel nettopp det som er poenget, dag 63! Og Lyra ble jo parret veldig tidlig i løpetiden, så kan jo hende hun tok seg den siste dagene for alt vi vet Jeg ser nå fordelen med å ha bare parret over to dager, da vet jeg mer når de kommer du har bare parret en dag mindre merkelig altså, for første næringen var den beste av dem.. bak altså. jeg har gitt opp valpene nå har ikke internett, så blir ikke mer oppdateringer, siden jeg ikke tror de kommer :lol : Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 ...føler meg slem når jeg spør.... - men hvor sikker er du på at det er valper der? Har du røntget? Eller bare tatt UL - vet jo om folk som har tatt UL hvor vetten har talt hauger og lass med valper og ingen har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 du har bare parret en dag mindre merkelig altså, for første næringen var den beste av dem.. bak altså. jeg har gitt opp valpene nå har ikke internett, så blir ikke mer oppdateringer, siden jeg ikke tror de kommer :lol : Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Det er faktisk alt for dårlig, nesten så du må ordne noe i mellomtiden Vi kan jo ikke bare sitte her uvitende 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts