Snøfrost Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Tok noen bilder av min rase og gruppe 3, 5 og de norske hunderasene. Så deler noen her. Starter med Siberians Detter er Freke gutten min, og min venninne trykka på kamera knappen BIR og 4 BIG Pawfections Son Of A Bitch BIM Zaltana Laughing Out Loud (halvsøster til min nye valp) JWW-10 N UCH Carillo Sing A Long Grønlandshunden Tinka's Næsj, ble BIR, BIR veteran og N UCH denne dagen American Akita og Akita Kai Shiba Etnahund Finsk Lapphund Islansk Fårehund Japansk Spisshund Norske Hunderaser Norsk Elghund Grå Norsk Elghund Sort (nesa i bakken hele veien) Norsk Buhund Norsk Lundehund Haldenstøver Hygenhund Haldenstøver og Hygenhund Dunker Dele opp... Siter
Snøfrost Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Terriere Kerry Blue Terrier, som også ble BIS Yorkshire Terrier West Highland White Terrier Skye Terrier Fox Terrier, begge varianter Irsk Terrier Airdale Terrier Bedlington Terrier Manchester Terrier Engelsk Toy Terrier Cairn Terrier 1 Siter
Siri Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Flotte bilder.... og jeg får ikke mindre lyst på en sibirian av å se de bildene *sukker henført* 1 Siter
Synnikken Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Du tar alltid så fine bilder! og er flink å dele med oss! Yay! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Flotte bilder du tar Fine bilder! Du tar alltid så fine bilder! og er flink å dele med oss! Yay! Takk for det. Er ikke helt fornøyd selv. Men noe av det kan jeg vanskelig gjøre noe med, da et 10 år gammelt kamera og ikke superskarpt objektiv med tidvis for liten "zoom" har sine begrensninger... så, hvis noen vil donere meg en 7D og en 100-400L så kom igjen Siter
Aslan Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Åååh, blir alltid så glad når noen har tatt bilde av finsk lapphund BIRen i år er en skikkelig fining, bare 10 mnd gammel Han slo tilogmed pappaen sin! Og nydelig bilder ellers Snøfrost! Jeg har aldri vært på noen NKK utstilling, men håper jeg får til en gang 1 Siter
Monica123 Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Flotte bilder som vanlig Kan jeg stjele 2 bilder av babisen min(Lundehund)? Siter
Guest Belgerpia Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Herlige bilder og jeg kjenner at det rykker i Siberian nerven min også, fy søren de ER virkelig fine... Siter
L8 L Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Så mange flotte bilder og Freke'n din er så kjempeflott altså Og de andre siberian h. var så stilige! Men den hygenhunden og dunkeren falt jeg helt for igår, de var så fine. Tusen takk for at du deler så mange fine bilder 1 Siter
Ganzie Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Nydelige bilder Og siberians er så utrolig nydelige 1 Siter
Grim Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Nydelige sibirere! Men visste ikke at de bar halen så høyt? Siter
Artemis Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Mange fine bilder! Ekstra gøy å se alle de norske hunderasene representert. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 9. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Flotte bilder som vanlig Kan jeg stjele 2 bilder av babisen min(Lundehund)? Ja, du kan godt få bruke bildene så lenge du ikke endrer på de Nydelige sibirere! Men visste ikke at de bar halen så høyt? Det varierer jo hvor høyt de bærer halen (som du forøvrig også ser på bildene) men de skal bære halen i en "bue" over ryggen under trav (når de ikke jobber i selen), men den skal ikke krølles, ligge flatt langs ryggen, gå nedover flankene, eller røre ryggen på noen annen måte. I hvile skal halen henge ned. 1 Siter
Monica123 Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Ja, du kan godt få bruke bildene så lenge du ikke endrer på de Tusen takk Selvsagt skal ikke noe forandres på de 1 Siter
Wrabel Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Mange fantastiske bilder av flotte hunder. Hvor i Drammen holdt dette til? Siter
Recommended Posts