Pringlen Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Tynn, lett langline, som flyter. Minst 15m?? Hadde en sånn tynn gummigreie, men den fløt vel ikke? Og så har jeg rotet den bort. Blir litt snaut for badeglad støver med flexibånd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Tynn, lett langline, som flyter. Minst 15m?? Hadde en sånn tynn gummigreie, men den fløt vel ikke? Og så har jeg rotet den bort. Blir litt snaut for badeglad støver med flexibånd... Kjøpte bånd på Biltema og satt på krok selv, fant ingen liner som fløt http://hundesonen.no/forum/topic/79051-kraftig-langline-som-flyter/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Kjøpte bånd på Biltema og satt på krok selv, fant ingen liner som fløt http://hundesonen.no/forum/topic/79051-kraftig-langline-som-flyter/ Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 http://www.tropehagen.no/display.aspx?menuid=123457496&prodid=53799(flere størrelser på siden). Åh, så nå at de ikke hadde på lager... Sorry. Men jeg hadde gått innom en Tropehagenbutikk, om du har det i nærheten (evt. ringt) og spurt om når de får det inn igjen. Tack jag har kontaktat dem och frågat men fått besked om att dem inte vet när dem får möjligheten att få tag på de då dem måste vänta till de ev får en ny förhandlare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Tynn, lett langline, som flyter. Minst 15m?? Hadde en sånn tynn gummigreie, men den fløt vel ikke? Og så har jeg rotet den bort. Blir litt snaut for badeglad støver med flexibånd... Kjøpte bånd på Biltema og satt på krok selv, fant ingen liner som fløt http://hundesonen.no/forum/topic/79051-kraftig-langline-som-flyter/ Takk Båtutstyrsbutikker har flyteliner. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Båtutstyrsbutikker har flyteliner. Biltema hadde 30m rosa flyteline til hele 30 kroner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. August 2015 Rapporter Share Skrevet 22. August 2015 Det er vell mer varianter av et produkt jeg ser etter, men likevel! Noen som vet om gode mellomstykker/båndforlengere med god demping/strikk på max 60cm? Hadde Hurtta noe slikt? Vet om Ezy Dog-variantene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. August 2015 Rapporter Share Skrevet 22. August 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne selen fra Hunter på nett, norsk nettbutikk? Vanskelig å se utifra bildet, men har jo litt spesiell ryggplate, skulle egentlig bare ta bilde av str jeg tror min hund må ha utifra øyemål. Det er ikke den som ser ut som Julius-selen, og klarte heller ikke å finne den avbildet på Hunters nettside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne selen fra Hunter på nett, norsk nettbutikk? Vanskelig å se utifra bildet, men har jo litt spesiell ryggplate, skulle egentlig bare ta bilde av str jeg tror min hund må ha utifra øyemål. Det er ikke den som ser ut som Julius-selen, og klarte heller ikke å finne den avbildet på Hunters nettside. Er det denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Matskål til hund med timer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Det er vell mer varianter av et produkt jeg ser etter, men likevel! Noen som vet om gode mellomstykker/båndforlengere med god demping/strikk på max 60cm? Hadde Hurtta noe slikt? Vet om Ezy Dog-variantene. Trine har rene strikk-stykker. 40-50 cm? Solide og greie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Er det denne? Nei, mer ryggplate og ganske sikker på at den var regulerbar i halsen og. Så virkelig ut som en god sele, men tror den er helt ny, så kommer forhåpentligvis snart i flere butikker/nettbutikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Trine har rene strikk-stykker. 40-50 cm? Solide og greie... De så jo fine ut! Tro om man finner noen som har slike å selge på nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 De så jo fine ut! Tro om man finner noen som har slike å selge på nett De så jo fine ut! Tro om man finner noen som har slike å selge på nett Nei, si det. Jeg har kjøpt i butikk. Finner ikke i noen nettbutikk sånn umiddelbart. Men skulle jo tro det finnes... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Butikk i oslo som selger drakampleke med mulighet for å ha godbiter i ? type noe som denne: http://kreativhund.no/products/tug-fuskepels-mlomme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Butikk i oslo som selger drakampleke med mulighet for å ha godbiter i ? type noe som denne: http://kreativhund.no/products/tug-fuskepels-mlomme jeg har fått inn slike med ekte pels, skal inn til oslo på onsdag mener jeg så kan svippe innom deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Butikk i oslo som selger drakampleke med mulighet for å ha godbiter i ? type noe som denne: http://kreativhund.no/products/tug-fuskepels-mlomme Cleanrun har ett stort utvalg om du orker vente på å få de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Dessverre ikke, må være hull så de kan lukte lettere - men ikke så mye hull at man ser under hvilken det de lukter er plassert. Skal ikke være lett. Helst sånne; https://solvt.files.wordpress.com/2015/02/smeller-ostekasse3.jpg Sånne? http://www.canider.no/products/treningsboks-i-rustfritt-stal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Vanntett underlag til vann- og matskåler? Sånn før vi får vannskade på vegg og gulv... Gjerne noe med litt oppkanter En stund siden du spurte, men her bruker vi sånne gjennomsiktige ganske store (1,5x1,5m kanskje?) plastbelegg fra ikea. Sånn som er ment for å ha under kontorstoler for å beskytte gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt (mange) griseører billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt (mange) griseører billig? Hos v&h. Ikke superbillig, men helt ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Hos v&h. Ikke superbillig, men helt ok. Ah glemte den lille detaljen at det må kunne bestilles på nett og sendes. Eneste forhandler av v&h her, er veterinæren, og vel, veterinærer er ikke akkurat kjent for billigsalg av sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Ah glemte den lille detaljen at det må kunne bestilles på nett og sendes. Eneste forhandler av v&h her, er veterinæren, og vel, veterinærer er ikke akkurat kjent for billigsalg av sånt Hør med Morene. De har griseører i 5 kg pakke til ca 1600,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Ah glemte den lille detaljen at det må kunne bestilles på nett og sendes. Eneste forhandler av v&h her, er veterinæren, og vel, veterinærer er ikke akkurat kjent for billigsalg av sånt Kor mange tenker du, og kor billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Kor mange tenker du, og kor billig? Eh nei altså. Så mange jeg må kjøpe for å få dem ganske mye billigere enn sånne ti og tjue-pakninger i dyrebutikker? Har fruser, så kan kjøpe litt av gangen for å blippe unna blodpris Veldig presist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts