Guest Liquorice Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 ... et sammenleggbart/bærbart tøybur til stor hund, helst ikke over 500-600 kr, til bruk på kurs, utstilling o.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Spørs hvor stort du trenger. Har fra plantasjen til malledyret, kostet vell 450 eller noe rundt der, om jeg husker rett. Tror jeg kjøpte den største og det er ikke plass til noe spes mye større hund inni der, men det er litt å gå på.@Liquorice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 ... et sammenleggbart/bærbart tøybur til stor hund, helst ikke over 500-600 kr, til bruk på kurs, utstilling o.l.? Veldig fornøyd med dette fra Plantasjen. Nå er jo dette er mindre variant, men det finnes i store størrelser også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Sånne gule kroker til kobbel o.l til variocage bur? Sånne til å skru fast på døren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Litt utenfor tema, men er det noen som har handlet fra diggy dog her? Er dere fornøyde? Ser de har handlers fremdeles og jeg er straks tom... Diggidog fungerer finfint . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Hundens nettbutikk har sånne kroker fra variocage 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Er det noen som vett om ett godt halsbånd som ikke er så lett å lure seg løs i fra? Har en podenco mix som har lett for å snike seg ut av halsbånd.. Eventuelt en god og trygg sele som ikke gnagen? Webmasterselen fra Ruffwear Eneste selen min vennines hund ikke klarte å vri seg ut av. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Liquorice Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Spørs hvor stort du trenger. Har fra plantasjen til malledyret, kostet vell 450 eller noe rundt der, om jeg husker rett. Tror jeg kjøpte den største og det er ikke plass til noe spes mye større hund inni der, men det er litt å gå på.@Liquorice Trenger stort nok til en tervehann Veldig fornøyd med dette fra Plantasjen. Nå er jo dette er mindre variant, men det finnes i store størrelser også. Det var noe sånt jeg så for meg, ja! Skal sjekke ut buret fra Plantasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Noen som vet hvor jeg får tak i godbitball til små godbiter? En med litt høy vanskelighetsgrad sånn at det må jobbes litt før noe kommer ut. De jeg får tak i her er tydeligvis lagd for monsterstore godbiter, og det fungerer dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Hvilket merke/hvor får jeg kjøpt heloransje hundesele med bred kant? Tror det er ganske kraftig refleks på de også. Har sett ett par sånne seler, og jeg vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Hvilket merke/hvor får jeg kjøpt heloransje hundesele med bred kant? Tror det er ganske kraftig refleks på de også. Har sett ett par sånne seler, og jeg vil ha! Biltema sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Garantert den fra biltema. Bra kvalitet og utrolig billig! Tror den kosta 69,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Biltema! Vi hadde sånn til valpen da han var bitteliten. Veldig god refleks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Vær veldig obs på den til Biltema, spenna løser seg ut for slikk og ingenting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Åh, tusen takk for hjelpen. Da blir det å se på biltema da. Takk også for tipset om at spennene kanskje ikke er gode nok. Jeg skal være ekstra kritisk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Åh, tusen takk for hjelpen. Da blir det å se på biltema da. Takk også for tipset om at spennene kanskje ikke er gode nok. Jeg skal være ekstra kritisk da http://www.biltema.no/no/Fritid/Kjaledyrutstyr/Hund/Sporsele-47091/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Åh, tusen takk for hjelpen. Da blir det å se på biltema da. Takk også for tipset om at spennene kanskje ikke er gode nok. Jeg skal være ekstra kritisk da Vil faktisk anbefale deg å kjøpe en annen en. Har opplevd at den har løst seg ut føere ganger mens hunden bare har løpt rundt med selen på uten å være koblet i noe. Ville aldri brukt den noe sted det er farlig at hunden kommer seg løs, ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Vil faktisk anbefale deg å kjøpe en annen en. Har opplevd at den har løst seg ut føere ganger mens hunden bare har løpt rundt med selen på uten å være koblet i noe. Ville aldri brukt den noe sted det er farlig at hunden kommer seg løs, ihvertfall... Jeg brukte min sele i et halvt år på en hund som ikke er helt tam i skogen og har aldri opplevd det! Sikker på at din ikke var defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Jeg brukte min sele i et halvt år på en hund som ikke er helt tam i skogen og har aldri opplevd det! Sikker på at din ikke var defekt? Er flere som har opplevd det samme. Er det som er litt skummelt med Biltema sine ting, det er så fryktelig varierende kvalitet på det. Noe funker, noe funker ikke... Akkurat som de svarte båndene. Mange har opplevd at de ryker, mens jeg ikke har det. Men bruker de likevel ikke der det er litt krise hvis de ryker, i tilfelle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Biltema sitt utstyr har for varierende kvalitet til at jeg tørr å bruke det. Har opplevd at ting ryker (uten forutgående slitasje), og når man har en stor hund så er det viktig å vite at ting faktisk holder. Hadde heller kjøpt lifeguard-selen til Hurtta, den finnes i orange og tåler sannsynligvis langt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bully Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Er det noen som vet hvor jeg får tak i et belte som dette? Ikke et magebelte med rumpetaske, men et belte kun til godbiter/poser o.l. http://www.doog.com.au/shop/dog-walkie-belts/index Så en link til Alpha Dog, men det ser ikke ut til at de har den lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Er det noen som vet hvor jeg får tak i et belte som dette? Ikke et magebelte med rumpetaske, men et belte kun til godbiter/poser o.l. http://www.doog.com.au/shop/dog-walkie-belts/index Så en link til Alpha Dog, men det ser ikke ut til at de har den lenger Hurtta har i alle fall ett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 https://animail.no/hurtta-motivation-lopveske.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bully Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 https://animail.no/hurtta-motivation-lopveske.html Flott! Takk Tuvane og Nemi ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Fikk anbefalt på rallystevne på søndag å kjøpe ett kortere bånd til RL stevner. Altså ikke et bånd som skal brukes på tur. Noen som vet om et godt og kort trenings/konkurransebånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts