marjea Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt den "gamle" y-selen til Hurtta, på salg? Husker å ha vært innom en nettside for bare et par uker siden, men husker ikke lenger hvilken det var. Noen som har en anelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt den "gamle" y-selen til Hurtta, på salg? Husker å ha vært innom en nettside for bare et par uker siden, men husker ikke lenger hvilken det var. Noen som har en anelse? Divinedog kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 FLÅTTMIDDEL TIL VALP (10uker)! Gud bedre, mange gode ting kom med i pakken med å flytte til Vestfold, men denne hersens flåtten kunne vi vært foruten. Når man bor i skogen med gårder og jorder i hver ende, så bor man i flåttparadis, selv ikke hagen er trygg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Divinedog kanskje? Jammen var det det. Takk! edit: Er det greit å bestille fra dem forresten? Aldri kjøpt noe av dem før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Jammen var det det. Takk! edit: Er det greit å bestille fra dem forresten? Aldri kjøpt noe av dem før. helt griet, velg norske kroner og uten moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Jammen var det det. Takk! edit: Er det greit å bestille fra dem forresten? Aldri kjøpt noe av dem før. Veldig greit å bestille fra Følg bruksanvisninga på sida for hvordan nordmenn skal bestille riktig bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 helt griet, velg norske kroner og uten moms Oh, der gikk prisen ned gitt.. Veldig greit å bestille fra Følg bruksanvisninga på sida for hvordan nordmenn skal bestille riktig bare Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Jammen var det det. Takk! edit: Er det greit å bestille fra dem forresten? Aldri kjøpt noe av dem før. Ingen årsak! Jeg har kun bestilt to ganger derfra, ingenting negativt å utsette på de. Pluss for at varene kom raskt frem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Jammen var det det. Takk! edit: Er det greit å bestille fra dem forresten? Aldri kjøpt noe av dem før. Det er kjempegreit å bestille derfra. ^^ Og gjør de noen feil så er de VELDIG snare med å rette dem opp igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 ...hvis man handler over 200kroner, må man vel betale toll og norsk moms? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt "kjetting"halsbånd som er 15-20 (evt 25) cm langt? Har funnet et par, men de koster fra 450 kr og oppover, hadde håpet på å holde meg rundt 200 kr iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt "kjetting"halsbånd som er 15-20 (evt 25) cm langt? Har funnet et par, men de koster fra 450 kr og oppover, hadde håpet på å holde meg rundt 200 kr iallefall. Vær forsiktig med billigvariantene, de kan knekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Helt OT, men hvordan i alle dager kan de knekke? Tenker du på at de ryker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Helt OT, men hvordan i alle dager kan de knekke? Tenker du på at de ryker? Ja, mange har opplevd at de ryker pga dårlig skjøting i ringene, mange har også opplevd at de går i stykker i veldig kaldt vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Er det noen som vet om en butikk i Oslo hvor jeg kan få kjøpt en ball med pip, UTEN sånne "hår" på? Evt. tyggebeinform? Og ikke sånn myk greie med pip, men sånn litt "hard" om noen skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 (endret) Er det noen som vet om en butikk i Oslo hvor jeg kan få kjøpt en ball med pip, UTEN sånne "hår" på? Evt. tyggebeinform? Og ikke sånn myk greie med pip, men sånn litt "hard" om noen skjønner. Glem det, jeg kan ikke lese Endret 20. August 2013 av Ozzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Lurer på om noen vet hvor jeg får tak i trekant refleks "dekken"? Det er rød/orange trekanter med en på sydd grå refleks trekant inni hver av de røde trekantene, og er laget sånn at det er en trekant på hver side av hunden. Jeg er så dårlig til å forklare, og finner selvfølgelig ikke bilde av den jeg hadde, håper dere skjønner hva jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Lurer på om noen vet hvor jeg får tak i trekant refleks "dekken"? Det er rød/orange trekanter med en på sydd grå refleks trekant inni hver av de røde trekantene, og er laget sånn at det er en trekant på hver side av hunden. Jeg er så dårlig til å forklare, og finner selvfølgelig ikke bilde av den jeg hadde, håper dere skjønner hva jeg mener? Sånn? http://forstadheimennetthandel.mamutweb.com/subdet283.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Tusen takk de er så kjekke å ha over dekken på vinteren, blir ikke så klumpete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Noen som vet om butikker i Oslo som selger Variocage hvor det er mulig å prøve buret i bilen? Skal prøvekjøre et par forskjellige biler hos forhandler i løpet av uka, så kan være greit å teste om det er plass til hundebur også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Noen som har tips til gode sokker/sko? Bikkja får så lett sår under potene etter løpetur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Troll.no har gode pote sokker syntes jeg, det er sånne som trekkhunder bruker. Pleier å kjøpe stor pakke, da har jeg en stund og de er ikke så dyre. Chicka virker også å like de veldig godt, løper og viser ikke ubehag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Takk for svar! Får kjøre meg en tur på troll eller hund som hobby å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Takk for svar! Får kjøre meg en tur på troll eller hund som hobby å se De har tynne knallrosa hos Hund som hobby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 De har tynne knallrosa hos Hund som hobby Neitakk Ser at XXL har tilbud på 4 stk til 79,- så da blir det de inntil videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts