maysofie Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Supert! Medium er tennisballstørrelse, for de passer i kastearmen (hvis jeg ikke husker forferdelig feil!), large er max behagelig kjevestrekk for småkjeftene mine. Gir du et lite pip når de er tilgjengelige da? Siter
Arielle Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Supert! Medium er tennisballstørrelse, for de passer i kastearmen (hvis jeg ikke husker forferdelig feil!), large er max behagelig kjevestrekk for småkjeftene mine. Gir du et lite pip når de er tilgjengelige da? Medium skal du få for 55kr. Send meg gjerne en PM med hvor mange du vil ha så skal jeg legge av til deg og bestille inn senest i løpet av helgen Siter
SandraNH Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Noen steder de selger Kong Squeezz-leker forholdsvis billig, spesielt ballene? Beste ballene som finnes! De har uheldigvis ikke så lang levetid her i hus, rett og slett fordi de aldri kommet tilbake hjem igjen Du får også kjøpt slike billig på ebay EDItT: Men 55,- kr er ikke ille i Norge - løp å kjøp Siter
Arielle Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Supert! Medium er tennisballstørrelse, for de passer i kastearmen (hvis jeg ikke husker forferdelig feil!), large er max behagelig kjevestrekk for småkjeftene mine. Gir du et lite pip når de er tilgjengelige da? Du får også kjøpt slike billig på ebay EDItT: Men 55,- kr er ikke ille i Norge - løp å kjøp Da ligger de ute i nettbutikken. Kommer også noen andre ting i squeezz serien som også ligger ute i nettbutikken nå. De er her på tisdag regner jeg med. www.arivo.no Siter
Malamuten Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Noen steder de selger Kong Squeezz-leker forholdsvis billig, spesielt ballene? Beste ballene som finnes! De har uheldigvis ikke så lang levetid her i hus, rett og slett fordi de aldri kommet tilbake hjem igjen Bestillte ballene på ebay, tror jeg betalte i underkant av 30 kr pr ball, str medium. Siter
maysofie Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Bestillte ballene på ebay, tror jeg betalte i underkant av 30 kr pr ball, str medium. For oss som aldri har snoket nesen sin innom eBay, er det bare et torg for private selgere verden over? Mtp leveringstid og toll og slik. Siter
Malamuten Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 For oss som aldri har snoket nesen sin innom eBay, er det bare et torg for private selgere verden over? Mtp leveringstid og toll og slik. Det er vell både private selgere og firmaer, noen har rene auskjoner og noen har auksjoner og fastpris. Som regel så finnes det både rating og kundeanmeldelser så du kan velge de som er top på slikt så slipper du og bekymre deg for kvalitet og om produktet kommer etc. Det meste jeg har bestillt har kommet kjapt, vært billig frakt, og så lenge du bestiller for under 200 kr så trenger du ikke tenke på toll. Siter
Anette Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Noen steder de selger Kong Squeezz-leker forholdsvis billig, spesielt ballene? Beste ballene som finnes! De har uheldigvis ikke så lang levetid her i hus, rett og slett fordi de aldri kommet tilbake hjem igjen Du får de billigere på ebay. Handle for under 200 kr og det er ingen toll. Jeg kjøpte 15 kong baller med tau, og 10 kong baller og fem slike du har bilde av til et par hundre kroner :-P Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Noen steder de selger Kong Squeezz-leker forholdsvis billig, spesielt ballene? Beste ballene som finnes! De har uheldigvis ikke så lang levetid her i hus, rett og slett fordi de aldri kommet tilbake hjem igjen Jeg pleier å kjøpe kong-leker fra denne selgeren, veldig fornøyd. En gang kom ikke varene, og da sendte han dem på nytt igjen. Har kjøpt en slik ball der og. http://www.ebay.com/sch/Toys-/177791/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=&_ssn=philip_ahrens&LH_BIN=1 Siter
idastef Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Fleeceørevarmere som kan lukkes med borrelås i nakken? Vet Stormberg hadde noen for et par år siden, men de finnes ikke til salgs lenger... Siter
Guest bikkje1 Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Ruffwear approach pack, i butikk (Oslo)? Og et tynt nylonbånd, rundsydd, ca. 150 cm? Som ikke er typ utstillingsbånd, men med krok til å feste i halsbånd. Siter
Gjest Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Ruffwear approach pack, i butikk (Oslo)? Xxl Siter
førstegangs Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Ruffwear approach pack, i butikk (Oslo)? Og et tynt nylonbånd, rundsydd, ca. 150 cm? Som ikke er typ utstillingsbånd, men med krok til å feste i halsbånd. Rukka har noen ålreite bånd hvertfall Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Nirm Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 *random for å se om jeg får deg inn her* Hvor endte du med å kjøpe utstillingsbånd til dyra dine? Og er du fornøyd med det? Jeg har halsbånd, så mangler line. Siter
Margrete Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Hvor endte du med å kjøpe utstillingsbånd til dyra dine? Og er du fornøyd med det? Jeg har halsbånd, så mangler line. Kjøpte hos Torsvik, og ja jeg er kjempefornøyd. Skal du begynne å stille ut de grå??? Om det er kun for anledningen og du skal stille på et sted jeg skal, så kan du jo låne linen min da, så slipper du å bruke masse penger på en ting som blir brukt en gang. For klart du får det du trenger på første tur Siter
Nirm Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Kjøpte hos Torsvik, og ja jeg er kjempefornøyd. Skal du begynne å stille ut de grå??? Om det er kun for anledningen og du skal stille på et sted jeg skal, så kan du jo låne linen min da, så slipper du å bruke masse penger på en ting som blir brukt en gang. For klart du får det du trenger på første tur Hun skal nok klare minimum en G ja, men jeg har planer om å trene henne skikkelig før hun stilles, og bli med på ringtreninger til neste år. Så da tenkte jeg å gå til anskaffelse av en line til treningene. Det blir jo utstyr jeg har resten av livet mitt med tanke på hvor ofte jeg stiller. Så kommer det an på hvor bra hun gjør det om jeg blir å stille henne flere ganger. Men da skal jeg titte litt på de. Takker. 1 Siter
Margrete Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 En venninne av meg har balanseball til hunden sin. Jeg vet det ikke går an å få tak i akkurat den typen i Norge, noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende? Siter
Arielle Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Sånn som disse: I så fall kan i hvert fall jeg ta de inn Kommer i både disse, runde, ball og en "halv ball" 1 Siter
Margrete Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Sånn som disse: http://www.kruuse.co...ning/FitPAWS_træn_bolde.aspx I så fall kan i hvert fall jeg ta de inn Ja, jeg får ikke opp linken men er det FitPaws så er det riktig Kan du ta de inn *hoppe* Hvor dyrt blir det? Siter
Arielle Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ja, jeg får ikke opp linken men er det FitPaws så er det riktig Kan du ta de inn *hoppe* Hvor dyrt blir det? La inn et bilde nå i det forgje innlegget. Hvilken type skal du ha vet du det? men ja de er dyyyyr Siter
Margrete Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ja vet de er dyre... Hadde tenkt sånn som på bildet, om det ikke blir alt for dyrt. Finn ut prisen først da, før du tar inn Siter
Arielle Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ja vet de er dyre... Hadde tenkt sånn som på bildet, om det ikke blir alt for dyrt. Finn ut prisen først da, før du tar inn Den på bilde koster fra 699kr til 1499kr alt etter hvilken størrelse du trenger Siter
Margrete Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Den på bilde koster fra 699kr til 1499kr alt etter hvilken størrelse du trenger okj må nok ha den største og da blir det litt i drøyeste laget med 1500... Siter
Arielle Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 okj må nok ha den største og da blir det litt i drøyeste laget med 1500... Ja de er ufattelig dyre. Den største er 80cm. De går fra 40 til 80cm med 10cm i mellom hver størrelse 1 Siter
Anette Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 okj må nok ha den største og da blir det litt i drøyeste laget med 1500... Jeg kjøpte mine fra fitpaws i USA. Lønte seg kontra norske priser selv med toll og slikt. Jeg har de fire klossene. Siter
Recommended Posts