LindaM Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Denne, i størrelse 80x100? http://www.hundepote...cosekk-til-hund Og hvor kan jeg bestille Bia madrassen (str 80x100) billigst? Hvis du tar deg en tur til Nordbysenteret i Strømstad får du den til ca. 600 NOK på MyOne, hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Hvis du tar deg en tur til Nordbysenteret i Strømstad får du den til ca. 600 NOK på MyOne, hvertfall Skal jeg kjøre til Nordbysenteret koster det mer enn jeg sparer, men takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Denne, i størrelse 80x100? http://www.hundepote...cosekk-til-hund Og hvor kan jeg bestille Bia madrassen (str 80x100) billigst? heeeer: https://www.facebook.com/groups/210757385712894/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Skal jeg kjøre til Nordbysenteret koster det mer enn jeg sparer, men takk for tipset! Ganske sikker på at du kan bestille til Norge fra hjemmesiden også. 69 SEK i frakt, og det blir jo mva/toll i tillegg, men likevel vil det bli en del billigere enn andre steder jeg har sett. Vet ikke helt hva en hundeseng går som, men hvis du bare må betale mva blir det ca. 825 NOK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 heeeer: https://www.facebook...10757385712894/ Ganske sikker på at du kan bestille til Norge fra hjemmesiden også. 69 SEK i frakt, og det blir jo mva/toll i tillegg, men likevel vil det bli en del billigere enn andre steder jeg har sett. Vet ikke helt hva en hundeseng går som, men hvis du bare må betale mva blir det ca. 825 NOK.. Bia madrass hos Canis i ønsket str: kr 649! Slå den Bestiller i dag Da leter jeg bare etter saccosengen... Red. Og med gavekort + superkunderabatt kom herligheten på 550 kr totalt. Fest! Nytt Kelabur i den nye el-bilen er også bestilt, så nå går dobergutten en sikker og komfortabel tid i møte! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Bia madrass hos Canis i ønsket str: kr 649! Slå den Bestiller i dag Da leter jeg bare etter saccosengen... Red. Og med gavekort + superkunderabatt kom herligheten på 550 kr totalt. Fest! Nytt Kelabur i den nye el-bilen er også bestilt, så nå går dobergutten en sikker og komfortabel tid i møte! <3 Oh! Jeg så på Biabädden, ikke madrassen - my bad! Men så fint da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Æh, trenger hjelp! Har sett disse tidligere på norske nettbutikker og aldri skjønt "greia", men på denne danske siden står det jo ang. id-brikkene, og hørtes litt morsomt ut å teste ut å lage bare for å se hva det er for noe. Men noen som vet HVOR på norsk nettside de selger disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Æh, trenger hjelp! Har sett disse tidligere på norske nettbutikker og aldri skjønt "greia", men på dennedanske siden står det jo ang. id-brikkene, og hørtes litt morsomt ut å teste ut å lage bare for å se hva det er for noe. Men noen som vet HVOR på norsk nettside de selger disse? Ebay kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Ebay kanskje ? Bestiller ikke fra noe annet enn norsk nettbutikk, ellers kunne jeg like så godt kjøpt fra den danske da det gjerne er billig der og. Men takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg leter etter en maskin til å barbere under labbene på hundene. Skal ikke koste skjorta, være liten og hendig. Så en superliten en med batterier som jeg var fristet til å kjøpe på D4A, men glemte av den. Den kostet 199,- og kjentes rimelig jalla ut, så kanskje like greit. Kan det fungere med skjeggtrimmer fra elkjøp ? F.eks denne :http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/QG3250/philips-multigroom-trimmersett-qg3250-32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micamor Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Tidenes dummeste spørsmål... Hvor får jeg kjøpt hårstrikk til bikkja? Har terriermix, og hun skal få langt hår med strikk i, så jeg slipper at hun får hår i øynene. Orker ikke klippe konstant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Tidenes dummeste spørsmål... Hvor får jeg kjøpt hårstrikk til bikkja? Har terriermix, og hun skal få langt hår med strikk i, så jeg slipper at hun får hår i øynene. Orker ikke klippe konstant! Lindex, Glitter, KappAhl, Cubus...? Evt. manstrikker fra Høøks eller andre hesteutstyrsbutikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micamor Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Hun er jo så utrolig liten,så strikken må jo være knøttliten for å passe liksom. Rotta Olsen (kallenavnet hennes) er en Yorkie mix på 20 cm og 1,6 kg... For meg som alltid har hatt STORE hannbikkjer er dette ett helt nytt område... Første tispe noen sinne,og første hund som er mindre enn 60 i skulderhøyde. Hun er 7 mnt, og helt fantastisk - men utrolig liten.... Kanskje en slik strikk som tannlegene har til regulering er tingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Jeg leter etter en maskin til å barbere under labbene på hundene. Skal ikke koste skjorta, være liten og hendig. Så en superliten en med batterier som jeg var fristet til å kjøpe på D4A, men glemte av den. Den kostet 199,- og kjentes rimelig jalla ut, så kanskje like greit. Kan det fungere med skjeggtrimmer fra elkjøp ? F.eks denne :http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/QG3250/philips-multigroom-trimmersett-qg3250-32 Jeg har kjøpt en bitteliten klipper på Clas Ohlson faktisk. Har hatt den iallefall et par år og den fungerer like bra ennå. Jeg er litt usikker på om de har akkurat den nå, men det var den her: http://wahlhomeproducts.com/Products/HomePet/Trimmers/9961-900 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Hun er jo så utrolig liten,så strikken må jo være knøttliten for å passe liksom. Rotta Olsen (kallenavnet hennes) er en Yorkie mix på 20 cm og 1,6 kg... For meg som alltid har hatt STORE hannbikkjer er dette ett helt nytt område... Første tispe noen sinne,og første hund som er mindre enn 60 i skulderhøyde. Hun er 7 mnt, og helt fantastisk - men utrolig liten.... Kanskje en slik strikk som tannlegene har til regulering er tingen? De selger noen veldig fine til nettopp det på høøks, men ulempen er at bestillingen må være på minst 200,-... Men du kan jo ta en titt på ebay? edit: disse f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micamor Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 De selger noen veldig fine til nettopp det på høøks, men ulempen er at bestillingen må være på minst 200,-... Men du kan jo ta en titt på ebay? edit: disse f.eks. TAKK! Nå skal det endelig bli litt fasong på bustetrollet mitt . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Hun er jo så utrolig liten,så strikken må jo være knøttliten for å passe liksom. Rotta Olsen (kallenavnet hennes) er en Yorkie mix på 20 cm og 1,6 kg... For meg som alltid har hatt STORE hannbikkjer er dette ett helt nytt område... Første tispe noen sinne,og første hund som er mindre enn 60 i skulderhøyde. Hun er 7 mnt, og helt fantastisk - men utrolig liten.... Kanskje en slik strikk som tannlegene har til regulering er tingen? Barne butikker har små strikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt lange tauknuter? Har bare funnet små som er ca 30 cm lange og når hunden elsker å filleriste så ønsker hun seg en hun kan få litt svung på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt lange tauknuter? Har bare funnet små som er ca 30 cm lange og når hunden elsker å filleriste så ønsker hun seg en hun kan få litt svung på Er i hvert fall en på 45cm her: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.270140699774562&type=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Og er det noen som vet om noen andre enn trixie som har anti-trekk-selen med kobbel-feste foran på brystet?Og er det noen som vet om noen andre enn trixie som har anti-trekk-selen med kobbel-feste foran på brystet?sånn her du tenkte på? http://www.busterzoo.com/product.asp?product=795 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 sånn her du tenkte på? http://www.busterzoo.com/product.asp?product=795 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt weightpull sele i butikk i trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt halvstrup i tynn kjetting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt halvstrup i tynn kjetting? På utstillinger *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Jaja, får vente til neste gang da *ler* Pleier det å være stand på belgerspesialen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts