Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

JEG SKAL UT OG KJØPE GAFFATEIP OG HÅNDKLÆR I DAG. :blink:

(Forøvrig: Håndklær er vanskelige å tygge gjennom, og gaffateip hjelper deg å feste håndklærne skikkelig til kroppen.)

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En god standard zombie: - kan ikke gjøre noe overnaturlig, som å f. eks være kjempesterk eller hoppe over ting - de kan subbe sakte bortover. Vil ha problemer med å komme seg over f. eks små gjerder

Noe sier meg at sonens unge damer først og fremst burde oppsøkt en duganes psykiater :lol:

Ja, men I Am Legend er jo bare fiksjon. Zombier er ikke sånn i virkeligheten.

Skrevet

umbrella corp. har vel besvart den...

Zombie_dog.jpg

og Silent Hill

silenthill4_artwork_04.jpg

Hadde ikke den Dobermannen litt kort hals og litt lite hode. Dessuten er den kupert både her og der. Huffameg!

Og den nederste ser jo ut som en skikkelig gatemix x eventyrblanding, kan noen fortelle meg hvilke raser som er blandet inn der, liksom?? Ser jo at det er Ulvehund, da (selvfølgelig) men den tunga er IKKE ulvehund! Så en Papillon med veldig lang tunge en gang, kan det være det??

  • Like 1
Skrevet

Zombie-våpnet mitt ble ærbødigst reddet ned fra uthusveggen i krøderen og er nå i Drammen. Den skal gies bort til bestevenninen min og mannen hennes neste helg, siden de har bryllupsdag. De ble overlykkelige når jeg fortalte det og har lovt meg at jeg og Ask kan søke dekning i feriehuset dems ved et eventuelt zombie-utbrudd som takk.

Jeg er så glad jeg har venner som forstår alvoret :rofl:

  • Like 1
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å bygge en "panicfloor" under huset, der man kan overleve i flere år, med hele familien og dyra. Med toalett og dusj og vakumpakka matrasjoner, som eser opp når de kommer i kontakt med vann. Der skal være radio med inn og ut signaler, tv, og en god del skjermer som er koblet til div overvåkningskameraer rundt omkring, så man hele tiden vet hva som hender der ute. Alle tak, vegger og gulv er selvfølgelig heftig metall, og ugjennomtrengelig, og dyrene må selvsagt lære seg å gå på toalettet, som oss andre^^

Så må der være et hobbyrom, med alt fra bøker til data, så man har noe å bedrive tiden til, så man ikke blir gal hele gjengen.

Denne etasjen kan selvfølgelig også brukes ved jordskjelv og andre naturkatastrofer.

Så er der en knapp man kan trykke på, som avløser en lyd laaaangt unna, så hvis jeg ser for mye aktivitet rundt eiendommen fra kameraene, trykker man på knappen for å lede zombisene bort.

Og ikke minst: masse sjokolade og en del treningsapparat kanskje?

Zombier er en av mine største frykter, noe som jeg vet er urteit:p Men ja, har tenkt mye på dette, men ingen vil støtte meg så jeg får bygget etasjen min! De kommer til å angre!

  • Like 2
Skrevet

Ta med seg hagle og rifle, sanke sammen alt av ammo, rane en Jakt og Friluft's butikk i nærheten for mer ammo. Så tatt med seg jervenduken og reist rundt mest mulig. Leve av det naturen gir og det jeg kan ranske sammen på frarømte gårder og bygninger! Litt Lars Monsen Zombie Version. ;)

  • 2 months later...
  • 2 years later...
Skrevet

Zombievåpenet mitt er stjålet !!! :o :o

Noen drittunger brøyt seg inn og gjorde herværk i sverigehuset til venninna mi, og de stjal Zombievåpenet!!!

  • 2 months later...
Skrevet

Nå kan man jo virkelig planlegge parallellt med Fear the Walking Dead :shifty: Har ikke fått sett første episoden enda, men den er visstnok ikke like skummel som the Walking Dead S01E01, men lell. Må tittes på ihvertfall :ustol:

  • Like 1
Skrevet

Nå kan man jo virkelig planlegge parallellt med Fear the Walking Dead :shifty: Har ikke fått sett første episoden enda, men den er visstnok ikke like skummel som the Walking Dead S01E01, men lell. Må tittes på ihvertfall :ustol:

kommer den på norsk tv? *vil se*

Skrevet

kommer den på norsk tv? *vil se*

HBO nordic, men utover det vet jeg ikke. Men dog, siden jeg har HBO nordic har jeg ikke undersøkt så mye :P

Skrevet

HBO nordic, men utover det vet jeg ikke. Men dog, siden jeg har HBO nordic har jeg ikke undersøkt så mye :P

Oh! Teste gratismnd da. Kommer ny episode hver uke?
Skrevet

Oh! Teste gratismnd da. Kommer ny episode hver uke?

Jepp, og tror ikke episodene forsvinner, så ville ventet litt sånn at du fikk sett et par :)

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...