Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva hadde du gjort ved zombieutbrudd?


Wednesday
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En god standard zombie: - kan ikke gjøre noe overnaturlig, som å f. eks være kjempesterk eller hoppe over ting - de kan subbe sakte bortover. Vil ha problemer med å komme seg over f. eks små gjerder

Noe sier meg at sonens unge damer først og fremst burde oppsøkt en duganes psykiater :lol:

Ja, men I Am Legend er jo bare fiksjon. Zombier er ikke sånn i virkeligheten.

Jeg syns det er TEIT når zombier plutselig kan klatre i taket eller blir supersmarte!

Hahaha :lol: "Jeg syns det er teit, lizm!" *fniiiis*

Samt, har man en mur rundt huset f.eks og skyter ned zombiene, så vil man få et problem fordi en dag er haugen av døde zombier så stor at de kommer til å gå over muren.

Dette er så hjernedødt! Like hjernedødt som zombier! Hahah, en hauv av døde zombier :lol:

(Bare så du vet det, så er jeg overtrøtt.. :P )

Jeg ville vært i den store yacthen min ute på sjøen, med egne livvakter som slo hode av zoombiene, også overlevde vi på fisk og tang! Kanskje vi reise rundt og kjøpte/stjal mat der det ikke var zoombier! :aww:

Carl spiller et zoombie spill hvor zoombiene kan løpe tre steg, så må de gå litt, så løper de 3 steg igjen :P Ekkelt når de plutselig kommer fort etter deg, så stopper, så fort, så stopper :lol: Også lager de så ekle lyder!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer VELDIG bra! :P

Så blir du ikke med å være supersmart zombie som jakter på soniser? :o Jeg passer nemlig mye bedre som slem mastermind enn sånn som klamrer seg til livet for enhver pris. :shifty:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skulle du etterhvert få bensin fra?

Tatt fra forlatte biler, veiene kommer jo til å være stappfulle av dem. Også hatt masse reserve på taket. Men kanskje campingbil er best her da, lastebiler bruker sikkert utrolig mye, pluss at de gjør det vanskelig komme frem med mange steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så blir du ikke med å være supersmart zombie som jakter på soniser? :o Jeg passer nemlig mye bedre som slem mastermind enn sånn som klamrer seg til livet for enhver pris. :shifty:

Tja, tror det skal mye til å beholde hjernevirksomheten etter du er død ;)

Tatt fra forlatte biler, veiene kommer jo til å være stappfulle av dem. Også hatt masse reserve på taket. Men kanskje campingbil er best her da, lastebiler bruker sikkert utrolig mye, pluss at de gjør det vanskelig komme frem med mange steder.

Ja, det kan jo gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så blir du ikke med å være supersmart zombie som jakter på soniser? :o Jeg passer nemlig mye bedre som slem mastermind enn sånn som klamrer seg til livet for enhver pris. :shifty:

Tja, tror det skal mye til å beholde hjernevirksomheten etter du er død ;)

Ja, så Rak vi er fortapt. Bare å innse ;)

Men hva skal til for å få kerta en zombie?

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra forlatte biler, veiene kommer jo til å være stappfulle av dem. Også hatt masse reserve på taket. Men kanskje campingbil er best her da, lastebiler bruker sikkert utrolig mye, pluss at de gjør det vanskelig komme frem med mange steder.

Man blir alltid drept når man stopper for å gjøre sånne ting.
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skyte eller stikke den i hodet. Det er det eneste som hjelper. Eventuelt kappe av hodet, men da kan hodet fortatt "leve".

Husker den første episoden av the walking dead, da vi så den på bildet. Det er ikke ofte jeg blir redd av å se på tv, men akkurat da skvatt jeg altså, det var bare så utrolig ubehagelig med det råtne mennesket som dro seg bortover, med manglende underkropp og tarmene hengene ut. Det er noe av det mest skremmende, tarmer som henger ut.

the-walking-dead-zombie.jpg

bedre bilde litt lenger ned her, men fikk ikke lov til å hotlinke.

http://www.highdefdi...ws.com/?p=59134

Ikke like skremmende som stillbilde da, men megaekkelt når det pågikk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tror det skal mye til å beholde hjernevirksomheten etter du er død ;)

Phøh, i I am legend så har ene zombien zombiehunder, så heldt dødt oppi der er det ikke, og jeg blir selvsagt en unik hybrid, full hjernekapasitet og kropp som virker. Noe annet ville jo vært teit.

(og om noe annet skjer så vet jeg jo ikke om det :lol: Behagelig utvei. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytevåpen har jo den ulempa at de bråker noe innmari. Tiltrekker seg alle andre zombiene i området. Armbrøst, pil og bue og andre mer stille våpen er lurere. Men litt vanskeligere å få tak i og lære å bruke kanskje :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytevåpen har jo den ulempa at de bråker noe innmari. Tiltrekker seg alle andre zombiene i området. Armbrøst, pil og bue og andre mer stille våpen er lurere. Men litt vanskeligere å få tak i og lære å bruke kanskje :P

Brannøks og machete! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeiNeiNei! Jeg skal redde Rak! ;)

Den er god, da får jeg prøve å redde mitt eget skinn da så jeg ikke blir helt looser her :P

Skytevåpen har jo den ulempa at de bråker noe innmari. Tiltrekker seg alle andre zombiene i området. Armbrøst, pil og bue og andre mer stille våpen er lurere. Men litt vanskeligere å få tak i og lære å bruke kanskje :P

Jeg utstyrer meg med lyd-dempende pistoler, lærdrakt som sitter støpt men er mykt så jeg kan smyge meg smidig som en lur rev innpå ondskapen. Så skyter jeg de en gang i hjertet og en gang midt mellom øynene bare for å ha gjort det.

Dør de da?

Jeg har også dolk og sverd i beltet mitt, så jeg kan stikke de tvers igjennom og kappe av de hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utstyrer meg med lyd-dempende pistoler, lærdrakt som sitter støpt men er mykt så jeg kan smyge meg smidig som en lur rev innpå ondskapen. Så skyter jeg de en gang i hjertet og en gang midt mellom øynene bare for å ha gjort det.

Dør de da?

Jeg har også dolk og sverd i beltet mitt, så jeg kan stikke de tvers igjennom og kappe av de hodet.

Du kan spare kula i hjertet, er bare hodet som gjelder.

Ellers synes jeg enkelte av dere er litt useriøse! :P Er ikke en tulletråd dette her!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utstyrer meg med lyd-dempende pistoler, lærdrakt som sitter støpt men er mykt så jeg kan smyge meg smidig som en lur rev innpå ondskapen. Så skyter jeg de en gang i hjertet og en gang midt mellom øynene bare for å ha gjort det.

Dør de da?

Jeg har også dolk og sverd i beltet mitt, så jeg kan stikke de tvers igjennom og kappe av de hodet.

De dør hvis du skyter mellom øynene, men det er ikke noen vits i med hjerte.

Men hvor får du tak i tingene da? Du må skrive det og, hvis ikke så er det ikke troverdig! ( :lol:)

De har pil og bue - opplegg i horten, så da burde jeg kanskje ta meg en tur ut dit og stjele litt før jeg drar ut til bastøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytevåpen er sikkert kjekt det, til du går tom for ammo! Hvor ville dere gått for å lete etter kuler? :P Noe som er langt og skarpt, eller spisst, det må være det beste. Så kan man drepe dem uten å måtte gå innenfor armrekkevidde. Man må inn til hjernen for å knerte dem :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at sonens unge damer først og fremst burde oppsøkt en duganes psykiater :lol: :lol:

:lol:

Du kan spare kula i hjertet, er bare hodet som gjelder.

Ellers synes jeg enkelte av dere er litt useriøse! :P Er ikke en tulletråd dette her!

Ja ok, jeg kan ingen ting om zombier nemlig. Men da gjør jeg det. Og jeg trodde det var tulletråd :icon_redface:

De dør hvis du skyter mellom øynene, men det er ikke noen vits i med hjerte.

Men hvor får du tak i tingene da? Du må skrive det og, hvis ikke så er det ikke troverdig! ( :lol:)

De har pil og bue - opplegg i horten, så da burde jeg kanskje ta meg en tur ut dit og stjele litt før jeg drar ut til bastøya.

Jeg er en naturens kvinne så jeg får bruke kniven jeg har fra før, sverd har faktisk en jeg kjenner. Eller kjente før, så jeg får kontakte han og høre om han fortsatt har den og ikke skal bruke den selv. Så har jeg skutt riktig nok bare med hagle på leirduer, men jeg får bare bruke den kunnskapen til å prøve å sikte meg inn på hodet. Klærne får jeg laget av dyr som jeg må først jakte på, spise maten (hyllene i butikkene blir vel tomme av de som prøver å overleve) og lage klærne til meg selv som kanskje er litt mer solide enn bomullsklær. Hvis ikke Bergans har en smidig løsning jeg kan bøffe fra butikken der ingen jobber lenger allikevel.

Jeg jobber sammen med en som er god på å skyte med pil og bue, og han kan lage. Så jeg hadde definitivt bedt han om hjelp.

Edit: Brødrene mine har begge hagler, så hvis de ev. ikke levde lenger så hadde jeg rappet dems. Men jeg ser helst at de levde og kunne beskytte meg med dem :P

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at sonens unge damer først og fremst burde oppsøkt en duganes psykiater :lol: :lol:

:lol: Meg ikke forstå. :blink:

Neida, kan man diskutere dette seriøst egentlig? Jeg hadde vel gjort alt jeg kunne for å beskytte meg og mine, men noen plan ved eventuelle katastrofer har jeg ikke. Kanskje pakke det jeg har og dra langt ut i skauen med bikkjer og hester kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Noe sier meg at sonens unge damer først og fremst burde oppsøkt en duganes psykiater :lol: :lol:

Nei det er bare du som er dårlig forberedt!

Begynt å røyke igjen. :aww:

Agree!

Ettersom jeg bor ved en militærbase og jeg litt skytekyndig så hadde jeg først og fremmst fått tak i en hel haug med våpen og ammo. Ambrøst o.l. kan jeg ikke noe om, så jeg hadde nok dauet på flekken siden jeg ikke kan skyte med det. Pakket alle kniver og andre ting. Brytt meg inn i lageret til forsvaret og pakket med meg all tørrmaten (evt XXL sitt lager like ved her, reiser ikke til Oslo for der er det jo kaos) og fått med meg masse tørrmat og utstyr derifra.

Fått tak i så mye medikamenter som mulig også hadde jeg kanskje funnet en venn, lært bikkjene rimelig fort å varsle på Zombier :P

Og rømt opp på dovre/finse e.l. med store åpene sletter, jaktet på vilt der og funnet en øde hytte langt inne på fjellet. Forhåpenligvis hadde jeg fått fred der ganske lenge, og evt brukt noen av de minene jeg også stjal fra forsvaret :lol:

Siri, du kan få lov til å være med. Willy kan vi bruke til å skremme slike levende uvedkommende inntrekkere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...