Gjest Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Zombie apocalypse has begun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 :|We are dooomed. Doooomed, I tell you! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Ja, der kan man se. Er derfor det er viktig å ha en plan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 JEG SKAL UT OG KJØPE GAFFATEIP OG HÅNDKLÆR I DAG. (Forøvrig: Håndklær er vanskelige å tygge gjennom, og gaffateip hjelper deg å feste håndklærne skikkelig til kroppen.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Du må aldri gå ut av huset uten håndkle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 Til tvilerne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 Hva jeg hadde gjort ved et zombieutbrudd? Sånn helt seriøst?? DØDD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 umbrella corp. har vel besvart den... og Silent Hill Hadde ikke den Dobermannen litt kort hals og litt lite hode. Dessuten er den kupert både her og der. Huffameg! Og den nederste ser jo ut som en skikkelig gatemix x eventyrblanding, kan noen fortelle meg hvilke raser som er blandet inn der, liksom?? Ser jo at det er Ulvehund, da (selvfølgelig) men den tunga er IKKE ulvehund! Så en Papillon med veldig lang tunge en gang, kan det være det?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Sender deg en PM, får ikke lov til å si det her tror jeg PM meg også! Vil også lese! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Nå er jo faktisk zombier omtrent iferd med å bli realitet, bare å google dopmiddelet Cloud Nine... Uff og huff! Edit: Her er linken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Alle tiders Forsterka Potetkanon i PVC og PP plast, Gis bort til spenna gærne! Utdrag fra annonseteksten: Dette er et ganske artig leketøy for de som liker sånt eller om det skulle bli en zombie invasjon ellernoe i den duren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Zombie-våpnet mitt ble ærbødigst reddet ned fra uthusveggen i krøderen og er nå i Drammen. Den skal gies bort til bestevenninen min og mannen hennes neste helg, siden de har bryllupsdag. De ble overlykkelige når jeg fortalte det og har lovt meg at jeg og Ask kan søke dekning i feriehuset dems ved et eventuelt zombie-utbrudd som takk. Jeg er så glad jeg har venner som forstår alvoret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daracia Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Jeg har alltid hatt lyst til å bygge en "panicfloor" under huset, der man kan overleve i flere år, med hele familien og dyra. Med toalett og dusj og vakumpakka matrasjoner, som eser opp når de kommer i kontakt med vann. Der skal være radio med inn og ut signaler, tv, og en god del skjermer som er koblet til div overvåkningskameraer rundt omkring, så man hele tiden vet hva som hender der ute. Alle tak, vegger og gulv er selvfølgelig heftig metall, og ugjennomtrengelig, og dyrene må selvsagt lære seg å gå på toalettet, som oss andre^^ Så må der være et hobbyrom, med alt fra bøker til data, så man har noe å bedrive tiden til, så man ikke blir gal hele gjengen. Denne etasjen kan selvfølgelig også brukes ved jordskjelv og andre naturkatastrofer. Så er der en knapp man kan trykke på, som avløser en lyd laaaangt unna, så hvis jeg ser for mye aktivitet rundt eiendommen fra kameraene, trykker man på knappen for å lede zombisene bort. Og ikke minst: masse sjokolade og en del treningsapparat kanskje? Zombier er en av mine største frykter, noe som jeg vet er urteit:p Men ja, har tenkt mye på dette, men ingen vil støtte meg så jeg får bygget etasjen min! De kommer til å angre! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 http://www.dagbladet.no/2012/06/21/nyheter/usa/vapen/22230516/ tar en sånn en jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 http://www.dagbladet...vapen/22230516/ tar en sånn en jeg. En til meg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 http://www.dagbladet...vapen/22230516/ tar en sånn en jeg. *bestiller to* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillelerh Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Ta med seg hagle og rifle, sanke sammen alt av ammo, rane en Jakt og Friluft's butikk i nærheten for mer ammo. Så tatt med seg jervenduken og reist rundt mest mulig. Leve av det naturen gir og det jeg kan ranske sammen på frarømte gårder og bygninger! Litt Lars Monsen Zombie Version. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 http://www.mapofthedead.com/ Dersom noen fortsatt ikke har planen klar! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2015 Skal til Las Vegas om noen uker, så jeg kan øve meg https://www.facebook.com/CombatZonePaintballandTheZombieApocExperience?ref=hl(finnes hauger av forskjellig, også en du får bruke ekte skytevåpen på papirzombier ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Zombievåpenet mitt er stjålet !!! :o Noen drittunger brøyt seg inn og gjorde herværk i sverigehuset til venninna mi, og de stjal Zombievåpenet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Nå kan man jo virkelig planlegge parallellt med Fear the Walking Dead Har ikke fått sett første episoden enda, men den er visstnok ikke like skummel som the Walking Dead S01E01, men lell. Må tittes på ihvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Nå kan man jo virkelig planlegge parallellt med Fear the Walking Dead Har ikke fått sett første episoden enda, men den er visstnok ikke like skummel som the Walking Dead S01E01, men lell. Må tittes på ihvertfall kommer den på norsk tv? *vil se* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 kommer den på norsk tv? *vil se* HBO nordic, men utover det vet jeg ikke. Men dog, siden jeg har HBO nordic har jeg ikke undersøkt så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 HBO nordic, men utover det vet jeg ikke. Men dog, siden jeg har HBO nordic har jeg ikke undersøkt så mye Oh! Teste gratismnd da. Kommer ny episode hver uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts