xxx12345 Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 30. juni - 1. juli på Leangen Hvem kommer? Smula jakter fremdeles på storcertet, og vi skal i ilden for finske Tapio Eerola. Har stilt for ham en gang før med C, som fikk på kritikken at hun var for kort, så dette blir spennende Siter
Stine Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Vi skal Drar opp med vogna på Fredag og drar ned igjen på Mandag (skal stille på NTK og) Husker ikke hvem dommer det er Siter
Ingvild Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Geo har nettopp fylt fire måneder da, så vi kommer for å miljøtrene litt i alle fall en av dagene. Siter
Siri Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Vi skal visst dit også, vi... Det passet bra å ta turen opp samtidig som jeg da kan levere Babs hos pappa som skal passe henne i sommer mens jeg driver med litt ymse aktiviteter sammen med Willy . Siter
ingerlise Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Stiller nisha, Rui Oliveira, Portugal er dommer. Siter
Angilja Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Regner med jeg kommer med 2-3-4 samojeder. Må tenke litt på den. Fenris - hovawart- tror jeg blir hjemme i år. Han har fått flat rød av den dommeren før, selv om han har blitt litt bedre på de punktene han fikk kritikk for når vi stillte hos den dommeren for 4 år siden, så, neeeh.. tror ikke det blir Nkk Trondheim for Fenris i år. Dessuten holder det i massevis for meg å tilbringe en dag på utstilling Siter
Shlush Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Jeg skal nok ivei ja Både LP og utstilling tenker jeg! Siter
Anita F Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Lego har nettopp fylt 6mnd og stiller i valpeklasse Og så er det spanielspesial på søndag som vi skal delta på Siter
Aslan Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Har lit lyst, men vet ikke om jeg tør Får så om jeg tar meg råd til denne eller Oppdalsutstillinga, dette koster jo penger, dette! :/ Siter
xxx12345 Skrevet 18. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Klart du tør, gikk jo så fint sist Siter
Aslan Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Klart du tør, gikk jo så fint sist Mest penger det går på, da. Jeg er jo fattig student! Legger med en link til dommerlister jeg, om det skulle være flere enn meg som tenker på sånt Siter
Monica123 Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Tja dommerene er ukjente for min del,men hvis Tindra har pels så tar vi turen regner jeg med..Men må nesten gamble litt da skjønner jeg siden første frist snart går ut hjelp Siter
Symra&Pippin Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Vi skal ikke stille. Kjenner dommeren så godt at det blir skikkelig pinlig hvis hun gir Symra en gul en. (Fleiper litt her nå, men den som kun tar fleip som fleip osv.) Kommer selvfølgelig for å heie på dere andre! Siter
Monab88 Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Jeg kommer så klart! (Med mindre jeg blir liggende med lungebetennelse som i fjor...) Melder på begge mine, og i tillegg kommer Fredrik, Gross og Jäger oppover! Jäger er gammel nok til å stille på valpeshowet på NKK'en, og i tillegg har vi rasespesial på søndag. Gleder meg! 1 Siter
ToneS Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Jeg kommer! (Hvorfor i alle har jeg fått for meg at det var 6-7juli..? ) Vet ikke helt hva jeg skal enda, om det blir så jeg er skriver i år igjen eller ikke. Tar i allefall med kamera og kanskje en hund eller to Siter
Cloudberry Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Hvor finner dere dommerlistene? Vi har lyst å komme, trodde som Tone at det var helga etter, og da er vi bortreist. Antar vi melder på, men ser an min egen form og hvordan lille frøkna ter seg før vi bestemmer oss for å komme Siter
Aslan Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Mest penger det går på, da. Jeg er jo fattig student! Legger med en link til dommerlister jeg, om det skulle være flere enn meg som tenker på sånt Hvor finner dere dommerlistene? Vi har lyst å komme, trodde som Tone at det var helga etter, og da er vi bortreist. Antar vi melder på, men ser an min egen form og hvordan lille frøkna ter seg før vi bestemmer oss for å komme Siter
Cloudberry Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Kan jeg skylde på pre-ammetåke? 1 Siter
rottmaneier Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Vi kommer Stiller iallefall 2, så får vi se om nr. 3 blir med som heiagjeng Siter
Guest Dratini Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 30. juni - 1. juli på Leangen Hvem kommer? Smula jakter fremdeles på storcertet, og vi skal i ilden for finske Tapio Eerola. Har stilt for ham en gang før med C, som fikk på kritikken at hun var for kort, så dette blir spennende Jeg skulle ønske at Tapio Eerola hadde dømt hoffene jeg Han er spesial dommer (og mangeårig oppdretter av rasen) og jeg vet at han liker den type hunder som vi har (og som kommer fra oss). Istedet har vi fått en dommer som jeg har stillt Amy og Odin for tidligere (så de utgår med høye kneløft), Zuma stiller nok, siden dette mest sannsynlig blir vår eneste utstilling i år (hvis jeg ikke vinner masse, masse, masse penger i lotto e.l.). Zira stiller vel ikke (mangler storcert, men har fått dårlig premiering fra dommeren tidligere). Regner med jeg kommer med 2-3-4 samojeder. Må tenke litt på den. Fenris - hovawart- tror jeg blir hjemme i år. Han har fått flat rød av den dommeren før, selv om han har blitt litt bedre på de punktene han fikk kritikk for når vi stillte hos den dommeren for 4 år siden, så, neeeh.. tror ikke det blir Nkk Trondheim for Fenris i år. Dessuten holder det i massevis for meg å tilbringe en dag på utstilling Ingen Fenris i år heller Har jo nesten blitt en tradisjon at han og Zuma konkurrerer om BIR/BIM jo Ellers så er det jo megateit at NKK ikke klarer å sette opp Tapio Eerola som dommer for hoffene da, men en schäferdommer istedet Siter
SD Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Jeg skal stille Nomi. Vi jakter også storcert Siter
Recommended Posts