SusanneL Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 11 stk Takker - det var faktisk fler enn jeg trodde skulle komme... Norges mest aktive oppdretter/utstiller som dommer og hun bor jo i Trøndelag, så de aller, aller fleste beardiser i området er jo eget oppdrett (og stiller derfor ikke, selvagt). Dumt når de setter opp en lokal oppdretter til å dømme en så liten rase, men, men. Håper hun fikk bra antall sheltier, da (mener å huske at hun skulle dømme de også). Susanne Siter
SaraS Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 Takker - det var faktisk fler enn jeg trodde skulle komme... Norges mest aktive oppdretter/utstiller som dommer og hun bor jo i Trøndelag, så de aller, aller fleste beardiser i området er jo eget oppdrett (og stiller derfor ikke, selvagt). Dumt når de setter opp en lokal oppdretter til å dømme en så liten rase, men, men. Håper hun fikk bra antall sheltier, da (mener å huske at hun skulle dømme de også). Susanne Skal du stille? Det var vel en del svensker i fjor var det ikke? Kanskje det er de som kommer nå også. Siter
Monica123 Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 30 sheltie(det er lite til og være Trondheim faktisk) og 17 lundehunder(det er faktisk veldig mange har aldri opplevd det før) Siter
WheatenMali Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 13 wheatens, det er jo kjempe få! Men er det noen som har plass til meg og to wheatens fra oslo området og opp dit? Eventuelt ned! Så tar vi fly/tog en av veiene.. Siter
HHC Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 En liten tankevekker for NKK, for det er kun 1 hoffe som stiller... :rolleyes2: Det er ikke en tankevekker for NKK når raser som kan ha opp mot 100 individer har 30-40 påmeldte - så tror desverre de driter i en såpass liten rase... Siter
SusanneL Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Skrevet 18. Juni 2012 Skal du stille? Det var vel en del svensker i fjor var det ikke? Kanskje det er de som kommer nå også. Nei - jeg stiller i Danmark den helgen - har ikke noe å hente med verken beardis eller boston i Norge akkurat nå (mer spenning i DK). Ja, mistenker noen svensker skal opp-/bortover.. Susanne Siter
WheatenMali Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Skrevet 27. Juni 2012 Finnes det et hotell som er i gåavstand til utstillingen?? Det spøker litt for reise og bo følget mitt, og da er jeg uten bil i trondheim med to hunder på lørdag Siter
Trouble Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Skrevet 27. Juni 2012 Husk å ta med klær som passer til litt regnvær :-P det er meldt litt regn.. Siter
Trouble Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Noen som vet når de er ferdige med å sette opp ringene? Siter
xxx12345 Skrevet 29. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Finnes det et hotell som er i gåavstand til utstillingen?? Det spøker litt for reise og bo følget mitt, og da er jeg uten bil i trondheim med to hunder på lørdag Ingen hoteller i nærheten, men om det ikke ordner seg på annet vis så kan du kræsje her (om du tåler litt rot, huset står litt på hodet om dagen). Da kan jeg svippe deg bort på søndag - om jeg skal selv avhenger av været 1 Siter
Recommended Posts