Cloudberry Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Nå er Uva også påmeldt, så får vi se når tiden kommer om vi faktisk stiller. Husk at det er frist idag folkens! Siter
Monica123 Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Ops da var vi meldt på 2 min før ordinær frist gikk ut Siter
Kaja Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Ops da var vi meldt på 2 min før ordinær frist gikk ut Ordna skyss/bil da? Jeg gleder meg altså Tre hunder og stille, blir kanon Siter
Aslan Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Droppes her, men kommer kanskje og titter på om været er greit! Vi har spesial samme helga, og prioriterer heller den Siter
Monica123 Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Ordna skyss/bil da? Jeg gleder meg altså Tre hunder og stille, blir kanon Niks fant ikke en stor nok bil så jeg sitter på med Lars som har collie 1 Siter
Synnikken Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Har visst med en Papillon og plutselig Siter
Krelise Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Fikk meldt på rett før ordinær frist gikk ut, takket være at Malinck nevnte det i AN Hadde jo glemt hele greia jeg. 1 Siter
Guest LXT Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Sandra og jeg vurderer det sterkt! Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Når går den forlengede fristen ut? Blaze ser ut til å beholde pelsen sin og eg vurderer en tur opp Siter
Monica123 Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Siste påmeldings frist er 11 juni står det på sida til Nkk 1 Siter
rottmaneier Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 hvor hen i trondheim er denne utstillinga egentlig? Tenker bare på hvor vi skal overnatte Siter
Synnikken Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 hvor hen i trondheim er denne utstillinga egentlig? Tenker bare på hvor vi skal overnatte Travbanen mener jeg? Siter
rottmaneier Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Travbanen mener jeg? Leangen travbane evt. da? Siter
Ingvild Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Leangen travbane evt. da? Ja. På E6 går det raskt uansett hvilken vei du kommer fra. Campingplasser finnes bare sør og nord for byen, og da er det hipp som happ egentlig - men kommer du sørfra er det jo greit å slippe å kjøre gjennom byen, kanskje. Siter
rottmaneier Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Ja. På E6 går det raskt uansett hvilken vei du kommer fra. Campingplasser finnes bare sør og nord for byen, og da er det hipp som happ egentlig - men kommer du sørfra er det jo greit å slippe å kjøre gjennom byen, kanskje. Takk takk Blir mest sannsynlig hotell. Siter
Synnikken Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Har Trondheim flere travbaner altså? Da lærte jeg noe nytt idag! Siter
Ingvild Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Takk takk Blir mest sannsynlig hotell. Åja! Det er stort sett bare hoteller i sentrumsområdet, men f.eks. Scandic Solsiden er veldig kurant, og har ok beliggenhet enten dere kjører eller er avhengig av buss. Har Trondheim flere travbaner altså? Da lærte jeg noe nytt idag! Hehe nei, måtte bare bekrefte at det var Leangen. 1 Siter
pippin Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Åh, synd jeg ikke er i Trondheim da.. Det var så koselig å gå rundt å se ifjor! Siter
rottmaneier Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Har Trondheim flere travbaner altså? Da lærte jeg noe nytt idag! Heihei! Jeg er ikke kjent i Trondheim ok? Så da måtte jeg jo spørre da! Åja! Det er stort sett bare hoteller i sentrumsområdet, men f.eks. Scandic Solsiden er veldig kurant, og har ok beliggenhet enten dere kjører eller er avhengig av buss. Takk for tips Siter
Guest Dratini Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Sånn som det ser ut akkurat nå skal jeg stille Zuma på lørdag og være skriver på søndag Så om noen skal stille for Laurent Pichard ser det ut som om det blir meg som skal skrive (95% sikkert pr nå). Siter
Synnikken Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Jeg har ikke vært på denne utstillingen siden 2008, hvordan er plassen? Er det god plass rundt ringene liksom ? Siter
xxx12345 Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Jeg synes det er greit med plass rundt ringene som sådan, men fullt blir det lell med alle teltene osv. Veldig gode parkeringsforhold da. Siter
WheatenMali Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 vurderer frem og tilbake.. melde på, eller ikke melde på.. 1 Siter
Recommended Posts