Guest Michellus Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Dark Souls er sadisme satt i system. Selv spiller jeg fortsatt TES:O, samt også Sims 4. :lol: This made my day Hvordan synes du Sims 4 er i forhold til Sims 3? Har liksom hørt så mye forskjellig at jeg egentlig ikke vet om jeg vil ha det lenger. -- I dag kjøpte vi Dark Souls 2 + DLC til Dark Souls. Fordi sadismen i Dark Souls ikke var nok Siter
Tekopp Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg arvet nylig en xbox 360, så jeg endelig får spilt mer assasins creed Startet på nr 3 nå, og savner Ezio litt... Siter
Guest Michellus Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Ugh.. 50 GB er installasjonsfilen til GTA V.. Blæh. Siter
Mackenzie Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Spiller mest på pc. Eller, mac da. Rett og slett av den enkle grunn at jeg ikke har noen spillkonsollet akkurat nå. Skal kjøpe Xbox eller Playstation etterhvert som huset blir ferdig, men har ikke bestemt meg for hvilken ennå. Til pc elsker jeg Fable! Det er barndomsminner, det. GTA er også herlig, også har jeg mine perioder med Sims. Ellers har det gått mye tid til Nintendo DS, og pokemonspill har vært tingen der. Kjøpte meg ny DS3 i USA, men glemte å tenke på at spillene man kjøper i Europa ikke er kompatible med denne, så derfor er jo den helt ubrukelig nå Siter
HeleneFS Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 The sims!!! Har spilt siden 1999/2000... har faktisk ikke kjøpt fireren enda for jeg kjøpte to tilleggspakker til treeren i sommer og holder fortsatt på med de. Siter
Guest irKaroline Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 I dag kommer Dragon Age Inquisition!! Flere som e klare for det? Jeg HATET Dragon Age 2, så jeg håper håper håper dette er bedre med dypere karakterer! Vi har kjøpt PS4, og hittill har vi bare et spill på den, Shadow of Mordor, og det synes jeg ser litt komplisert ut, så jeg har holdt meg på tilskuerbenken så langt. Nå gleder jeg meg til å få den testet ut! Siter
Guest Michellus Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 I dag kommer Dragon Age Inquisition! Flere som e klare for det? Jeg HATET Dragon Age 2, så jeg håper håper håper dette er bedre med dypere karakterer! Vi har kjøpt PS4, og hittill har vi bare et spill på den, Shadow of Mordor, og det synes jeg ser litt komplisert ut, så jeg har holdt meg på tilskuerbenken så langt. Nå gleder jeg meg til å få den testet ut! HELLZ YEAH! :D Downloading as we speak! Vi har også Shadow of Mordor, dog er det sambis som spiller det mest. Ser veldig morsomt ut, veldig typ sneaky sneak spill a la Assassin's Creed, men samtidig ikke helt der heller. Ellers venter jeg på Bloodborne. Noen andre som gjør det? @HeleneFS Jeg har 4'ern! På mange måter minner det meg om 2'ern egentlig. Jeg har litt blanda følelser rundt spillet merker jeg. Det er både bedre på noen områder, men samtidig verre på andre områder. Siter
Guest Michellus Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Oh heeeeeeeeeeell yeeeeeeeeeeeeeah! Siter
Guest Michellus Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Sånn by the way, dere. Om noen liker uventa jumpscare-spill, så kan jeg anbefale Five Nights at Freddy's og Five Nights at Freddy's 2 Siter
Aussieglis Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Skrevet 11. Mai 2015 Hva spiller folket for tiden? Jeg spiller Cities Skylines når jeg vil slappe av og kose meg, også spiller jeg GTA V på PC når jeg kjeder meg med Cities og vil ha action Om noen spiller online så legg meg gjerne til: Annik1s Ellers satt jeg en time i morges og knotet med driverne til skjermkortet mitt.. Har vært plaget av og på med det helt siden jeg kjøpte det, men etter å ha prøvd meg på de nyere driverne i det siste tok det helt kaka og jeg fikk black screens i tide og utide. Aldri i spill, men når man sitter i chrome og leser liksom.. Helt snålt. Etter masse googling troooor jeg at jeg fikk ordnet det, for nå kjører jeg beta driveren til AMD som de slapp spesielt for GTA... Og dataen har ikke kræsja en eneste gang enda *krysser labbene for at det holder seg slik* Siter
Ozzy Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Skrevet 11. Mai 2015 Spiller Diablo 3. Er egentlig ikke så glad i spill, men samboeren spiller det mye så jeg begynte så vi kunne spille sammen. Ålreit tidsfordriv Siter
WelshenNemi Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Skrevet 11. Mai 2015 Akkurat nå holder jeg på med Skyrim. Fikk pc av kjæresten forrige helg, så er ikke komt så langt enda ? Siter
Tekopp Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Skrevet 11. Mai 2015 "Assasins creed: black flag" savner Ezio og tilogmed Connor faktisk. Og det er superknot å navigere det j**** skipet Har sjukt lyst til å starte på Assasins creed Unity heller, mer sniking og mindre skip, men usikker på om det "ødelegger" å hoppe over ett spill i serien. Siter
Aussieglis Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Skrevet 24. Juni 2015 Noen som spiller Smite? LoL? Har akkurat blitt bitt av MOBA-sjangeren og det hadde vært veldig kult å hatt noen norske på vennelista Jeg er veldig n000000b da! Level 5 i Smite og 2 i LoL Men som man koser seg! Det er jo sååå belønnende hele tiden! Siter
Aussieglis Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Ingen som spiller League Of Legends? Lvl 11 her nå, og dillaen vokser seg bare større og større Ellers har jeg nytt skjermkort på tur i posten! Geforce 980. Siter
bernertryne Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Guild wars 2 Det kombinerer alle mine favoritting, som: vakre & fascinerende stederer å utforske, jeg kan spille som en menneskelig salat, mye character customization, armor customization og farging, plattformhopping/jumping puzzles, og det viktigste: morsomme /dance emotes :bananas:Det eneste jeg misliker er at det finnes huler og underwater combat 1 Siter
Tekopp Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Jeg har så utrolig lyst til å spille "Witcher 3", problemet er at da må jeg oppgradere til xbox one... argh! Siter
Eplefe Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Jeg spiller the Witcher. For fjerde gang nå, og kommer sikkert til å spille enda en gang når New game + kommer. Ellers... Arkham Knight. Mortal Kombat X. Yoshi's Woolly World og Kirby and the rainbow paintbrush. Splatoon. Mario Kart 8. Venter utålmodig på Tekken. Siter
Tekopp Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Jeg spiller the Witcher. For fjerde gang nå, og kommer sikkert til å spille enda en gang når New game + kommer. Ellers... Arkham Knight. Mortal Kombat X. Yoshi's Woolly World og Kirby and the rainbow paintbrush. Splatoon. Mario Kart 8. Venter utålmodig på Tekken. Hvilken witcher spiller du? (1, 2 eller 3?) Siter
Eplefe Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Hvilken witcher spiller du? (1, 2 eller 3?)3! Har spilt på Story og Sword og Deathmarch og Så Story and Sword igjen. Veldig gøy! Siter
Tekopp Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 3! Har spilt på Story og Sword og Deathmarch og Så Story and Sword igjen. Veldig gøy! Går ut i fra at du gleder deg til expansionpakkene da Siter
Eplefe Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Går ut i fra at du gleder deg til expansionpakkene da Absolutt! Blir gøy å se Toussaint! Bare håper det fortsatt er lenge til eksamen når de kommer. Siter
Gjest Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 Spilte nettopp gjennom Bioshock:infinite - herregud så bra det var! Shait altså!!! Noen tips til hva jeg burde gå videre med? Far Cry 4? Siter
Recommended Posts