Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvaslags ps3/xbox/pc-spill spiller du?


Balrog
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Dark Souls er sadisme satt i system. :P

Selv spiller jeg fortsatt TES:O, samt også Sims 4.

:lol: :lol: This made my day :D

Hvordan synes du Sims 4 er i forhold til Sims 3? Har liksom hørt så mye forskjellig at jeg egentlig ikke vet om jeg vil ha det lenger.

--

I dag kjøpte vi Dark Souls 2 + DLC til Dark Souls. Fordi sadismen i Dark Souls ikke var nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I love me some red dead redemption (på ps3). Er en slik tråd her ett eller annet sted, med anbefalinger. Skal se om jeg finner. edit: http://hundesonen.no/forum/topic/52122-spill-tips-til-bra-og-adva

De jeg spiller til vanlig: World of Warcraft - Spiller på Kazzak EU, horde (pandaria snart ) Diablo 3 Starcraft 2 Hele Anno serien (mest 1404 Venice og siste selvom den var litt annerledes enn de

Så kjekt! Mange med spillinteresse ser jeg Noen som har prøvd League of Legends? Vurderer å begynne med det, hehe Diablo 3 gleder jeg meg til å prøve! Må dessverre vente litt, da jeg ikke har pc s

  • 1 month later...

Spiller mest på pc. Eller, mac da. Rett og slett av den enkle grunn at jeg ikke har noen spillkonsollet akkurat nå. Skal kjøpe Xbox eller Playstation etterhvert som huset blir ferdig, men har ikke bestemt meg for hvilken ennå.

Til pc elsker jeg Fable! Det er barndomsminner, det. GTA er også herlig, også har jeg mine perioder med Sims.

Ellers har det gått mye tid til Nintendo DS, og pokemonspill har vært tingen der. Kjøpte meg ny DS3 i USA, men glemte å tenke på at spillene man kjøper i Europa ikke er kompatible med denne, så derfor er jo den helt ubrukelig nå :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest irKaroline

I dag kommer Dragon Age Inquisition!! :frantics:

Flere som e klare for det? Jeg HATET Dragon Age 2, så jeg håper håper håper dette er bedre med dypere karakterer!

Vi har kjøpt PS4, og hittill har vi bare et spill på den, Shadow of Mordor, og det synes jeg ser litt komplisert ut, så jeg har holdt meg på tilskuerbenken så langt. Nå gleder jeg meg til å få den testet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

I dag kommer Dragon Age Inquisition! :frantics:

Flere som e klare for det? Jeg HATET Dragon Age 2, så jeg håper håper håper dette er bedre med dypere karakterer!

Vi har kjøpt PS4, og hittill har vi bare et spill på den, Shadow of Mordor, og det synes jeg ser litt komplisert ut, så jeg har holdt meg på tilskuerbenken så langt. Nå gleder jeg meg til å få den testet ut!

HELLZ YEAH! :D :D Downloading as we speak!

Vi har også Shadow of Mordor, dog er det sambis som spiller det mest. Ser veldig morsomt ut, veldig typ sneaky sneak spill a la Assassin's Creed, men samtidig ikke helt der heller.

Ellers venter jeg på Bloodborne. Noen andre som gjør det?

@HeleneFS Jeg har 4'ern! På mange måter minner det meg om 2'ern egentlig. Jeg har litt blanda følelser rundt spillet merker jeg. Det er både bedre på noen områder, men samtidig verre på andre områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hva spiller folket for tiden? :)

Jeg spiller Cities Skylines når jeg vil slappe av og kose meg, også spiller jeg GTA V på PC når jeg kjeder meg med Cities og vil ha action :lol: Om noen spiller online så legg meg gjerne til: Annik1s

Ellers satt jeg en time i morges og knotet med driverne til skjermkortet mitt.. Har vært plaget av og på med det helt siden jeg kjøpte det, men etter å ha prøvd meg på de nyere driverne i det siste tok det helt kaka og jeg fikk black screens i tide og utide. Aldri i spill, men når man sitter i chrome og leser liksom.. Helt snålt. Etter masse googling troooor jeg at jeg fikk ordnet det, for nå kjører jeg beta driveren til AMD som de slapp spesielt for GTA... Og dataen har ikke kræsja en eneste gang enda :D *krysser labbene for at det holder seg slik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Assasins creed: black flag" savner Ezio og tilogmed Connor faktisk. Og det er superknot å navigere det j**** skipet :twisted:

Har sjukt lyst til å starte på Assasins creed Unity heller, mer sniking og mindre skip, men usikker på om det "ødelegger" å hoppe over ett spill i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen som spiller Smite? LoL? Har akkurat blitt bitt av MOBA-sjangeren og det hadde vært veldig kult å hatt noen norske på vennelista :) Jeg er veldig n000000b da! Level 5 i Smite og 2 i LoL :lol: Men som man koser seg! Det er jo sååå belønnende hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Guild wars 2 :cool: Det kombinerer alle mine favoritting, som: vakre & fascinerende stederer å utforske, jeg kan spille som en menneskelig salat, mye character customization, armor customization og farging, plattformhopping/jumping puzzles, og det viktigste: morsomme /dance emotes :bananas:Det eneste jeg misliker er at det finnes huler og underwater combat :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller the Witcher. For fjerde gang nå, og kommer sikkert til å spille enda en gang når New game + kommer. Ellers... Arkham Knight. Mortal Kombat X. Yoshi's Woolly World og Kirby and the rainbow paintbrush. Splatoon. Mario Kart 8. Venter utålmodig på Tekken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller the Witcher. For fjerde gang nå, og kommer sikkert til å spille enda en gang når New game + kommer. Ellers... Arkham Knight. Mortal Kombat X. Yoshi's Woolly World og Kirby and the rainbow paintbrush. Splatoon. Mario Kart 8. Venter utålmodig på Tekken. :P

Hvilken witcher spiller du? (1, 2 eller 3?)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...