Teserere Skrevet 14. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2016 Luna ser kjempefin ut nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 14. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2016 26 minutter siden, Teserere skrev: Luna ser kjempefin ut nå Takk Fortsatt litt flesk, men det får bare være. Er ikke usunt lengre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2016 Ja, syns også hun ser fin ut nå! Hvertfall mer dratt opp i buken enn hun har vært, det er jo ikke så lenge siden jeg så henne heller . Hun må jo ikke være like rippa som en bullehund . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2016 Fra 17. mai. Hun er en god vakthund. Hopper mens hun hyler Et rørende øyeblikk. Deler leke <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2016 Høye nivåer av derp . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2016 Akkurat nå, Mirai skrev: Høye nivåer av derp . Eller ponni mista tanna si har hun blitt helt ekstrem på grimaser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2016 Luna er i fin form nå altså! Og den rådyrrumpa hennes er så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 4. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2016 5 timer siden, Teserere skrev: Luna er i fin form nå altså! Og den rådyrrumpa hennes er så søt Takk! Jeg har vel egentlig fortsatt å slanke henne litt selv om jeg sa jeg var lei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Gammel tråd, mange bilder som ikke fungerer, men pytt pytt! Vi fortsetter! Lille ponni ble avlivet i fjor sommer. Hun var nesten blind og det gikk ikke så bra. Savner henne hver dag. Luna har virkelig blomstret alene. Ponni krevde mye og jeg ser nå at hun har nok blitt litt "glemt". Det tok tid, men nå føler jeg vi har en godt bånd. Hun har blitt utrolig rolig og trygg, men har sine greier som alle andre. Jeg merker nesten ikke at jeg har hund inne og på tur. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Jeg hadde egentlig planlagt ny hund neste år, men plutselig passet det utrolig godt. Jeg har kjøpt meg en podengo portuges som jeg henter neste uke. Tellus. Det blir veldig spennende for oss begge da jeg ikke har hatt valp på 9 år. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 De to kommer til å bli et radarpar! Gleder meg til å se Tellus vokse opp, han er jo så kul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Akkurat nå, Teserere skrev: De to kommer til å bli et radarpar! Gleder meg til å se Tellus vokse opp, han er jo så kul! Ja! Det tror jeg også! Han må bare bli litt større først. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Blir spennende!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2017 Gratulerer! Var veldig søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2017 Gratulerer med valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Da var han hjemme! Bilturen hjem gikk som en drøm. Men én gang vi kom inn døra måtte luna på do så han fikk seg en liten tur på armen. Litt skummelt. Fikk hilse på naboen med unge bittelitt. Pus er utrolig spennende og Luna skal stå inntil meg hele tiden. Noen er litt sjalu på oppmerksomhet allerede. [emoji16]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Håper disse fungerer! http://cloud.tapatalk.com/s/595d427d0b703/received_10159000910615054.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/595d428c89580/Snapchat-2129336670.mp4Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 De fungerer! Kjempesøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Dritsøt! Er Luna litt interessert eller bare sjalu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Ser ikke bilder på nettleser Eller funka måtte bare trykke på linken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Planen var at luna skulle sove i den andre sofaen og Tellus i grinda. Men hvor skal jeg sove...Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ebbe Skrevet 5. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2017 Så herlige ❤️ Håper natten går bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Oioi, hadde ikke fått med meg denne. Gratulere sååå mye med herlig sjarmør Gi Luna en klem fra oss 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Oioi, hadde ikke fått med meg denne. Gratulere sååå mye med herlig sjarmør:wub: Gi Luna en klem fra oss Takk! Foreløpig bare sover og piper han [emoji173]️Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 6. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2017 Farlig søt Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts