SiriEveline Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Så flinke dere er! Og JeanetteH, det er bare å skryte av seg selv her Syntes flere og flere blir aktive her inne! Nå har jeg tatt en litt annerledes styrketrening idag, nemlig rydde i klubbhengeren. Nok av tunge ting som skulle ut og inn igjen. Men jeg må virkelig ta meg selv i nakken å komme meg tilbake på treningsstudio for litt ordentlig strukturert styrke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Har trent hver dag siden fredag . Fredag: 30 min spinning Lørdag: styrke Søndag: jogget ute, 6,2km Mandag: styrke + 30 min spinning Tirsdag: styrke Onsdag: styrke Tviholder på sommerformen . I morgen skal jeg trene bein med lillebroren til ei venninne. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Lige knap 3km på rulleski... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Har trent hver dag siden fredag . Fredag: 30 min spinning Lørdag: styrke Søndag: jogget ute, 6,2km Mandag: styrke + 30 min spinning Tirsdag: styrke Onsdag: styrke Tviholder på sommerformen . I morgen skal jeg trene bein med lillebroren til ei venninne. Kjekt å se at ting går bedre, you go girl!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Hatt en god uke fra onsdag til onsdag har syklet/gått 132 km 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Intervall igjen idag, 8x1 min. Forbedret tiden ørelittegranne fra sist intervalltrening. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Ned hoppbakken, opp hoppbakken. Kjøre hjem. Gå til kiwi, gå hjem. Dagens trening, ha ha 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Trent bein på Spenst idag . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Teserere, er et en app du bruger til at komme i løbeform? Og hvis det er, hvad hedder den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Teserere, er et en app du bruger til at komme i løbeform? Og hvis det er, hvad hedder den? Teserere kan sikkert korrigere om jeg tar feil, men tror det er Runkeeper. Bruker ihvertfall den selv, og tenkte å prøve et av treningsprogrammene nå fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Teserere, er et en app du bruger til at komme i løbeform? Og hvis det er, hvad hedder den? Jepp, SE har rett jeg bruker RunKeeper Der er det flust av løpeprogrammer og velge mellom, jeg har valgt en av de letteste for nybegynnere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jepp, SE har rett jeg bruker RunKeeper Der er det flust av løpeprogrammer og velge mellom, jeg har valgt en av de letteste for nybegynnere Du er rigtig glad for den, ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Du er rigtig glad for den, ikke? Jeg elsker den, og helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde klart å jogge uten den Det er utrolig motiverende å ha "noen" som sier ifra når du skal trene, og hva du skal gjøre, og i tillegg så ser man fremgang! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg elsker den, og helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde klart å jogge uten den Det er utrolig motiverende å ha "noen" som sier ifra når du skal trene, og hva du skal gjøre, og i tillegg så ser man fremgang! Kul! Det får jeg prøve i morgen... Hvor langt skal man løbe den første dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Kul! Det får jeg prøve i morgen... Hvor langt skal man løbe den første dag? Jeg har valgt et 8 ukers program hvor målet er å klare å løpe 5 km Første økt er sakte jogging/gåing på 2,4 km 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 IW: Jeg jobber jo på treningssenter nå, og trener en del der, har fått vekk litt mage(har ikke mye), men sliter virkelig med "løse "feite"" lår. Har du noen tips til hvordan jeg kan jobbe med dem? Jeg tar en del knebøy, utfall med vekter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg har valgt et 8 ukers program hvor målet er å klare å løpe 5 km Første økt er sakte jogging/gåing på 2,4 km Det tror jeg vil være et godt sted for mig at starte.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Idag klatre jeg 5x90 kg i markløft, woho! .. og nå har jeg og sambo et veddemål med noen venner. Den som har best mage 15. juli får 100 kr av alle de andre, og kake, hahaha... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Vært lat i dag og stort sett bare lagt på sofaen og gått tur med hunder. For å sparke meg selv bak har jeg bestilt styrketime sammen med en treningsvenninne i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Registrert meg og skal teste runkeepers løpeprogram som heter run 4 fat loss i åtte uker. Mulig det blir for hardt, men tror jeg kan klare det egentlig. Begynner på søndag. Iiik. Håper jeg klarer å henge med og gidder å ta alle øktene Gått ned 2,1 kg på 3 uker med Roede. 2-5 kg igjen til ca målvekt. Gikk opp 4 kg siden jul, så måtte på'n igjen men er inni en god flyt nå altså! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Registrert meg og skal teste runkeepers løpeprogram som heter run 4 fat loss i åtte uker. Mulig det blir for hardt, men tror jeg kan klare det egentlig. Begynner på søndag. Iiik. Håper jeg klarer å henge med og gidder å ta alle øktene Gått ned 2,1 kg på 3 uker med Roede. 2-5 kg igjen til ca målvekt. Gikk opp 4 kg siden jul, så måtte på'n igjen men er inni en god flyt nå altså! Det programmet har jeg også tenkt litt på. Du får si ifra hvordan det er Også er du flink! Ikke langt igjen til målet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Aldri mer trene på morgenen. Klarer ikke yte maks eller noooe sånn. Uansett, ferdig med ukens styrke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 22 min sykkeltur i skauen med jentene og 15 min kettlebells time med fokus på mage. Sykkelturen gikk greit etter nattevakten, men kjente at det mangler endel styrke/energi på styrketimen. Klarte knapt holde meg oppe i planke og det er ikke normalt. Men gjennomført er gjennomført Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Her går det fremover, sent men sakte. Har desverre gått opp 1kg i vekt, men håper det er muskler siden jeg har fått inn 17 mil i trening den siste uka. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 4,4km på rulleski i dag... Jeg bliver bedre og bedre. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts