MollyC Skrevet 18. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 SusanneL har vært på besøk i dag og vi fikk tatt noen hodebilder av valpene. De er nå 11 dager gamle. Blå tispe Sort tispe Brun tispe Blå hanne Sort hanne Fawn hanne Gruppebilde 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Er det den blå tispen som ligger omtrent midt i hundesenga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 18. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Er det den blå tispen som ligger omtrent midt i hundesenga? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Multe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Multe Det er jo bare såååå tydelig at det er meningen at du skal ha den brune tispen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 28. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Valpene er 3 uker i dag og Susanne og jeg tok en del bilder som kommer her. Valpene var ute på terrassen for første gang i går og det så ut som de likte det. Har de ute nå også http://2.bp.blogspot.com/-vAPUXtoFlSI/T-uA1Uk1Q1I/AAAAAAAAAJ0/IxoSfN-SBH8/s1600/DSC_0035.JPG 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Skal du beholde en selv MollyC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Kjære vene! Gi meg den fawne valpen, a! Ja takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Fy flate så nydelige! Godt jeg ikke er god på pelsstell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Så fiine! Man blir helt syyk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Så fiine! Man blir helt syyk... Jeg er så å si sengeliggende jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Jeg er så å si sengeliggende jeg. Haha! Jeg også, dette er jo nesten smertefullt! Jeg føler nesten at den brune tispa er min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Go for it! Dere har ikke to unghunder allerede, så dere må slå til. Ingen andre unnskyldninger er gode nok. Og Sara - du fortjener en spesiell super kjempepremie og det er vel ikke mye som slår en liten Multe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 28. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Skal du beholde en selv MollyC? Ja, Susanne skal ha en tispe og jeg en. Ikke bestemt hvilken enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 28. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Kjære vene! Gi meg den fawne valpen, a! Ja takk Han er ledig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Ja, Susanne skal ha en tispe og jeg en. Ikke bestemt hvilken enda. Toppers! Da kommer jeg jo til å få se dem i framtida! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Åh, så søte!! Nesten glad det passer dårlig med beardis nå, for de der er helt fantastisk søte!! Herlige rasen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 Haha! Jeg også, dette er jo nesten smertefullt! Jeg føler nesten at den brune tispa er min. *Gruppepress* Alle vil du skal ta til deg Multe! Føl presset! :devilbanana: :devilbanana: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 Nå har de jo blitt i farlig fristende alderen. Har absolutt sansen for rasen, og pelsstellet skremmer meg ikke like mye lenger. Men... jeg skal holde meg til Siberians for nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 Go for it! Dere har ikke to unghunder allerede, så dere må slå til. Ingen andre unnskyldninger er gode nok. Og Sara - du fortjener en spesiell super kjempepremie og det er vel ikke mye som slår en liten Multe? *Gruppepress* Alle vil du skal ta til deg Multe! Føl presset! :devilbanana: :devilbanana: Kjenner at jeg må holde meg unna denne tråden snart altså! MollyC, kan du ikke snart si at hun brune er lovt bort da??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 Nydelige valper! Så utrolig morsomt med alle fargnene Blir spennede å se hvilke tisper dere velger. Flotte alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 1. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2012 Mor og datter. Tatt for en uke siden. Blir nok noen bilder i dag også, tenker jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Valpene er nå 4 uker, SusanneL var her i går og da fikk vi tatt noen bilder igjen. Sort tispe Tiri Brun tispe Kira Blå tispe, Mara Fawn hanne Hiro Sort hanne Lui Blå hanne Tarik Og så kommer noen bilder av moderen: Nå hun er ferdig å mate de små, må hun raskt ut igjen, har ikke tid til å vente så jeg kan åpne grinda, neida da svever hun over. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Å herlighet! Så skjønne! Jeg forstår Sara godt jeg Tror ikke samboeren hadde blitt så avskrekket heller, han vokste jo opp med en beardis jeg syntes ser brun ut på bildene, men kan jo være at den er fawn eller noe. Og jeg minnes ganske sikkert at deres tispe faktisk het Sara 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde&Lotte Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 De er veldig søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts