Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen gode veterinærer i Vestfold?


tm100017
 Share

Recommended Posts

Jeg har ingen erfaringer med veterinærer så langt borte, men jeg er strålende fornøyd med Tønsberg Dyreklinikk. Tilbrakt MYE tid der, og er veldig imponert over kompetansen til veterinæren min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om han som også øyelyser som holder på i Sandefjord. Petter Myhre heter han og holder til i Nedre Åsen 6A. Var der med min for å lyse henne og var veldig fornøyd med behandlingen vi fikk :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i Larvik og brukte lenge A-vet, til jeg fant ut at nok er nok! Nå kjører vi til Tønsberg til Vestfold Dyrehospital, og taper igrunn ikke spesielt mye tid eller penger på det. Hos A-vet var det ALLTID laaang ventetid. I Tønsberg har vi kun ventet litt noen få ganger. En annen ting som er deilig der, er at veterinæren ikke overdramatiserer ting, og ikke er redd min type hunder :D Halvard heter han vi bruker. Han er også rolig og veldig lett å prate med, og det er også billigere enn på A-vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært hos Pål Hansson i Larvik for ryggen til Grumpy, veldig fornøyd med han! Litt Are Thoresen type :P

Han har jeg hørt mye rart om, men han skal visst være veldig flink til å operere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jeg hørt mye rart om, men han skal visst være veldig flink til å operere.

+ han er flink på pulsdiagnose og ting som har med muskler og sånne ting og gjøre :)

Are Thoresen er jo rådyktig, synd han han ofte har venteliste på et vondt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både vært hos A-Vet og Hansons i Larvik. Føler ikke jeg er så fornøyd egentlig, selvom Hansons er alright, men holder ikke det han sier når det kommer til pris osv. Ringte nemlig ang fylte analkjertler på min, han sa han kunne gjøre det for 250. Han klarte det ikke fordi de var "seige" og han hadde ikke satt av nok tid, så vi måtte komme tilbake en uke seinere. Det gikk denne gangen, men regningen kom på over 1000kr. Så føler meg veldig lurt. Det her har også skjedd en annen gang når hu fikk en betent tonegl.

Men skal absolutt prøve Tønsberg:) Verdt kjøringa. Alt for min firbente venn. Takk for tipsene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han virkelig venteliste? Har kontaktet han to ganger, og begge gangene fått tilbud om time i løpet av en uke.

kunne du sendt meg pm på hvordan du kom i kontakt med han? jeg har ringt div telefon nummer siden oktober og nå til slutt gitt opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han virkelig venteliste? Har kontaktet han to ganger, og begge gangene fått tilbud om time i løpet av en uke.

Ja, jeg fikk time 6 mnd etter jeg ringte, helt fullbooket.. Samme med flere andre jeg kjenner også.. Jeg fikk ikke ringt tlfnummeret som står på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Ja, jeg fikk time 6 mnd etter jeg ringte, helt fullbooket.. Samme med flere andre jeg kjenner også.. Jeg fikk ikke ringt tlfnummeret som står på siden.

Han har sine egne greier på ting. Jeg ringte han i fjor på denne tiden og fikk bare beskjed om å ta kontakt igjen etter skoleferien, noe som ikke skjedde. Anbefaler de som virkelig vil til han å ta kontakt med han og høre selv hvordan det ligger an og ikke på alle andre's oppfatninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sine egne greier på ting. Jeg ringte han i fjor på denne tiden og fikk bare beskjed om å ta kontakt igjen etter skoleferien, noe som ikke skjedde. Anbefaler de som virkelig vil til han å ta kontakt med han og høre selv hvordan det ligger an og ikke på alle andre's oppfatninger.

Ja. Kanskje han gir time til ting som "haster" fortere? Hvis de får kontakt da, hehe :P Den gangen jeg fikk time hos han måtte jeg desverre avlyse pga obligatoriske skolegreier og da fikk jeg ikke time før mange måneder etterpå, så da screwa jeg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...