*silje* Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Jeg har nå blitt den stolte eier av en herlig liten boxergutt, Grimm. Han ble født 03.03.12 og har nå bodd her i 3 dager, og så langt går det strålende! Han er en snill og veldig tillitsfull liten gutt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Så herlig Grattulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Boxervalp det finnes nesten ikke noe søtere! Mer bilder mer bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Å, han har jeg møtt før tror jeg ;-) Nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Awww! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 BOXERVALP! Søteste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Takk alle sammen Flere bilder kommer! Å, han har jeg møtt før tror jeg ;-) Nydelig. Har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 (endret) boxer. rasen i mitt hjerte nydelig var han =) edit: redigert litt på teksten Endret 30. April 2012 av Lilli22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 det øverste bildet var helt utroolig søtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Sover søtt på plassen sin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Se på den peningen da! Gratulerer!! Må få treffe han en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Se på den peningen da! Gratulerer! Må få treffe han en dag Takk! Selvfølgelig skal du få treffe ham! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Jeg å vil treffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Stooorkoser seg med oksemuskel <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Gratulerer! Så søt han er! Flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Flere bilder. =) Må vel ha blitt stor gutt nå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 For et nydelig lite vesen! Vi trenger absolutt flere boxere på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 13. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Herregud så nydelig da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Aaww, så skjønn :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Så fin han er! Boxervalper er det søteste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 13. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Her var det lenge siden forrige oppdatering! Grimm er nå blitt 16 mnd, og er verdens herligste gutt! I mai var vi på MH, arrangert av Voss hundeklubb, og der ble det bestått med 1 på skudd! Vi har også vært på blodsporkurs i år, og det gikk over all forventning! Grimm syntes dette var kjempegøy! Jeg som trodde den lille vimsekoppen min bare kom til å fjase og tulle Fremover skal vi prøve å få trent mer blodspor og lydighet, reist på et par utstillinger og kaanskje vi prøver oss på bronsemerket i løpet av året.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Vakker gutt. Gratulere med består MH test Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Vakker gutt. Gratulere med består MH test Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 18. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts