Ingvild Skrevet 6. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Det grepet jeg har om halen på det ene bildet da Det var ikke så lett å få dem til å stå i ro. Må litt trening til ja Men bortsett fra det da, så er han en fin kar altså! Greit å ha noe å holde fast i når det er en blanding av mark og kenguru man skal stille opp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Greit å ha noe å holde fast i når det er en blanding av mark og kenguru man skal stille opp! :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Så utrolig nydelig han er! DET valpefjeset da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Geo er 11 uker i dag, og i den anledning har jeg gjort et par forsøk på å filme hvordan han ser ut oppstilt og i bevegelse. Oppstillingsbilder er jo bare å glemme når man er én person, så da passer filming bedre. Vi har overhodet ikke trent noe oppstilling, så resultatet ble deretter, hehe. På tur traver han helt nydelig - legger seg fram og langer ut. Det var ikke like enkelt å få fram det når vi bare gikk noen meter fram og tilbake. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Hahahaha, herlig altså! Han ser kjempefin ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Åh jeg har måtte se den både 3-4 ganger nå selv om øynene mine syns ting som beveger seg er teit *dele på fb* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Geo er fiiin han! Vakker sjel Litt bråkete etter fisefina sin smak, men absolutt godkjent herjepartner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Han ER så søt, de lille åmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Å guri min, DEN halen da! Lykkelige lille bolle! (Som ikke er så bollete lenger heller, faktisk. Gudameg, nå ble jeg nesten valpesyk. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Titt-tei! Geo er 12 uker i dag og har i den forbindelse vært en tur til veterinæren for å ta vaksine. Veterinæren var veldig imøtekommende og hyggelig, følte jeg ble tatt godt i mot der. Det var en veterinærstudent som hadde praksisopphold der også, så det ble dobbel og ekstra grundig gjennomgang av både Tinka og Geo. Både trippelvaksinen og kennelhostevaksinen (sprut i nesa) gikk fint å ta, alt av håndtering var greit og i det hele tatt var det visst bare kult å besøke veterinæren. Jeg veide ham i samme slengen, og vekta stoppet i dag på 7,6 kilo. Stor gutt! Det er sommervær her om dagen, noe han i grunnen ser ut til å sette stor pris på. Men i motsetning til Tinka foretrekker han å slappe av i skyggen framfor i sola når vi er ute. Det kan se ut som om han har arvet enkelte fakter og blikk fra sin mor... Kjekkas med parabolører 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Så fin han er Ingvild! Og som han vokser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Neimen se på han der a. Hvor høy er han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 sååå herlig!! stor gutt nå og veldig kjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Neimen se på han der a. Hvor høy er han? Vet ikke helt... Lavere enn Tinka, høyere enn han var da du møtte ham for to uker siden? Prøvde å måle ham nå, men det var ikke helt lett. Tror han er rundt 35-37, kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Vet ikke helt... Lavere enn Tinka, høyere enn han var da du møtte ham for to uker siden? Prøvde å måle ham nå, men det var ikke helt lett. Tror han er rundt 35-37, kanskje. Er det en ting jeg gjorde ofte, så var det å måle høyden. Det er superviktig! Men han er bare 12 uker? Hallo, Klima er jo sånn rundt 40 nå. Og hun er 16 uker. Er han virkelig så diger? Ny film, så jeg kan få studere han takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Er det en ting jeg gjorde ofte, så var det å måle høyden. Det er superviktig! Men han er bare 12 uker? Hallo, Klima er jo sånn rundt 40 nå. Og hun er 16 uker. Er han virkelig så diger? Ny film, så jeg kan få studere han takk! Det er ikke så lett å være én person og skulle måle en kelpievalp som både er trøtt og veldig veldig glad, så den klarer ikke å stå helt oppreist og den skal i alle fall ikke stå stille! Så ta målingen med en klype salt. Tror ikke det blir bedre om jeg måler flere ganger, for da ender jeg bare opp med ørten forskjellige tall, haha! Kan fikse ny film i morgen eller noe, rekker ikke i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Han der kommer til å bli smashingly kjekk når han blir stor! Tror aldri jeg har sett en så pen og mandig kelpievalp før! <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Det er ikke så lett å være én person og skulle måle en kelpievalp som både er trøtt og veldig veldig glad, så den klarer ikke å stå helt oppreist og den skal i alle fall ikke så stille! Så ta målingen med en klype salt. Tror ikke det blir bedre om jeg måler flere ganger, for da ender jeg bare opp med ørten forskjellige tall, haha! Kan fikse ny film i morgen eller noe, rekker ikke i dag. Har du ikke skills eller? Men greit. Det får gå det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Det kan se ut som om han har arvet enkelte fakter og blikk fra sin mor... DER har vi gærningblikket ja, wohooo :lama:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Maria ville ha film, så her kommer det film! Litt av hvordan han ser ut nå, tolv uker gammel, og mest bare tull og tøys. Helt på slutten tuller Tinka og jeg litt, men Geo er med da også. Ikke i bildet riktignok, men man hører at han er der. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Sååå glad da Flotte hunder du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 For en herlig film! Og Geo er jo bare superglad. Du ser ikke så verst glad ut du heller. Men at han snart er 40 cm? Det tror jeg ikke på altså. Mål på nytt! Edit: Nå sjekket jeg Opsisloggen. Når hun var 5 mnd var hun 8,8 kg og 41 cm. Han har snart tatt henne igjen, og er 12 uker! Wow. Gleder meg til å se dem ved siden av hverandre i sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 For en herlig film! Og Geo er jo bare superglad. Du ser ikke så verst glad ut du heller. Men at han snart er 40 cm? Det tror jeg ikke på altså. Mål på nytt! Edit: Nå sjekket jeg Opsisloggen. Når hun var 5 mnd var hun 8,8 kg og 41 cm. Han har snart tatt henne igjen, og er 12 uker! Wow. Gleder meg til å se dem ved siden av hverandre i sommer! Han ligger og sover nå, og vekke ham for måling gjør jeg bare ikke. Det er så deilig når han slapper av. Men målte fra manken og ned til potene nå når han lå utstrakt og sov, og det var altså 38 cm omtrent. Så joda, han nærmer seg førti med stormskritt! Nå er Opsis mini-kelpie da, så det telles jo i grunnen ikke. Men han kommer sikkert til å være så stor som hun var da hun var fem mnd om en uke eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 1.59 inn i filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 1.59 inn i filmen Ler du av meg! :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts