Poter Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 I helgen har jeg vært på lydighetskurs med Siv Svendsen fra Amokk. Inspirerende og trivelig Her er noen bilder av de fine hundene som var med: Heeleren Loppa En stilig mittelspitz. Spennende rase! Border collien Mikke Ser dere at han ligner på aussien jeg hadde, Arn? Kelpien Qoralle Her prøver hun å holde fokus på mor mens det er masse forstyrrelser rundt ørene Eine med sin nye favorittleke Border collien Mist Kule tøtta! Blandingshunden Bjarne Kelpien Qis Mikke igjen med en av sine favorittbelønninger Border collien Quikk Siter
simira Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 En herlig gjeng! Ønsker meg muligheten til å dra på Amokk-kurs, må bare passe med tid og sted... 1 Siter
Whoopsis Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Her prøver hun å holde fokus på mor mens det er masse forstyrrelser rundt ørene Å, jeg blir så glad når du legger ut bilder av Qoralle! :wub: Jeg vil ha dem ned hit igjen.. Heldiggriser, Siv er dødsrå! 1 Siter
Poter Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 En herlig gjeng! Ønsker meg muligheten til å dra på Amokk-kurs, må bare passe med tid og sted... Kurs med Siv anbefales på det varmeste Håper du får anledning snart. Å, jeg blir så glad når du legger ut bilder av Qoralle! :wub: Jeg vil ha dem ned hit igjen.. Heldiggriser, Siv er dødsrå! Ja, du har trent sammen med dem? Siv er kjempebra! Siter
Aussieglis Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Tenkte med en gang at Mikke lignet på Arn! Kjempe fine bilder! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Så ut som et gøyalt kurs! Fine bilder, og fine hunder! 1 Siter
Whoopsis Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Ja, du har trent sammen med dem? Siv er kjempebra! Jeg fikk låne Q en del før jeg fikk Opsis, så vi trente ganske mye og jeg stilte henne også på et par utstillinger. Fine fine lille hunden! De begynner ikke å bli litt lei av å bo i nord nå da? Østlandet som er så fiint... 1 Siter
Poter Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Tenkte med en gang at Mikke lignet på Arn! Kjempe fine bilder! Takk Ja, ikke sant han er lik? Micke er noe større enn Arn, men de har et veldig linkt ansikt. Så ut som et gøyalt kurs! Fine bilder, og fine hunder! Takk Ja, det var trivelige hunder og et veldig bra kurs. God og positiv stemning Jeg fikk låne Q en del før jeg fikk Opsis, så vi trente ganske mye og jeg stilte henne også på et par utstillinger. Fine fine lille hunden! De begynner ikke å bli litt lei av å bo i nord nå da? Østlandet som er så fiint... Så koselig Jeg har ikke hørt noe om at de ønsker seg sørover Siter
ToneS Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Så fine bilder! Men så lurer jeg på hva amokk kurs er? Jeg prøvde å google men der var det bare masse "hund gikk amok" osv osv... Sikkelig sjarmert av de heelerne jeg altså Siter
Poter Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Så fine bilder! Men så lurer jeg på hva amokk kurs er? Jeg prøvde å google men der var det bare masse "hund gikk amok" osv osv... Sikkelig sjarmert av de heelerne jeg altså Det er hundeskolen Amokk som bla drives av Siv Svendsen. 1 Siter
Hundeliv Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Så mange fine bilder. Fikk ikke med meg at du hadde med kamera en gang :-D Portrettene av Qoralle og mist var helt nydelige! Siter
Poter Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Så mange fine bilder. Fikk ikke med meg at du hadde med kamera en gang :-D Portrettene av Qoralle og mist var helt nydelige! Takk Siter
SiriEveline Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Åååå litt misunnelig kjenner jeg! Siv er flink hun ja! Siter
Poter Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Åååå litt misunnelig kjenner jeg! Siv er flink hun ja! Kjempeflink! Det gjør seg å være på kurs med henne 1 Siter
turbobensen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Heldiggris som har vært på kurs med Siv! Det vil jeg også! Og jeg digger Mist Siter
Recommended Posts